Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od palikx »

hm tak z toho nic nepoznam.
to je o nicem
tak jeste 1
mas podtlak v sani pri pohledu ze predu od narazniku do motoru na prave strane sani?
od egr ventilu vede do elektro ventilu ktery egr spina.od toho elektro ventilu vede hadicka myslim do zasobniku podtlaku tam co je klima filtr
jinak na teto strane nic jineho neni.
vyfot jeste malinko z vetsi dalky cely motor z prave strany aby bylo videt i sani.
diky
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Reklama
 

nigel
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 24, 2010 20:45

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od nigel »

Vzal jsem to z obou stran na týhle fotce je ten podtlak od egr ventilu vede do elektro ventilu ktery egr spina.od toho elektro ventilu vede hadicka směrem na horu a je nezapojená.
Přílohy
Snímek 039.jpg
Snímek 039.jpg (111.67 KiB) Zobrazeno 10405 x
nigel
Příspěvky: 6
Registrován: ned led 24, 2010 20:45

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od nigel »

Tak tady je další
Přílohy
Je to ono
Je to ono
Snímek 040.jpg (125.05 KiB) Zobrazeno 10395 x
Snímek 036.jpg
Snímek 036.jpg (172.41 KiB) Zobrazeno 10405 x
Snímek 035.jpg
Snímek 035.jpg (154.55 KiB) Zobrazeno 10405 x
Naposledy upravil(a) nigel dne sob dub 03, 2010 19:12, celkem upraveno 1 x.
ppp
Příspěvky: 3372
Registrován: úte dub 12, 2005 19:24
Bydliště: SC , BA

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od ppp »

CO je to prosim vas na poslednej fotke medzi motorom, expanzkou a baterkou? TO do coho ide zhora nieco ako krokovy motorcek skrtenia obtoku klapky a 4 (?) hadice s dutymi skrutkami ako keby yo boli brzdove hadice. To je vari sucast lpg?
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od palikx »

jasne to je nejaky reduktor plynu.

takze ja jsem u toho nasel par chyb
ale to nebude jednoduchy
na klapce ta nejsilnejsi hadicka nema vest vrchem ale spodem pod klapkou a kolinko ma smerovat smerem k motoru
dal ten ventil nema byt v tomto miste ale o kousek jinde i kdyz neni presne poznat jestli mam pravdu.mel by byt na te kovove vyztuze co je prisroubovana na sani.pak uz mozna ta hadicka vyjde.
a k egru by mela vest opravdu od spodu klapky-je to tak i na lanosu.
jeste me pak napadla jedna vec ale nejsem si tim jistej a to na sacim potrubi z prava je taky jedna hadicka s kolinkem primo v sani.jestli nahodou nema byt na druhe strane tedy na klapce a mistoni ta od egru ale myslim ze tak to asi taky nevjde,
takze me prijde ze elektro ventil pro egr ma byt jinde a hadicka od nej urcite v klapce.
pa
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Kladivo
Příspěvky: 7
Registrován: sob led 30, 2010 21:55
Bydliště: Slovensko

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od Kladivo »

Zdravím vás
Skúste mi poradit
Mám Nubiru 1,6 ,rok 98 + LPG .Trhá tak som zaslepil EGR ventil zdá sa mi že to trochu pomohlo , ale väčší problém je keď motor je trochu zohriaty a mám ho problém dostať motor do otáčok ,to zamená od 900 do 2000 potom to ako tak ide, ale ťažko . Mám tam aj LPG a problém je že niekedy držím pridané aj 5 sekúnd až to prejde 2000 ot a prepne na LPG. Vymenil som sviečky , filter paliva ,vyčistil krokový motorček ,filter vzduchu je OK ,nalial do benzínu čistič vstrekov ,.
Môže to byť Lambda ? Teraz som bol na emisnej a OK , prípadne tlak paliva ,ale zas ked je studený tak to ide , prípadne ma napadlol potenciometer škrtiacej klapky .
Skúste poradiť
Ďakujem
Nubira kombi 1,6l 16V rok 98 LPG
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od palikx »

tlak by to byt mohl po chvili behu se pumpa unavi
spatny rozbeh jsou vadne vstrikovace nebo jeste kabely-o tech nic nepises.
na plyn to dela taky?
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Kladivo
Příspěvky: 7
Registrován: sob led 30, 2010 21:55
Bydliště: Slovensko

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od Kladivo »

Nie na plyn ide hneď do otáčok ,jazdím hlavne na ňom. Ešte som zistil že to hlavne robí keď pridám hneď na plno ,keď pridávam veľmi pomaly tak to ako tak ide .Nemôže to biť poteciometer škrtiacej klapky .Prípadne aké hodnoty odporu tam majú biť.
Díky
Nubira kombi 1,6l 16V rok 98 LPG
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventilu !!

Příspěvek od palikx »

neni to TPS ale vstriky.jsou ucpane nebo zadrene.nebo jen mozna 1.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
maledivy1967
Příspěvky: 46
Registrován: pát zář 07, 2012 17:25
Bydliště: Krupina, Slovensko

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od maledivy1967 »

ppp píše:nigel -> egr ventil je ventil, ktory otvara kanal medzi vyfukovymi a sacimi kanalmi. Otvara sa podtlakom z hadicky, ktora don vedie podtlak zo sania. Po odpojeni hadicky sa neotvori. Ak vsak prepusta aj ked je "zatvoreny" tak odpojenie hadicky toho uz vela nespravi.
Zdravím, mám podobný problém slabej axcelerácie nubiry. Chcem vyskúšať najprv zaslepiť hadičku podtlaku na EGR. Potom vyskúšať jazdiť auto a ak to nezlepší výkon motora tak až potom zaslepím EGR ventil. Čo nato poviete?
Moje auto: Daewoo Nubira Sedan, Rok:1997, 1998cm3, 98kW, Benzín+LPG, VIN:KLAJF69ZEWK050157, Typ motora X20SED
Uživatelský avatar
Vypravca
Příspěvky: 1056
Registrován: pát črc 07, 2006 06:12
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od Vypravca »

Co na to povedat? Rovno to zaslep.
ex EVANDA, strieborná metalíza svetlá,
LPG BRC sequent 24
Automatické zapínanie svetiel, cúvacie senzory.
ex ESPERO strieborná metalíza.
ex ESPERO modrá metalíza.
DAEWOO MERCEDES McLAREN
LPG POZITIVE.
EGR NEGATIVE.
Diagnostika Autel Maxidiag univerzal.
Uživatelský avatar
Taktic94
Příspěvky: 115
Registrován: stř pro 04, 2013 20:34
Bydliště: Nitra

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od Taktic94 »

Zdravím. Vidím že táto téma bola rozbehnutá pár rokov dozadu a chcem sa spýtať v dlhodobom horizonte sa ako prejavilo to zaslepenie EGR ventilu? Uvítal by som odpoveď od toho čo to zaslepil a nie odpoveď vo forme názoru lebo na zaslepenie EGR má každý iný názor preto sa v podstate aj pýtam... niektorý si myslia že to postupne zabíja motor vrátane katalizátoru iný zasa že spotreba ide dole výkon hore a další zas že naopak no ja chcem vedieť v dlhodobom horizonte ako sa auto správa bez neho (či zmizol zápach oleja z výfuku a taký čierny pripálený dym, spotreba, citlivosť auta na stlačenie plynu, a velmi podstatné je ako bolo na emisnej ;) ) Vďaka za odpoveď.
Daewoo Nubira 2.0 (X20SED) 1997 - Modrá metalíza (Moja Nubča)
Daewoo Evanda 2.0. (X20SED) 2003 - Zelená metalíza
Daewoo Matiz 1.0 (B10S) - Biely
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5qanlirrRWs[/youtube]
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od Richard »

Mám zaslepený EGR asi 5 let, zaslepil jsem kovovou podložkou bez díry ve velikosti a tvaru těsnění a egr nechal připojený, tedy žije si svým vlastním životem, možná se otvírá a zavírá, nicméně nic přes něj do sání neprojde. Dle mě se nic podstatnýho nestalo, auto jede, žere a smrdí normálně. Na emisích procházím stále s velkou rezervou, tak za mě je to OK....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Vlasta
Příspěvky: 623
Registrován: čtv lis 17, 2005 16:25
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od Vlasta »

Mám to úplně stejně, jen asi ještě o něco delší dobu.
Kia Rio 1.25 CVVT COOL

Nubira hatchback 1.6 16v - důvěrně zvaná Cecilka † 29.9.2016
Uživatelský avatar
LordMMX
Příspěvky: 1517
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Generálka motoru Nubira 1.6 ? - NE! Problém v EGR ventil

Příspěvek od LordMMX »

síce nie na nubire ale na nexii, mam miesto EGR len železný kryt... nikdy žiadny problém s emisiami alebo so zápachom alebo so správaním... na espere som egr mal a až tak sa mu do otáčok nechcelo... teraz idem dať motor z espera do nexie a záslepka je už pripravená :D
Daewoo Evanda 2005
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Leganza, Evanda, Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“