Ukážka studeného sania

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

Aký efekt ti to spravilo? Viem, že raketa z toho nebude, ale ide auto ľahšie, ochotnejšie reaguje na plyn alebo išla dolu spotreba? A či s dával? Komplet kit sania (http://www.simota.cz/simota/eshop/3-1-I ... TS-VERSION), alebo si to riešil tak nejak http://www.simota.cz/simota/eshop/5-1-U ... lni-filtry?
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od JRD McLAREN »

no a este si dajte teplomer ktym filtrom, aby ste videli, ze teplota nasavaneho vzduchu je cez 60stC..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

JRD McLAREN píše:no a este si dajte teplomer ktym filtrom, aby ste videli, ze teplota nasavaneho vzduchu je cez 60stC..
Dobrý nápad, priam skvelý. Máš ešte viac takých?
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
jamal89
Příspěvky: 2065
Registrován: stř srp 05, 2009 21:40
Bydliště: Vinodol okr.Nitra

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od jamal89 »

ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
ex 1x lada 2105 1,3...teraz 1,2 72k silver, komfort,
SS ,MOMO Corse,continental,WM sport,Sony,Sal,Hertz,
cutsprings
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

jamal89 píše:ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
Jeb na tajtrlíka. Radšej daj info o správaní sa agregátu s namontovaním saním. Teoreticky by mala ísť spotreba o niečo dolu, že? Kedže nasáva chaldnejší vzduch, ktorý má tým pádom väčšiu rozpínavosť. Funguje to?
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od ladinek »

A já myslel, že ohřátý auto žere míň a ono naopak :D Co snímače otáček vačky a jejich zasírání neřešíte? Já to už byl čistit, proto se ptám :D
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

Práve že zisťujem veci okolo toho, aby som vedel, či s i oppatí do toho vraziť prachy. Pokiaľ by to mala byť len imidžová záležitosť, tak to nie. K tomu vzduchu. On sa rozpína na určitýn objem, a malo by platiť, že čím chladnejší, tým vúčšíefekt by sa mal pozorovať. čiže vačšímobjem kyslíka = manší objem paliva. Len mi to musí niekto potvrdiť :lol: :lol: :lol:
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od JRD McLAREN »

martyr píše:... On sa rozpína na určitýn objem, a malo by platiť, že čím chladnejší, tým vúčšíefekt by sa mal pozorovať. čiže vačšímobjem kyslíka = manší objem paliva......
..co sa tu clovek po tych rokoch nedozvie ... :mrgreen:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
tomask
Příspěvky: 3240
Registrován: ned led 02, 2011 16:36
Bydliště: Praha

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od tomask »

Martyr nasadil jsi tomu korunu, kde si toto vyčetl ????
Carthell Prg
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

Ak nie, tak ma opravte, rád sa priučím.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od ladinek »

Já žiju asi 20 let v tom , že studený auto kor v zimě v mrazu žere víc :D a myslím, že to tak je ;) Do avea je hruška úplně k prdu, akorát na okrasu :PP:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od lomngi »

martyr píše:
jamal89 píše:ked ten filter rozumne umiestnich tak teplota toho vzduchu urcite nebude 60stupnou
Jeb na tajtrlíka. Radšej daj info o správaní sa agregátu s namontovaním saním. Teoreticky by mala ísť spotreba o niečo dolu, že? Kedže nasáva chaldnejší vzduch, ktorý má tým pádom väčšiu rozpínavosť. Funguje to?
Martyr. to si teda zabil....označuješ JRD McLAREN za citujem tajtrlíka.. pri tom má uplnu pravdu.. A ked dokážeš s motora vyžmíkať tolko KW a koní ako on tak sa budem pred Tebou klaniať.
Možeš si dať sanie kam chceš aj na zem alebo na strechu. pri zohriatom motoru teplota vzducho čo ide priamo do valcov má 47,6 C. Merané pri tom včera cez diagnostiku. síce auto stálo na mieste teplota chladiacej kvapaliny bola 87,9C teplota vzduchu pri snímači na sacom potrubí 47,6C.
Ako stúpala teplota motora tak stúpala teplota nasávaného vzduchu. Pri tom na začiatku teplota vzduchu bola iba 3C.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Uživatelský avatar
martyr
Příspěvky: 361
Registrován: ned led 10, 2010 16:03
Bydliště: Humenné

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od martyr »

Zvyšovať výkon pri 1.2 určite nemá význam. Ale vychádzal som z toho, že nasávaný studený vzduch má pri zahriatí určitú rozpínavosť, zväčšuje svoj objem a tým pádom odovzdáva aj kynetickú energiu.
[color=#0000BF]Aveo 1,2 16V sedan, 2009[/color]
Ex: [color=grey]VW Golf III Variant, 1,9 TD[/color]
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od JRD McLAREN »

..si asi moc pozor v skole na fyzike nedaval ..co ..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Ukážka studeného sania

Příspěvek od lomngi »

martyr píše:Zvyšovať výkon pri 1.2 určite nemá význam. Ale vychádzal som z toho, že nasávaný studený vzduch má pri zahriatí určitú rozpínavosť, zväčšuje svoj objem a tým pádom odovzdáva aj kynetickú energiu.
Podla Tvojej teorie autá na sibíri by asi jazdili pomali na minimum. -i -i -i
Preto stare zil mal 95L/100km tahal studený vzduch do deravých valcov :D :D :D :D :D
Obrázek :D :D :D :D :D
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Motory“