....taaaak a dalsia "predpokladam" porucha, este ze v zaruke... 2.0 110 KW cruze... dnes som pozrel na privod vzduchu do turba, samotne telo turba bolo jemne zamastene v mieste, kde sa do neho pripaja privod vzduchu, samotna rura na vrchu bola mastna ako prasa... potom som ju chytil zospodu a cela ruka mi zostala mastna od oleja ... mate s tym niekto skusenost? v pondelok idem navstivit servis... ked pocuju v telefone moje meno uz sa im musia jezit vlasy...
Tak chlapi BACHA! Olej v turbu nafťáka = brzká smrt motoru. Už jsme to několikrát zažili. Turbo začne přes sání nasávat olej a zahřátý motor jej pak spaluje místo nafty, Vy se snažíte vypnout motor klíčkem = nic se nestane, motor točí a jeho otáčky se stále zvyšují. Jediný způsob zastavení je, hodit kvalt a pustit spojku s urputným stáním na brzdě! Ale i tak, škoda v motoru na všem....
Tak mrkni na hadičku/trubku chladenia turba olejom, v prípade že odtiaľ vychádzajú dve a jedna ide na sanie tak je chladený aj nasávaný vzduch a tam by mohol byť problém. Ja mám vodou chladené turbo a aj nasávaný vzduch. Ale to je iná značka, každopádne je to možné že je chladený.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
...podobnou závadu měli kluci na koktě TDI, olej byl až na filtru sání, důvod při výměně motorového oleje byl přelitý nad měrku!, a to ve značkovém servisu, už tam samozřejmě nejezdí.
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
...nahodou stale nemate niekto nieco podobne ako som popisoval davnejsie vyssie? olej neubuda, auto taha vyborne, v servise pozreli zvonku, nic nenasli. je to normalne? zase som prvy?
Ty mas nejake haluze s tym autom. Ale ked je vsetko v poriadku, tak to asi bude naozaj olej nad mierku...ci? Neviem ci nahodou Chrudos neriesil nieco podobne uz davnejsie..ci?
...tak, tak, jedna velka haluz... posledna... olej je v poriadku, nie je nad mierkou, preto sondujem a snazim sa zistit, co je vo veci (aby som im mohol presne povedat, co je vo veci), lebo natahovat sa so servismi ma uz fakt nebavi, cele zle...
staršího turba je normální že je vněm trocha oleje je to dáno stářím, ale ty máš novej motor já řešil to samé na Focusu vyměnil jsem turbo a vše okolo investice cca 19000kč a po ujetí 15000km tam byl znovu olej.Jinak jak to tu někdo psal jak turbo blafne škoda je velká a ten postup udušení auta je jedinný kamarád na 19 tdi tomu to trvalo to udušení skoro 2 minuty a začal mu hořet motor, ale to je extrém.
Chevrolet Cruze 1.6 LS+ - 91Kw-124 Ps-170 NmK&N
Ford Focus 1,6 TDCI
Audi A3 1,9 TDI
Nissan Micra 1,2 i
Opel Astra 1,6 i
Seat Cordoba 1,4 i
Čtyřkolka CF 510 long 4x4
...tak, koniec. Tri autorizovane servisy v BA (stvrty v Petrzke bol nechutne neochotny, tak som to tam radsej ani nenechal...) hovoria, ze je to v poriadku. Tak to teda musi byt v poriadku. Chevrolet ma "neskutocne kvalifikovane" a "ochotne" zazemie v BA. Pokial mas auto v zaruke, je nejaky problem, ktory sa neda len tak vyriesit (vymenit ziarovku, filter a podobne blbosti) a treba pri nom pohnut mozgom a "nebijes" sa s nimi, nemas sancu, vsetko je podla nich v poriadku. Asi tak, ako s mojim praskanim, ako som pisal v inej casti fora, kedy mi vymenili cely predny hnaci hriadel...
Vyskúšaj, remesloservis v NR, neviem aké majú skúsenosti ostatný ale my máme Chevy Epica a VCDi a so servisom je tam nadmieru spokojnosť, aspoň čo sa snahy a ochoty týka.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Trocha oleje v sání je normální. Pokud se ti neztrácí olej a nečoudí se za tebou tak je to ok. Dneska je spousta firem co ze zabývá turbem, kteří jsou schopni udělat diagnostiku. Když mi jednou praskla hadice od intercooleru, tak při výměně byla zevnitř mastná a mechanik říkal,že je to v pořádku. Najel jsem dalších 100tis km a turbo ok(než jsem ho prodal) a olej jsem nedoléval ani jednou. Auto jezdí dodnes