Něco k té klimě. Po dvou letech bych čištění klimy neřešil, čím méně se do ní někdo šťourá tím lépe. Jen takový dotaz, kolikrát jste kdo nechával měnit náplň doma v ledničce? Asi nikdo, tak proč vyhazovat prachy za stejnou věc v autě!TIBI77 píše:Podla rozpisu v servisnej knizke,mala by sa menit brzdova kapalina + klasika serviska 30tis.Ale moc to servisi nerobia![]()
Daj si aj precistit zadne brzdy,striekaju sa sprejom pre lepsie chodenie platniciek.
Po precisteni a vymene brzdovej Orlik brzdil ako blazenZo zaciatku mi to vadilo,ale uz som si zvykol
![]()
Daj si vicistit klimu+vymenu oleja kompresra+novu napln!
Najprv si zisti cenu materialov a ukonov!Lebo dopadnes ako kolega v Poprade.Ked porovnal cenu materialov a roboty,tak 2servisna bola drahsia oproti prvej(tie iste ukony a material)!A to len preto ze na 2 servisku si doniesol vlastne veci!
Mas vypis s prvej servisky?Tak nech ti rozpisu a vytlacia 2 servisku!Potom ked ti budu chcet uctovat viac(za to ze mas vlastne veci),tak im stym vytri zrak!![]()
Alebo na nich tlac aby dali nizsiu cenu,a nemusis nic zhanat!

Jediné, co je nutné vyměňovat je pylový (kabinový filtr), který zajistí, aby se na výparníku neusazoval pyl a nečistoty, které způsobují hnilobu a plísně.
A ještě malé upřesnění olej se v klimatizaci nemění, jen se doplňuje ten, co se při recyklaci původní náplně dostane s chladivem ven. A chladivo, které v servise vrátí do auta, také není nové, ale je "recyklované" (tzn. vyčištěné přes filtry mašiny s odloučením nečistot a oleje) a max. doplněné o rozdíl, který tam chyběl. Doplnění chladiva stačí po 3 -4 letech provozu.