neviem aky system tam mas, takze len takto:
1)
a) ano, presnejsie plynova jednotka, teda napirklad u lovata ovladacia jednotka na jednom z vystupe vygeneruje (spoji cez interne rele s napajacim napatim z napajacej siete auta) 12V pri prevadzke na lpg. Na to sa bud zapoji rele, ktore odpoji vstreky, alebo niektori davaju este krabicku s odpojovacom vstrekov, pretoze niektore auta su haklive na jednoduche odpojenie vstrekov a potrebuju na oklamanie benzinovej RJ rezistory. Espero haklive nie je, takze odpojovac vstrekov je zbytocny luxus.
b) ano benzinove cerpadlo obvykle dalej bezi. Maloktori montaznici ho odpoajaju. Je zbyocne aby bezalo, je to XX watov, ktore zbytocne spotrebuva a opotrebuva sa. Je mozne ho cez rele odpojit, rovnako ako sa odpojuju vstreky.
c) vacsina jednoduchych podlatkovych systemov sa riadi len podla udajov z lambdy a podla zosliapnutia plynoveho pedalu, kde nad istu uroven prida trochu viac paliva. Tato uroven a tusim aj percento paliva sa da nastavit. Niektore ako lovtec tronic mali viac nastavovaciek ale tiez robili v zasade to iste.
Ano pri brzdnei motorom sa dalej spotrebuva palivo ale to je na espere fuk, pretoze espero neodpojuje vstreky pri brzdeni motorom, take aj na benzin pri brzdeni motorom spaluje palivo. Taka nubira uz ano, ale espero jednak vstreky neodpojuje a navyse dost dviha otacky motora obtokom skrtiacej klapky takze je to u neho s brzdenim motorom este biednejsie. Co sa tyka volnobehu to treba pouzivat podla uvazenia, na espere sa tym na palive usetri malo a na brzdovych dostcikach tiez malo, kedze espero, aspon moje, motorom ktovieako nebrzdi.
d) ano, nadalej motor pracuje a netoci sa len ot prevodovky, aj ked viac energie obvykle doda auto nez palivo, preto sa tomu hovori brzdenie motorom
2) vsetko su to len stare skodovky. Stale su to len motory s vnutornym spalovanim. A na esperach uz je obvykle po smrti lambda aj katalyzator a potom sa to od starej skodovky nelisi absolutne nijako. A pri studenom motore RJ aj tak kasle na nejaku labmdu, a proste obohacuje aby motor neskapal.A ak jazdis takmer vylucne na lpg tak ten benzin je uz dost tazko spalitelny, takze to moze aj vynechavat.
Skus si ist na krizovatke za najnovsim mercedesom s benzinom, ked na to trosku sliapne aky smrad za nim ostane, ako za skodovkou iducou na sytici. To len neinformovani ludia si myslia ze moderne auta nesmrdia. Smrdia, len pri ustalenej jazde sa o vacsinu smradu postara katalyzator. Ale pri prechodovych rezimoch, najma akceleracii sa na nejaky idealny pomer benzinu a vzduchu kasle, takze vtedy smrdi kazde auto okrem elektromobilu. A za studena tiez.