 plyn vysušuje a tak se zanášejí a zalepují vstřiky ale hlavně je to kvůli té výměně benzínu v nádrži za čerství i když už neušetříš tolik ale myslím že to stojí za ušetření poměrně drahých součástek v motoru
 plyn vysušuje a tak se zanášejí a zalepují vstřiky ale hlavně je to kvůli té výměně benzínu v nádrži za čerství i když už neušetříš tolik ale myslím že to stojí za ušetření poměrně drahých součástek v motoru  
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
 plyn vysušuje a tak se zanášejí a zalepují vstřiky ale hlavně je to kvůli té výměně benzínu v nádrži za čerství i když už neušetříš tolik ale myslím že to stojí za ušetření poměrně drahých součástek v motoru
 plyn vysušuje a tak se zanášejí a zalepují vstřiky ale hlavně je to kvůli té výměně benzínu v nádrži za čerství i když už neušetříš tolik ale myslím že to stojí za ušetření poměrně drahých součástek v motoru  
Ako prevenciu by som odporučil výrobky značky METANOVA (alebo METABOND?), sám mám od nich niečo v oleji a nebojím sa od vtedy motor občas potrápiť. Do benzínu majú tuším tiež niečo, asi si to tam dám, tiež mám LPG, tak len pre istotu.petrm píše:Přesně tak na většině plynovejch aut vydrží palivová pumpa mnohem méně než na běžném benzínu běží totiž stále a je jedno jestli je to na plyn nebo benzín

| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |