Stránka 8 z 11

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: sob led 11, 2014 20:07
od TIBI77
Rusia znacky a cinske auta vyhravaju v EURO NCAP.Pozrite: kategoria mensich rodinnych aut ;)
http://automoto.cas.sk/clanok/193931/eu ... ampaign=HP

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: sob led 11, 2014 20:20
od Boeing737
357 píše:Další smutný konec jedné legendy, tentokrát to odnesla Lancia... :(

http://www.autorevue.cz/lancia-v-evrope ... talsky-trh
...aj Alfa nejako zredukovala modelový rad :|

http://www.alfaromeo.sk/modely/

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: sob led 11, 2014 20:27
od Boeing737
TIBI77 píše:Rusia znacky a cinske auta vyhravaju v EURO NCAP.Pozrite: kategoria mensich rodinnych aut ;)
http://automoto.cas.sk/clanok/193931/eu ... ampaign=HP

Dnes na trhu už asi ani nie je auto,ktoré má menej ako 4 hviezdičky...tuším Nissan Note má 4.
Výroba si uvedomuje,že dnes sa zákazník pozerá aj na crash testy,nie len na cenu.
Dúfam,že nikto z nás nikdy nebude potrebovať ochranu 5 hviezdičiek aj v praxi :!: -i

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: sob led 11, 2014 21:03
od Krtek
Tak zrovna já na bezpečnost nekoukal snad nikdy. začínal jsem na 105ce, pak přišla Felda... Kdybych měl brát bezpečnost v potaz tak nejezdim 10letym prohnilym korejcem a manželce bych nekoupil polosebevraždu Sparka. Prostě se to přehání, v Trabantovi jsme taky přežili (uznávam že zázrakem) 3-4 kotrmelce přes boudu bez zranění. Furt věřim že je to víc o jiných okolnostech než o přímý bezpečnosti auta ve kterym jedeš.

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 09:15
od 357
Dokud jsem neměl děti, tak jsem bezpečnost auta taky nikdy neřešil, ale když jsem loni kupoval auto, tak jsem nejdřív zkouknul všecky videa z kreštestů...

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 10:25
od Poky Ul
Tak na bezpečnost auta v dnešní době se musí koukat -i, protože dneska jezdí půlka lidí bez papíru vyfetlejch a ožralejch -P . A ty auta jsou také o něco rychlejší než byl trabi ,105,100mb a jiné výtvory východního bloku :D .

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 10:36
od Poky Ul
357 píše:Další smutný konec jedné legendy, tentokrát to odnesla Lancia... :(

http://www.autorevue.cz/lancia-v-evrope ... talsky-trh
Když jsem byl malej tak něco podobného mi vyselo jako plakát na zdi. Delta to byl můj sen -i

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 10:41
od 18lukin18
Tohle auto jsem měl jako model autíčka -i -i

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 13:37
od alvin
Krtek píše:Tak zrovna já na bezpečnost nekoukal snad nikdy. začínal jsem na 105ce, pak přišla Felda... Kdybych měl brát bezpečnost v potaz tak nejezdim 10letym prohnilym korejcem a manželce bych nekoupil polosebevraždu Sparka. Prostě se to přehání, v Trabantovi jsme taky přežili (uznávam že zázrakem) 3-4 kotrmelce přes boudu bez zranění. Furt věřim že je to víc o jiných okolnostech než o přímý bezpečnosti auta ve kterym jedeš.
-i -i -i -i

Ja sa riadim heslom " Komu je súdené visieť ,ten sa neutopi" Boli prípade,že prežili čelný náraz v trabante a naopak neprežil v SAABe či offroade, zo známych osobností si spomeňme na niekdajšieho kapitána hokejovej reprezentácie, Ing. Ivana Hlinku :( :( :(
http://hokej.idnes.cz/trener-hlinka-zem ... entace_lge

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 14:38
od Serpico
...to alvin vše je relativní, konkrétně řada Š 100 - 130 měla velmi dobrou deformační zónu přední část bez motoru. Srovnávejme ale srovnatelné kolik dnes váží fabka, přes 1,2 tuny a o tom to je především.

Mějte se fajn

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 15:25
od Honza K.
Je to OT, ale ta deformační zóna ve vyšších rychlostech nebyla moc užitečná. Po jedné čelní srážce měl táta ve Š110 zapíchlé pedály do sedačky. Zpět se na místo řidiče už nedostal, když to před opravou zkoušel. Nikdo moc nepochopil, jak mohl zůstat víceméně zdráv... Táta jel 60 km/h, narazil do něj v protisměru jedoucí žigul, který jel kolem stovky.

