Kalos výměna snímače
Moderátor: Blue Lanos
Kalos výměna snímače
Čau, už jsem hledal ale z předchozího fóra nedořešený problém od jiného uživatele.Startuju naskočí a zdechne,po znovu nastartování prošlápnu plyn do 2500rpm a drží max.se vytočí do 1000rpm sám od sebe.Při rozjezdu a při přeřazování se otáčky po sešlápnutí spojky vytočí samo od sebe až do 3000rpm.Měnil jsem jak snímač teploty nasávaného vzduchu tak i pcv ventil.Čistil jsem dokonce i škrtící klapku,EGR ventil ten jsem nezaslepoval a čistil jsem trubičku vedoucí do sání která jde k EGR ventilu a stejnak dělá jedno a to samé.Měl jsem připojené i na velké diagnostice a nenalezena žádná chyba.Měl někdo stejný problém,jestli ano jak jste jej vyřešili??
Jinak jsem přešel z Matize 0.8 na Kalose 1.2 8v 73hp
Jinak jsem přešel z Matize 0.8 na Kalose 1.2 8v 73hp
- Reklama
- LordMMX
- Příspěvky: 1532
- Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
- Bydliště: Halič /SVK/
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kalos výměna snímače
EGR zaslep. je tam v podstate úplne zbytočný , emisiami to auto prejde aj tak.
Vymeň snímač polohy škrtiacej klapky. A ak je to ako na ostatných daewách, tak tam bude aj šrób na nastavenie škrtiacej klapky, jemne ho dotiahni (1/2 otočenia)
Vymeň snímač polohy škrtiacej klapky. A ak je to ako na ostatných daewách, tak tam bude aj šrób na nastavenie škrtiacej klapky, jemne ho dotiahni (1/2 otočenia)
Daewoo Lacetti Premiere 2011 (Cruze)
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, 2x Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Re: Kalos výměna snímače
Supr díky moc objednám snímač.To jsem potřeboval vědět protože už mě to akorát sere dělá si to co chce.Diky za radu
Re: Kalos výměna snímače
Tak problém nevyřešen.Byla vyměněna škrtící klapka,váha vzduchu ok.Diagnostika velká,chyba žádná.Teď mně napadá zda nevyměnit buďto snímač otáček klikové hřídele nebo snímač otáček vačkové hřídele.Po poradě s p.Hudcem z carmaxu jsme mysleli hadičky,kde by mohla být třeba mikrotrhlinka.Jenže to by otáčky lítaly kolísavě,tady otáčky stojí třeba i na 1800rpm stále bez kolísání.Je mi divné,že při studeném motoru a studeném vzduchu pořád chcipa jako by nešel sytič
Re: Kalos výměna snímače
snimac otaciek klukoveho motora to nieje na 100%
Ak nefunguje RJ nevie v akej pozicii sa nachadza motor takze nenastartuje a keby vypadol pravdepodobne by hned zdochol.
Vacka neviem.
Diagnostika je pozretie sa do pameti zavad? Ak to takto robite tak klobuk dole. Ked nesvieti kontrolka motora je skoda hladat diagnosticky konektor. Nevycitate nic.
Teda s diag co ukaze aj pamat zavad tak ano.
Snimac polohy skrtiacej klapky sa da skontrolovat cez diagnostiku aj multimetrom. Musim vediet hodnotu aku ten snimac ma mat nespravnu a potom odmerat ci ju ma alebo nema. Ked ma. Este to chvilu meram aby som vylucil ci to iba obcas nieje pokazene. Trebars na 1 sekundu. Inak darmo vymenit.
Ak existuje servisny manual tak ho stiahni. Nastuduj si ake hodnoty sa maju na diagnostike zobrazovat. Ak ich je 10 tak skontrolovat 10 ak ich je 30 tak 30.
Robim mudreho ale vsetko som si roky studoval na nete a neverim ze este dnes je diagnostika ze napichnem a pozrem ci tam je chyba.
Studeny motor sa neriadi lambdou takze myslim ze ta to nebude. Mozno to dava privela paliva preto vysoke otacky a studeny motor ho nevie zozrat. Alebo predstih. Na espere ked zvyknu byt vysoke otacky tak v rozdelovaci byvala cievka rozpadnuta. alebo zaseknuty volnobezny ventil. Skus niektore snimace na ktore mas podozrenie odpojit a sledovat ako sa motor sprava s nim a bez neho.
Ak nefunguje RJ nevie v akej pozicii sa nachadza motor takze nenastartuje a keby vypadol pravdepodobne by hned zdochol.
Vacka neviem.
Diagnostika je pozretie sa do pameti zavad? Ak to takto robite tak klobuk dole. Ked nesvieti kontrolka motora je skoda hladat diagnosticky konektor. Nevycitate nic.
Teda s diag co ukaze aj pamat zavad tak ano.
Snimac polohy skrtiacej klapky sa da skontrolovat cez diagnostiku aj multimetrom. Musim vediet hodnotu aku ten snimac ma mat nespravnu a potom odmerat ci ju ma alebo nema. Ked ma. Este to chvilu meram aby som vylucil ci to iba obcas nieje pokazene. Trebars na 1 sekundu. Inak darmo vymenit.
Ak existuje servisny manual tak ho stiahni. Nastuduj si ake hodnoty sa maju na diagnostike zobrazovat. Ak ich je 10 tak skontrolovat 10 ak ich je 30 tak 30.
Robim mudreho ale vsetko som si roky studoval na nete a neverim ze este dnes je diagnostika ze napichnem a pozrem ci tam je chyba.
Studeny motor sa neriadi lambdou takze myslim ze ta to nebude. Mozno to dava privela paliva preto vysoke otacky a studeny motor ho nevie zozrat. Alebo predstih. Na espere ked zvyknu byt vysoke otacky tak v rozdelovaci byvala cievka rozpadnuta. alebo zaseknuty volnobezny ventil. Skus niektore snimace na ktore mas podozrenie odpojit a sledovat ako sa motor sprava s nim a bez neho.
- Scorpion.11
- Příspěvky: 6268
- Registrován: úte kvě 19, 2009 14:36
- Bydliště: Městys Jedovnice
Re: Kalos výměna snímače
Občas mi to dělá u Avea, ale prozatím mi stačí vypnout a znova zapnout motor a otáčky se většinou opraví
AVEO, 1.4 SEDAN STAR, 69KW, r.v 2008, koupeno (5/2009)
člen AVEO Fanclubu
člen AVEO Fanclubu
Re: Kalos výměna snímače
Joo kéž by měl rozdělovač,s matizkem jsem byl spokojenější.No včera se mi rozsvítila po nastartování kontrolka motoru,tak otevřu haupnu jenom jsem šáhnul na káble, které jdou do ŘJ skočím do auta natočím a kontrolka motoru zhasla.Vyzkousim nějaký ten snímač odpojit.
Re: Kalos výměna snímače
Tak uz ked zasvietila kontrolka hned sa to malo napojit na diagnostiku aby sa zistila ktory kod to svieti. Mozno by to trafilo hned na chybu a mizno nejaky vseobecny kod ktory by vela nepovedal ale aspon by mala ta diagnostika zmysel
Ked si dotoho zdigal a hybal kablami tak problem asi nebude na konci v snimacoch ale signal sa cez kable nedostane do RJ.
Problem je ze do RJ ide vsetky kable a ktory to teraz je??
No to by povedala ta diagnostika. Bud kod alebo ak by bolo stastie tak ten jeden snimac by mal hodnotu 0 Alebo by sa nehybal.
Ked si dotoho zdigal a hybal kablami tak problem asi nebude na konci v snimacoch ale signal sa cez kable nedostane do RJ.
Problem je ze do RJ ide vsetky kable a ktory to teraz je??
No to by povedala ta diagnostika. Bud kod alebo ak by bolo stastie tak ten jeden snimac by mal hodnotu 0 Alebo by sa nehybal.
Re: Kalos výměna snímače
Tak díky p.Hudcovi z Carmaxu jsem nakonec závadu vyřešil.Každý i včetně mechaniků tvrdili,že to bude škrtící klapkou.Zjistil jsem,že jsem nemusel měnit ani škrtící klapku a snímače atd.Problém i u některých tady ve fórech co s tím měli problémy.Tak se jedná o pcv ventil s kombinací nových přetlakových hadic od motoru,původní byly na oko v pořádku ale jak tvrdil p.Hudec,tak tam byly mikrotrhlinky a přisával falešný vzduch.Krásně drží volnoběžné otáčky i po vyřazení za jízdy.Ten klid to je něco Četl jsem v několika fórech předemnou s tímto problémem,když měnili škrtící klapku,že problém s vyskakujícími otáčkami nepřestal.Ten samý problém jsem měl i já.Díky všem a hlavně CARMAXU
Re: Kalos výměna snímače
2x kalos Problémy s pcv Ventilem jsem taky řešil, Popsal jsem to i na foru. Zádrhel je v tom, že pcv ventil nemá elektroniku ani žádný čidlo, takže na diagnostice nic nezjistíš. Ale stojí par drobných, takže jsem ho u novějšího kalouska po 150 000km měnil preventivně.
Re: Kalos výměna snímače
Problém byl hlavně v těch přetlakových hadičkách co jsou od víka ventilů k pcv ventilu.Byly už tvrdý jak péro,tím je větší pravděpodobnost,že tam byly mikrotrhlinky,měly by být správně měkčí a né jak ze šutru.Před Kalosem když jsem měl ještě Matize M150,tak jsem taky měnil jak hadičky,tak pcv ventil jenže to nebylo ještě ono.Tak jsem vymontoval a vyčistil volnoběžný regulační ventil a bylo to potom v cajku.Ale taková píčov.nka a dokáže to naje.at takovej bordel,z toho by se jeden pos.al.