 "-8°C"
 "-8°C"Nejdříve jsem se nemohl do auta vůbec dostat. Nešlo otočit zámkem... Tak jsem tam fouknul trochu rozmrazovače a cca po minutě jsem zámkem sice otočil, ale centrál neměl sílu otevřít dveře
 
 Přes spolujezdce jsem se do auta naštěstí dostal. Nastartoval jsem v pohodě, ale zase jsem nemohl zavřít dveře u řidiče, jelikož se zámek nevrátil a tak nešli dovřít..
 
 Když už jsem se tedy rozjel, tak mi zůstaly vyset zadní pakny na bubnu, ručka šla malíčkem, prostě se to nevrátilo. Někde to zamrzlo / zarezlo nevím...
Po cca 10min jízdy jsem musel zastavit a čekat, než zadní kola vychladnout. Kouřilo se z obou stran a na pravém jsem neudržel ruku. Domů jsem tedy dojel a auto dnes ráno odvezl do servisu. Jsem zvědav, kolik budu platit a co mi stím provedou...
Favorit, kterého jsem měl předtím i v -20°C bez problému.. :/
A to jsem před zimou všude stříkal WD-40 a gumy kolem dveří mazal sil. olejem, mam nastříkaný spodek, dávali se nové lanovody, obložení...
Moje první dojmy z první zimy s Nubčou



 Alespoň jsi poučen , Lega vždy odpočívá s jedničkou nebo dvojkou, i když vím že to Palikx nedoporučuje , že prý je pořád napnut rozvoďák
  Alespoň jsi poučen , Lega vždy odpočívá s jedničkou nebo dvojkou, i když vím že to Palikx nedoporučuje , že prý je pořád napnut rozvoďák  
 Dlouho jsem špekuloval, jestli Nubču neprodat a nekoupit nějakou Octavii v naftě, ale když jsem se zamyslel, co vše mám hotovo, tak si to nechám hodit do plynu a budu doufat, že budeme dlouho, spokojeně a úsporně jezdit!
 Dlouho jsem špekuloval, jestli Nubču neprodat a nekoupit nějakou Octavii v naftě, ale když jsem se zamyslel, co vše mám hotovo, tak si to nechám hodit do plynu a budu doufat, že budeme dlouho, spokojeně a úsporně jezdit! 
 