
1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Moderátor: Blue Lanos
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Taky nemám nic k téme, jsem jenom psychická podpora CP  
			
			
									
						
							
Carthell Prg
			
						- Reklama
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
<3  
Edit Dimco Nubira 97: A zase
			
			
									
						
							
Edit Dimco Nubira 97: A zase

Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Carthell Prg
			
						Carthell Prg
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Osobne si myslím, že najviaca by mohol povedať niekto, kto mal možnosť na oboch motoroch naozaj niečo odjazdiť, vzhľadom na to že 1.4 T je nový, asi sa tu taký nik nenájde
			
			
									
						
							Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
			
						Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Sorry mě ta citace prostě baví 
			
			
									
						
							
Bývalý majitel Cruze LT+ 1,6 Hatchback, Černá Carbon Flash, 2012
Carthell Prg
			
						Carthell Prg
- Dimco Nubira 97
- Příspěvky: 903
- Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
- Bydliště: Trnava
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
V pohode, všimol som si   
 
 
			
			
									
						
							 
 
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
			
						Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
motoricky pocitově to jede +/- stejně jako ta 1.8T. zatáh na dvojku, trojku a čtverku z nižších otáček v pohodě. největší rozdíl je v zátahu na pětku z 80... tam se teda nic moc nedělo. pravdou je, že auto mělo nějakých 600km. každopádně mně bylo potvrzeno, že se tím dá mimo obec jezdit okolo 5,5 litru.
jinak první setkání se start/stop systémem - zajímavé to je
			
			
									
						
							jinak první setkání se start/stop systémem - zajímavé to je
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
			
						- 
				chester172
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
- Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Ja ti vam neviem...mna nejak nelaka ten start/stop system....v tomto pohlade som na klasiku a pride mi to ako zbytocnost a sposob ako vytiahnut z ludi o nice viac penazy 
			
			
									
						
							
Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
			
						Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Naopak, je to vyborna vec v spojeni s dieslom, lebo ten pri rozbiehani netaha a lubi bez varovania skapat. (nielen mne, ale aj profi vodicovi, co s tym jazdi kazdy den...) A ten start-stop to hned zas nenapadne nakopne... 
			
			
									
						
							
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf 
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
			
						ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
- 
				chester172
- Příspěvky: 187
- Registrován: ned zář 02, 2012 21:02
- Bydliště: Mala Maca, okres Galanta, Slovensko
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
jaaj....z tohto pohladu som sa na to nekukol...neviem..kazdopadne by som si to chcel vyskusat predtym nez by som to dal do auta.
			
			
									
						
							Chevrolet Cruze 2.0D LTZ Biela Hatchback - zatial meno nemá, ale urcite nejake pekne vymyslim:)
			
						Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Nemoze mat start/stop system zly vplyv na diesel? Ked stale vypina a zapina motor? hlavne na ten genialny filter?
			
			
									
						
							Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ
			
						- Krtek
- Příspěvky: 3382
- Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
- Bydliště: Příbram / skoro Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Hlavně v zimě bych chtěl vidět co na to baterka.
			
			
									
						
							Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
			
						Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG
Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
start/stop systém jde v té 1.4T vypnout. když to je zapnuté a klesne teplota motoru pod určitou teplotu, tak se to samo nastartuje. u toho dieslu je to pouze u 1.7 a tam nevím, jak to funguje.
			
			
									
						
							Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
			
						Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Stav batérie je tiež jedným z faktorov, ktoré na to vplývajú, ďalej klíma, ohrev zadného okna, atď, atď...
			
			
									
						
							Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
			
						EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
Zbytocne obavy ja mam start/stop a ziadny problem teraz v zime musia byt splnene podmienky ako bolo vyssie spomenute ako vypnuta klima, zohriaty motor a daco nebiem co ale nie je s tym problem. Pri dlhsich trasach to vypinam lebo nejak to neberie ze treba aj turbo vychladit 
			
			
									
						
							
Chevrolet Aveo LTZ 1,3D SDE 95 k
Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
			
						Renault Megane II 1,4 16 V (predané)
Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)
tak nakonec po zvážení všech pro a proti skončím u seat leon FR 2013... 1.4TSI
			
			
									
						
							Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej
			
						






