
Diagnostika-Daewoo Scan
Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi
- Reklama
nasiel som este nieco k tomu kablu , je to v podstate to iste ale mozno trochu prehladnejsie: http://turboesprit.tripod.com/ALDL_Cable/ 

pekne...lenze radsej ostanme pri tejto nasej scheme..tato schema je pre zapojenie do konektora ALDL 10 pinoveho a kedze Nexia ma ALDL konektor 12 pinovy takze pouzijme schemu tamtu urcenu presne na 12 pinovy konektormartinko píše:nasiel som este nieco k tomu kablu , je to v podstate to iste ale mozno trochu prehladnejsie: http://turboesprit.tripod.com/ALDL_Cable/

Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
-
- Příspěvky: 54
- Registrován: stř led 14, 2009 10:41
- seky
- Příspěvky: 221
- Registrován: sob pro 04, 2004 21:55
- Bydliště: Lipany/ Spišské Podhradie
- Kontaktovat uživatele:
Ja som si urobil interface podľa tejto schemy https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2163 , šľape to z EFI Live V4 a tiež z ALDL monitorom.Z Tyranus Daewoo Scannerom 2.3. to ani neceklo.Skusim vyskúšať ešte tento DW scan 2.3.9
TACUMA 1.6/16V LPG Magic3 , strieborna 92U , JVC KD-R801
v pohode tam mozes pouzit na ten tranzistor aj 2SC945 ta suciastka je aj v TV ..kupis to v pohode ...blackjohn ma tu suciastku v kablu a ide mu to v pohode bez problemumartinko píše:dnes som bol v obchode kupit tie suciastky na ten kabel ale nastal problem ten tranzistor 2N3904 NPN ( je to nejaky sikmooky vyrobok) u nas to vraj nezozenem, tak som hladal nejaku nahradu ale nic som nenasiel![]()
ak by niekto vedel tak prosim napisteinak vyrobna cena kabla cca 30Sk
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Takže ten kabel s tranzistory funguje i s TyranusScannerem:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2164
Jen je třeba zapnout klíček(nebo nastartovat), nastavit typ auta, dát Continous Aquisition mode, připojit se a pak dát start(to modré tlačítko). Mělo by blikat RxD a občas probliknout TxD a ukazovat aktuální hodnoty
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2164
Jen je třeba zapnout klíček(nebo nastartovat), nastavit typ auta, dát Continous Aquisition mode, připojit se a pak dát start(to modré tlačítko). Mělo by blikat RxD a občas probliknout TxD a ukazovat aktuální hodnoty
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
A tady fotky kabelu(podle tohoto odkazu http://cable.invisibill.net/ ):
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)[/quote]
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...

https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)[/quote]
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...


martinko pocuvaj tu -ako si spravil ten kabel???urobil si ho presne podla tej schemy z http://cable.invisibill.net ??mas tam aj tu koncovku do zapalovaca co ide??a dva vystupy kablov co idu do ALDL konektoru na priamo do A a M pismena??
Daewoo Nexia 1.5 16V, 66 kW, GLX Sedan, Tmavozelena metaliza..
Přesně tak, + je na G(já doufám, že to mají Daewaa všechny stejně, mezi A a G musí být 12V), minus je na A, samozřejmě i na 5.pin na COMumartinko píše:A tady fotky kabelu(podle tohoto odkazu http://cable.invisibill.net/ ):
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2158
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2159
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2160
...jenom napájení mám přímo z ALDL konektoru(oranžový drát)
uz, uz to mam hotove len mala otazocka, blackjohne ty si ten kabel s toho R2 napojil priamo do G na + ? a minus (GND) je vedeny len z A???
som zmätkar tak sa ospravedlnujem ale istota je gulomet...![]()
A klidně by to šlo udělat i do zapalovače, já jsem to udělal tak, protože se mi nechtěla kupovat koncovka
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
jasne presne tak ako je na tej scheme ( len som vymenil tie tranzistory) a nedal som to cez zapalovac ale ako napisal blackjohnDark69 píše:martinko pocuvaj tu -ako si spravil ten kabel???urobil si ho presne podla tej schemy z http://cable.invisibill.net ??mas tam aj tu koncovku do zapalovaca co ide??a dva vystupy kablov co idu do ALDL konektoru na priamo do A a M pismena??

uz mi ostava len to vyskusat tak drzte palce

Něco pro inspiraci:
pokles napětí při startu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2165
reakce na přidání plynu při volnoběhu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2166
rozehřívání lambda sondy:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2167
cyklování lambdasondy při 2000ot.:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2168
pokles napětí při startu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2165
reakce na přidání plynu při volnoběhu:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2166
rozehřívání lambda sondy:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2167
cyklování lambdasondy při 2000ot.:
https://www.chevroletclub.cz/album_pic.php?pic_id=2168
Citroen C4 Grand Picasso 1.8i, 92kW
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm
Daewoo Tacuma 1.8i, 66kW
Daewoo Espero 1.8i, 70kW ...opustilo nás v nedojetých 133tkm