Octan konektor

Diskusní forum Daewoo Nexia clubu.

Moderátoři: Blue Lanos, Admins

Uživatelský avatar
Ivan
Příspěvky: 3937
Registrován: úte zář 02, 2003 23:56
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Copak jsem sem nedával fotku?

Daewoo [deu] = velký přítel
Nexia² project

Reklama
 

ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Příspěvek od ppp »

Ja som mal ten konektor prilepeny ciernou paskou k RJ zhora takze samotny plast konektoru vobec nebolo vidno, ale hned bolo jasne ze tam nieco je :).
floppy
Příspěvky: 29
Registrován: stř bře 22, 2006 21:12
Bydliště: Holíč

Příspěvek od floppy »

Keď tak pozerám do el. schémy, tak vozidla s ECM typ IEFI-6 ho majú, ale schéma od auta s ECM typ IEFI-S ho nemajú. Niektoré OPEL ASTRA mali taký konektor a iné zasa nemali. Keďže zoberieme, že NEXIA 8 VALVE je vlastne ASTRA 1,6 L(len vŕtanie nie je 79 mm, ale 76,5mm) tak by ho mať nemusela. Pri vyššie spomínanej ASTRE (typ motora X 16 SZ), sa zapalovanie automaticky nastavilo podľa druhu natankovaného paliva.
P.S. Zatiaľ som ten konektor skutočne neobjavil!
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

octanový konektor

Příspěvek od Serpico »

Ahoj, mě jenom překvapuje, že ve značkových servisech nic nevědí, na rozdíl od našeho Petrma ( Petrm je výjimka, je taky ze značkovýho Golc Car - Daewoo ). Zřejmě je to způsobeno nezájmem servismanů. Mechanik musí mít profesní zájem a doplňovat si svoje znalosti - školení má být pro konzultaci problémů z vycházející z praxe. Pokud mechanik někde jenom vyměnuje díly a nezjištuje příčinu, nemá o čem diskutovat. Je to také o úrovni školitele, pokud neodpoví na několik dotazů, mechanik pochopí, že nic neví a je placený od toho, aby prostě něco odříkal. Při současném technickém vývoji je to dost ošemetná záležitost. K oktanovému nároku, sám jsem to konzultoval s Petrmem, pochopitelně to musí mít určitý vliv - předstih závislost na octanovém čísle, lambda sonda optimální spalování ( dříve se při tankování speciálu místo supru otáčelo kolečkem regulace předstihu u žigulíků ). Zůstává otázkou co vlastně tankujeme viz výsledky poslední kontroly celní správy - nahrazování benzínu jinými složkami včetně ředidla
( benzínové čerpadlo, které má jednotlivé díly gumové si šnupne a to možná naposledy ) nedodržování octanového čísla. Přesto to přehodím na 95. A budu už tankovat jenom u jedné pumpy, pokud možno ( Makro - OMW aspoň si myslím že tam dodává ).Mějte se fajn serpico
Odpovědět

Zpět na „NEXIA“