
konencne si sa odhodlal, a nieco kupil ...
Moderátoři: Blue Lanos, Admins


Je to zvláštní, ale ten můj turbo motor c20let si i v největším zápřahu nevzal více než 15 (a to jsem jezdíval v noci Praha-Brno s konstatní rychlostí kolem 170 km/h), což u EVA není problém dosáhnout jen při trochu svižnější jízdě nebo ve městě, o dálnici nemluvě. Pravda, je také o půl tuny těžší než Nexia a zjevně má i jiné emisní limity než 20 let starý c20letJRD McLAREN píše:no zhruba 20 si v maxime cucne aj to moje..
a nizky vykon sa mi podarilo doladit na prijatelnych 8.5 na 100
zadne sedane nejdu sklapat kvoli vystuhe.
kedze pri tomto voze je (konstrukterom) prednejsia tuhost karoserie..
nez nejake to zvacsenie objemu batozinoveho priestoru...

 
  ale na verzi asi o mega a půl levnější
 ale na verzi asi o mega a půl levnější  1.6
 1.6   
   
  117 koní
 117 koní   
   
   ale záloha na Aveo byla zaplacená a ještě to má strašně malej kufr
  ale záloha na Aveo byla zaplacená a ještě to má strašně malej kufr  
 
 
 síce som ho nepoznal ale bol člen klubu a pár príspevkov som tu čítal .
 síce som ho nepoznal ale bol člen klubu a pár príspevkov som tu čítal .| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |