Tak mám doma ten mechanizmus na řazení. No abych pravdu řekl, tak je to samý plast, to nemůže vydržet ani 1000km! Se mi nechce věřit, že je to originál takhle fórový.
Přílohy
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015,černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l/průměrná 6,3l
Jak jsem psal, od výměny řadí naprosto bez problémů a přesně. Kupoval jsem ho přes Carmax a vyšlo mi to na cca 1500kč. Bylo to komplet, jen tam nebyl čep, ten jsem měl ale naštěstí v pořádku. Kolik máš najeto km, že tě to zlobí?
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015,černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l/průměrná 6,3l
On je jen jeden druh tohoto mechanického řazení (můžeš ale poslat Carmaxu VINko), pak je ještě verze s lanovodama, to měli prý novější modely, i když se v Carmaxu divil, že mám ještě tento starý mechanizmus.
Samotný mechanizmus (3 díly) vyšli na 53€ s DPH + 7€ bez DPH dopravné.
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015,černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l/průměrná 6,3l
Přítelkyně má 2009. Tobě také zlobí řazení 1ky a 2ky?
Zkus při zařazení rychlosti, která nejde, povytáhnout kroužek pod řadičkou, jako bys chtěl zařadit zpátečku, řadicí páka se ti dostane více k tělu, kroužek pusť a pak zařaď (vyzkoušej nanečisto při vypnutém motoru), tímto vyloučíš, že to jsou synchrony. Tímto způsobem jsem řadil 2ku, než jsem vyřešil náhradní díl a nechal vyměnit.
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015,černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l/průměrná 6,3l