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 16:07
od Boeing737
Áno,voľakedy sme mohli porovnávať len Škodu a Žiguli.
Dnes je doba iná /aj vtedy bola/ a záleží hlavne na spôsobe nárazu !!!
Preto sa niekto zabije pri 50km/h a niekto prežije aj pri 100km/h aj keď nie je zapnutý.
Výcvik-profi VIP šoférov limuzín učí aj o tom,že ak sa dá,tak príp.náraz treba eliminovať natočením vozidla tou silnejšou stranou-na to treba samozrejme cvik,výcvik a oklamať pud seba záchovy,čo nie je jednoduché. Predstavte/me/ si situáciu,že sa blíži náraz,ktorý smeruje do miesta spolujazdca,kde sedí naša manželka /schválne som nenapísal svokra,lebo to je iná situácia :lol: /.
Kto z nás by vedel stočiť volant tak,aby sme náraz schytali mi? Teda ak by sa to dalo....nikto,lebo náš mozog-telo je nastavené na sebaobranu.

Crash testy sú dôležité-ja kupujem auto aj podľa výsledkov ADAC testov,pneu vyberám podľa ADAC testov a hlavne detskú sedačku!
Nechápem ľudí,ktorí si kúpia auto za 50.000.-EUR,alebo kvôli kúpe jazdenky obehajú celú EU a potom pre svoje dieťa kúpia autosedačku v Lidl za 20.-EUR.
Keď som kupoval malému 9-18kg sedačku ROMER za 350.-EUR,tak si kamaráti mysleli,že žartujem.Tu nejde o peniaze,lebo ak mám na auto,tak či kupujem nové,alebo staré,tak tú zľavu vykšeftujem.
Vraždil by som,keď niekoho vidím napr.na križovatke,ako mu deti behajú po aute,alebo stoja v strede. Hlavne že má auto za 100.000.-EUR...len či mu také drahé auto ochráni pri zabrzdení,ak to dieťa stojí v strede.

AUTO
PNEUMATIKY
AUTOSEDAČKA /hlavne pripútajte dieťa/

...potom už len jazdite opatrne,predvídavo a bacha na cvokov na ceste!

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: ned led 12, 2014 20:38
od 357
Měl jsem tisícovku, stopětku i žigula, ale to jsem byl ještě mladej a blbej, se sníženým pudem sebezáchovy... ;)

Před lety jsem viděl, jak to dopadlo, když to ňákej frajer se stodvácou čelně narval do mostního pilíře, mimo jiný mu přední haubna přepůlila gebuli...

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: pon led 13, 2014 03:22
od Krtek
No tak zrovna na autosedačky extra nevěřim. mam jí a holka bez ní neudělá ani cestu do školky (200 m) ale kupovat dražší než cca 2 tisíce kč bych nedělal. Rozdíl je se sedačkou / bez ale mezi levnýma a drahýma to už tolik nebude. Mně vozili s vaničkou v kufru Trabanta kombika. Při tý osudný bouračce kdy jsme o něj přišli jsem už normálně seděl vzadu ale (nevim jak ho to napadlo) táta mně popad,nacpal mně mezi přední sedačky nad ruční brzdu a tam mně držel celou dobu co se to koulelo. Když si uvědomim že trabant neměl ani pásy vzadu... A z kufru nám vylít přednim (!!!) oknem kanistr plnej benzínu. Vždycky budu víc věřit na osud a náhodu než na ADAC.
Ale dneska bych taky střílel magory co nechávaj haranty pobíhat p autě. Dokonce jsem viděl borce co přivez kluka do školky na klíně (řidič)

Re: Zatím nepotvrzená leč smutná zpráva

Napsal: pon led 13, 2014 08:35
od 357
Taky věřím na náhodu, štěstí a osud, ale šetřit kvůli tomu na bezpečnosti nehodlám! Obzvlášť, pokud se jedná o bezpečnost vlastních dětí! Rozhodně si taky nemyslím, že by nebyly rozdíly mezi dětskýma sedačkama, ale taky samozřejmě záleží, v jakým autě se použijou, protože ani ta nejlepší sedačka v nejakým křápu moc neochrání!
Já jsem pořídil Römer Safefix plus... A Trabanti patřej do muzeí a ne na silnice...