 mas tam niekde velky prechodovy odpor, tam sa ti stracaju 2 volty, a to je dost. ale oni sa nestratia len tak, oni sa na nieco premenia... a hadaj na co...
 mas tam niekde velky prechodovy odpor, tam sa ti stracaju 2 volty, a to je dost. ale oni sa nestratia len tak, oni sa na nieco premenia... a hadaj na co... ano, na teplo... a tam sa to zacne prehrievat...
 
   
  
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
 mas tam niekde velky prechodovy odpor, tam sa ti stracaju 2 volty, a to je dost. ale oni sa nestratia len tak, oni sa na nieco premenia... a hadaj na co...
 mas tam niekde velky prechodovy odpor, tam sa ti stracaju 2 volty, a to je dost. ale oni sa nestratia len tak, oni sa na nieco premenia... a hadaj na co...  
   
  
 a urcite by som na nich nenameral viac ako na altiku, tam to ma vyznam merat a prip. porovnat s baterkou. ale to ty urcite vies. niekedy sa az divim za mas trpezlivost riesit take mnozstvo stupidnosti
  a urcite by som na nich nenameral viac ako na altiku, tam to ma vyznam merat a prip. porovnat s baterkou. ale to ty urcite vies. niekedy sa az divim za mas trpezlivost riesit take mnozstvo stupidnosti  a tie droty su podla mna dimenzovane na 55/60W ziarovky, za predpokladu ze je vsetko, vratanie ukostrenia v poriadku. mne nexka tiez dava 14,5- 14,6V uz pri volnobehu. mal som ko regler, ale novy je nastaveny tak isto... aspon namam problem s dobijanim baterky. pri -20st. som nemal ziadny problem so startom
 a tie droty su podla mna dimenzovane na 55/60W ziarovky, za predpokladu ze je vsetko, vratanie ukostrenia v poriadku. mne nexka tiez dava 14,5- 14,6V uz pri volnobehu. mal som ko regler, ale novy je nastaveny tak isto... aspon namam problem s dobijanim baterky. pri -20st. som nemal ziadny problem so startom
 ale su to zle spoje v konektoroch, na kostre, zaoxidovane kontakty, ... porovnaj napatie na altiku a baterke, samo pri beziacom motore... ak je tam rozdiel, je to v hlavnom kabli medzi alt. a bat. skus dotiahnut, prip. vycistit ocka, prip. preletovat- byva dost casto zaoxidovane- potom je tam strata. ak su napatia rovnake, plati to iste, ale az za baterkou
 ale su to zle spoje v konektoroch, na kostre, zaoxidovane kontakty, ... porovnaj napatie na altiku a baterke, samo pri beziacom motore... ak je tam rozdiel, je to v hlavnom kabli medzi alt. a bat. skus dotiahnut, prip. vycistit ocka, prip. preletovat- byva dost casto zaoxidovane- potom je tam strata. ak su napatia rovnake, plati to iste, ale az za baterkou 
jasne...nemaju dostatok prudu na plnu svietivost tak svetia slabo..Franta P. píše:A to že je míň V na světlech tím svítí méně???

 
   
  

 . Mne to sice dvihlo napatie na espere na ziarovkach len o pol voltu (pri vypnutommotore, teda pri napati na akumulatore asi 12.2V), ale uz ma potom nepresviecievali aj felicie s klasickymi ziarovkami. Pripadne nieco o tom pisu v nubira fore tusim. Ale ak vies co je to ziarovka, vodic (elektricky
. Mne to sice dvihlo napatie na espere na ziarovkach len o pol voltu (pri vypnutommotore, teda pri napati na akumulatore asi 12.2V), ale uz ma potom nepresviecievali aj felicie s klasickymi ziarovkami. Pripadne nieco o tom pisu v nubira fore tusim. Ale ak vies co je to ziarovka, vodic (elektricky  ), prepinac, konektor a rele tak si to zapojis aj bez manualu.
 ), prepinac, konektor a rele tak si to zapojis aj bez manualu.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |