Hele to bude asi stejný jako u Nubi. Jsou tam dva na sobě nezávislý systémy, plovák a odpor co se chladí benzínem. Jak ten se vynoří začne kontrolka "hladový oko" nejdřív pozvolna žhnout a pak svítit, ale stává se to až po takových 5Okm s ručkou na "O" chce to opravdu pevný nervy tu kontrolku vidět v činnosti. Já když mi u Nubi začla žhnout v zatáčkách bral asi 57 lt. Nádrž u Nubi je na 62lt. Fuj byl to ale otřesněj zážitek (to počítadlo s označením Kč)
Naposledy upravil(a) Richard dne úte říj 14, 2008 23:28, celkem upraveno 1 x.
Hm, mne začne svietiť kontrolka skoro pri spodnej čiare. Od prvého bliknutia po súvisle svietenie prejdem este cca 20/25 km v meste. Skúšal som potom viackrát natankovať po hrdlo a dotankoval som vždy nie viac ako 55l benzínu.
Po prvním probliknutí kontrolky jsem najel ještě 100km, pak jsem byl na suchu. Potřeboval jsem vyjet starej benzin, protože mě to studený nechtělo startovat. Dojel jsem to na LPG. Natankoval SHEEL a vše je OK.
Mi říkal automechanik že Tacuma "hladové oko" nemá - že si musím na stav paliva dávat pozor.Ručička ležela ale jak jsem natankoval tak to bylo jen cca 50l.Musím to někdy vyzkoušet.
Po úplném rosvícení hladového oka natankuji do plné kolem 55 litrů,takže standardní rezerva.Ten mechanik co tvrdil že to nemá kontrolku asi nebyl moc mechanik.
Na to vyjíždění nádrže "do mrtě" dejte bacha čerpadlo se při běhu tím benzínem i chladí a maže, takže když nebude v nádrži benzín, a pojedeš na LPG může se ti klidně čerpadlo spálit nebo zadřít pokud nemáš čepadlo při provozu na LPG odpojený
Většinou se to neodpojuje, takže benzín je furt ve vstřikách natlakovanej a čerpadlo běží i když jedeš na LPG