hlava válců po go

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

Přátelé, nechal jsem udělat go hlavy výměna bufer ventilů, zabroušení a celkové srovnání hlavy, koupil jsem nové hydrostavy i koníky. Otázka je nastavují se nějak ventily nebo tohle se děje samo?
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3597
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: hlava válců po go

Příspěvek od conpet »

Jestli tam máš hydroštely tak je to automat , nic nenastavuješ. Jestli kecám, tak mě opravte :lol:
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

jojo hydroštely :) motor běží jen v nízkých otáčkách se dusí. tento problém mi to sem tam dělalo i před tím. nějaký typ... můžete to dělat třeba špatně čerpadlo?
Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 1517
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: hlava válců po go

Příspěvek od LordMMX »

treba skontrolovať palivovú lištu a vstrekovače. taktiež sviečky.

ventily sa nastavujú samé hydroštelami.
Daewoo Evanda 2005
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

Dobré, zkoušel jsem postupně odpojovat vstriky na prvom "jel" motor dalej zapojil zadna změna odpojil druhý motor chipnul třetí takže odpojil jsem čtvrty motor "jel" dalej. To by asi takto nemělo být... takže vstriky ko?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: hlava válců po go

Příspěvek od Richard »

Když sundáš lištu i se vstřiky, tu podržíš zapojenou nad nějakým větším hadrem, nebo nádobou a někdo ti zkusí nastartovat uvidíš jak vstřiky stříkají jestli je některý přicpaný bude jen prskat či kapat.... ze správného vstřiku by měl vystříknout kužel krásně rozprášeného benzínu..... vše lišící se od toho kuželu je špatně....
vstřiky je dají vyčistit např. ultrazvukem, někdo prý na čištění používá i neředěný VIF - pokud čištění nepomůže je třeba vyměnit vstřik - není to až tak drahé ;)
Tlak v liště vstřikovačů by měl být tak 3-3,5 baru, to je třeba taky zkontrolovat ...... pokud tam tolik není je možná v háji čerpadlo, nebo totálně ucpaný filtr,
to bys poznal tak, že tlak v liště klesne při běhu motoru.... prostě staticky těch 3,5 baru čerpadlo dá, ale při odběru už ne ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

filtr jsem menil, nějaké vstriky jsem nasel od Bosche kolem 700,- měřil jsem je na ohm a jeden měl 12KOhm, 18ohm, 15ohm, 34ohm. Jakým způsobem se měří ten tlak v liště?
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: hlava válců po go

Příspěvek od Richard »

Na liště bývá takový "Ventilek s čepičkou" jako u kola - slouží k odvzdušnění a i k tomu měření tlaku - tlakoměr si můžeš vzít jakýkoli, třeba i ten na kola, ale počítej s tím, že ho pak nejspíš vyhodíš (gumová těsnění ti benzín zničí) ;)

pokud tam ventilek není, bude tam jednou hadicí vstup - přívod paliva a druhou hadicí přepad, součástí lišty by měl být i přetlakový ventil, který udržuje těch cca 3,5 baru (i zde může být problém) a nadbytek benzínu vrací zpět do nádrže - tedy druhá hadička po jejím odpojení bys přes nějakou redukci mohl změřit tlak v liště

Ale jak píšu výše, vyndej celou lištu i se vstřiky a asi i vyšroubuj svíčky...... pak ať ti někdo nastartuje - stačí pár otáček a hned uvidíš jak na tom vstřiky jsou ;) pokud budeš "super" pečlivý použiješ 4 nádobky a v tom případě by mělo být množství paliva ve všech nádobkách přibližně stejné.... neřeš mm ale řeš 1/3 nebo poloviny rozdílů ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

tak jsem sundal lištu včetně vstřiku a hned jsem objevil problém neťestnost těsnění, jsou úplně střele a kolem dvou byl naprostý humus. Nevíte jestli se bude dát tyto těsnění někde sehnat? díky za tipy.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: hlava válců po go

Příspěvek od Richard »

Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
jackous
Příspěvky: 28
Registrován: pát kvě 31, 2013 14:56

Re: hlava válců po go

Příspěvek od jackous »

test tlaku ve válcích dopadnul dobře dokonce top. :-) vstřiky přetěsněny,ale problém stále zůstává,když nastartuju motor jede nepotřebuje mě, po chvilce se začne dusit. Když ho vypnu znovu nastartuju jede chvilku ok. Jinak při volnoběhu prostě ne když ho vytočím motor se probudí a jede, ale musím ho točit.
Může to dělat třeba palivové čerpadlo? (bude tam 22let) nebo se zaměřit spíše na maf,map senzory? diky za tipy.
Odpovědět

Zpět na „LANOS“