ložisko zadného kolesa

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Pilla
Příspěvky: 16
Registrován: úte srp 21, 2007 23:36

ložisko zadného kolesa

Příspěvek od Pilla »

Kto už menil ložisko zadného kolesa?Aké má označenie a kde sa dá zohnať za dobrú cenu?Vie niekto poradiť?
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Já ložiska vzadu neměnil (jsou tam dvě kuželíková ložiska), ale myslím, že v tom není žádná velká zrada. Pokud máš vzadu kotouče, je možné, že se ti budou blbě sundavat. Mrkni na forum jak na to. Když jsem to dělal u Mitsubishi, vycházela nejlépe ložiska od SKF celá sada včetně závlačky. Tak mrkni i do prodejen s ložisky, a samo Krč a drafelcz. Dokonce mám pocit, že jsou vzadu stejná ložiska jako na Kadetu, Astře atd. Ložisko ti hučí a nejde už dotáhnout? Když to dotáhneš tou matkou, je tam furt vůle? Pokud se podaří vůle vymezit tou středovou matkou, není potřeba ložiska měnit.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Takže Tacuma už má vzadu jiná ložiska, než ostatní modely? Tedy stejné jako vpředu? Já vím určitě, že na mé Nubi jsou vzadu ještě klasický kuželíkový ložiska, co se seřizují dotahováním té středové matky. Omlouvám se tedy za chybnou radu, ale opravdu jsem nepředpokládal, že Daewoo bude takhle inovovat :lol: Zřejmě jsi ložiska megavře už dělal, tak máš správné informace. Trochu mě zaráží ta cena 2500,- za ks? Na předek stojí jedno cca
1200,-. Jinak pro info za sadu SKF kuželíků jsem dával cca 700,- ale je to už pár roků.....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Já zadní na Nubi měnil - jak píše Richard - dvě kuželová a seřídit se musí . Přetáhnout - aby si to sedlo - povolit do volna a utáhnout něž začne zabírat - aby to vyšlo na závlačku. Díra je zvrchu i z boku ( pootočená) - takže to lze zajistit fak téměř v jakékoliv poloze .
Jinak , pokud má Tacuma neseřizovací - jako my v předu , tak je to pochopitelně jednodušší.
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Tomáš píše:Já zadní na Nubi měnil - jak píše Richard - dvě kuželová a seřídit se musí . Přetáhnout - aby si to sedlo - povolit do volna a utáhnout něž začne zabírat - aby to vyšlo na závlačku. Díra je zvrchu i z boku ( pootočená) - takže to lze zajistit fak téměř v jakékoliv poloze .
Jinak , pokud má Tacuma neseřizovací - jako my v předu , tak je to pochopitelně jednodušší.

A asi i podstatně dražší :roll: :roll: :roll:
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Odpovědět

Zpět na „TACUMA/REZZO“