Jaký systém LPG
Moderátoři: Blue Lanos, mzprx, smire666
Re: Jaký systém LPG
Původně bylo v Leganze BRC,ted je tam STAG 4 a nemůžu si stěžovat. Osobně bych ale volil LOVTEC se vstřikováním kapalné báze. Je sice dražší,ale výkon větší a spotřeba srovnatelná s benzinem.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
- Reklama
Re: Jaký systém LPG
Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Rezzo 2,0 CDX LPG, r. 2006, černá | 4/2015-????
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014
Re: Jaký systém LPG
Na Stag jsou machři ve Stodůlkách u AutoGas Coubal.xidex píše:Pokud chci LPG a nejsem fanatický ekolog, nejspíš chci něco ušetřit. LPG je dost ošemetná věc, na nových autech (modelech) ještě víc a zkušeností, jak plynař nasliboval hory doly a majiteli zbyly jen oči pro pláč, prázdná peněženka a auto, které nejezdí, je bohužel taky dost.
Podle toho, co jsem si se sekvenčním LPG užil, bych vybíral podle použitých vstřiků, jejich ceny a toho, jestli se dají rozebrat a vyměnit jejich střeva. A dál podle zkušeností s člověkem nebo firmou, co to bude montovat, protože na tom, aby ten člověk nebyl dobytek, záleží asi nejvíc.
Stagu po zkušenosti s Lanosem nevěřím, třem lidem kolem mě nějak funguje, nicméně je tam podmínka opravdu jednou za půlrok-rok zajet na přeladění. V Lanosu mi Stag 4 nefungoval pořádně nikdy a byl to půlrok, kdy jsem to auto chtěl zapálit, protože si s tím rady nevěděl naprosto nikdo. Nakonec vyřešeno vyházením všeho krom nádrže a trubek a montáží klasiky na mix do sání vyndané z vraku. Od té doby mám klid.
BRC v i30 fungovalo perfektně, akorát se 3 ze 4 vstřiků zalepily během 27 tis km. Cena jednoho 2500 bez DPH + práce, nebyly rozebiratelné a dle Hyundai spotřební materiál. Podle plynařů ze Strakonic je to v podstatě normální a jen šílenec si tohle nechá namontovat pro provoz v ČR. Ve 40tis byl pak motor na vyhození, Hyundai s plynem (koupený nový s namontovaným LPG) byla dost nepovedená kombinace a byl jsem fakt rád, že se totálně vysypal dřív, než jsme tohle auto odkoupili.
Teď mám v Tacumě nějaké Landi Renzo, zatím jen 25 tis. km, ale krom toho, že jednou za 500 startů se nechytí (zůstane vypnutý v režimu benzín, musím chcípnout a znova nastartovat, aby ožil), funguje a nevím o něm. Cena cca 23 tis. před dvěma lety ve Strakonicích.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi 20 years edition alias tučnák III
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz
Kawasaki Versys 1000S pro zábavu
Peugeot Partner alias pešrot.
ex Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
ex BMW F 800 GS
ex Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://planickasystem.webnode.cz