Tak se sešla teplota, tlak a rosný bod s chutí něco dělat. Konečně jsem zapojil udělátko na automatické rozsvěcení. Celé to trvalo asi jeden a půl hodiny. Spíná to cca po 20 vteřinách od zhasnutí kontrolky tlaku oleje. Napájení + i - jsem po delším váhání vzal z konektoru pro autorádio, bylo to nejblíž. Dva kabely pro ovládání světel jsou napojené od páčky pod volantem, ale až za konektorem, který jí spojuje s kabelovým svazkem. Jsou tam silnější kabely a kdyby se náhodou musela páčka měnit, nic se nemusí předělávat. Poslední kabel je napojený na konektor, který vede do tachometru a je na něm čidlo od tlaku oleje. Krabičku jsem otočil molitanem a nacpal do prostoru pod volant, kam se pohodlně vešla. V molitanovém kabátku nemá šanci chrastit. Celé to vyšlo asi na 150,- Kč i s kabely, krabičkou a konektory na napojení.
Funguje to jako neviditelná ruka, která sama rozsvítí když nastartuju a zhasne, když vytahnu klíček. Už žádné otáčení páčkou pod volantem.
Obrázky pořád nejdou, tak alespoň odkaz pro ty, které to zajímá.
tohle napojení u tachometru
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1427
tady je napojení pod volantem
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=1426