Lanos - spotreba 5,6 l

Diskusní forum Daewoo Lanos Clubu.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
n3oklan
Příspěvky: 423
Registrován: pon dub 10, 2006 23:41
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od n3oklan »

tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km.... :lol:
UPDATE - Škoda Octavia TOUR 1.9 TDi-PD
Ještěrka ][. aka "baby-jaguar" má najeto poctivých 138 tKm (k mání) a Ješterka I. je definitivně po smrti... R.I.P holka... :(
Jezdím s TomTom GO730 a Prestigio MultiPhone 4500T DUO.
Reklama
 

Uživatelský avatar
peco
Příspěvky: 637
Registrován: stř pro 21, 2005 14:02
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peco »

n3oklan píše:tak dalsi solidni spotreba - opet benal za 500kc (tesne pod 17l), zatim ujeto 220km a jeste nejezdim na rezervu, ale pocitam ze to bude behem dalsich 20-30km.... :lol:
na rezervu neodporucam jazdit. nerobi to moc dobre cerpadlu.
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

lanos

Příspěvek od Serpico »

...jo jo peca benzín čerpadlo nemá rádo stav bez benzínu - nechladí se a nemaže se - prostě je na sucho...a to je začátek jejíhi konce....

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

palikx píše:jasne presne jak napsal mrk otacky nad 1800 a rychlost.v te dobe je davka paliva 0.
blok uceni je vlastnost jednotky prizpusobit se ridici.tedy podle toho jak motor vyuzivate jednotka prizpusobi styl zapalovani a hlavne davkovani paliva.takze pokud jezdite ostre a treba hodne nalozeni tak jednotka davkuje vic aby auto jelo podle vasich pozadavku.pokud jezdite klidne a plynule jednotka lehce ochudi smes.vyskledek rozdil treba 2 litry na 100 km .hodnoty se v jednotce upravuji samy ale je to dlouhodoba velicina.
jedine co lze v podstate zresetovat tuto hodnotu na zaklad z vyroby a zacit od 0.resetuje se pouze diagnostikou,a mozna dlouhym odpojenim baterky(to ale nemam potvrzene)
otazka jak je presnej palubak u vektry???
moje poznatky opel vektra 1.8 mpi rok 98
jizda z kopce za 3 otecky 2200 spotreba 0l pak vyrazeni do neutralu spotreba naskocila na 1.1l zase sme zaradili 3 a snizovali sme postupne otacky az do 1000 a spotrebu nam to ukazovalo porad 0l, pak uz to zacalo na 3 cukat, jak to tada je s tima otackama, nemela by tam po prekroceni hranice 1800 naskocit nejaka spotreba, nebo je to tak nepatrny ze to palubak ani neumi spocitat????
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od palikx »

je mozne ze vectra ma jinak nastavenou jednotku a ta ma davku nula az do volnobehu tezko rict.moje opel diagnostika bohuzel nepodporuje blok hodnot a tak to proste nemuzu rici presne.
palubak je podle me preci jen presnej (ale nevim jak je na tom opel)tak ze pozna behem vteriny zmenu tedy mel by poznat i to ze uz jednotka zacala davkovat
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
orgi
Příspěvky: 351
Registrován: úte bře 28, 2006 21:19
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od orgi »

Slavek - mozno trepnem blbost, ale pokial viem, tak niektore auta pri zaradenej rychlosti (3,4,5ka) aj pri spominanych nizkych otackach (napr. pod 1800) nezacnu davkovat benzin - preto ti to zacalo skskat.

Skus to iste pri zaradenej dvojke, tam vecsinou pri poklese otacok pod nejaku kriticku hranicu (1700-1800ot/min) zacne jednotka pumpovat benzin.. a palubak by ti potom mohol/mal ukazat rozdiel.
:: Daewoo Lanos 1,5 8V '98 :: cervena 73L :: LPG priemerna spotreba 9l/100km ::
Uživatelský avatar
vaculcim
Příspěvky: 200
Registrován: stř kvě 02, 2007 15:21
Bydliště: Dolní Kounice

Příspěvek od vaculcim »

Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Uživatelský avatar
Slavek
Příspěvky: 1718
Registrován: stř bře 22, 2006 20:26
Bydliště: Teplice, přesněji Krupka Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Slavek »

poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
Měl jsem 3x Espero 2.0
ted VOLVO 1.9TDi
full vybava včetně kluzké kuže :-)
Holt bezpeči je bezpeči
NOVINKA do rodiny přibylo SF 4x4 2.0CRDi 92kW
Volvo V50 2.0 s motorem PSA

Dovoz aut zD

Možnost zakoupení různých dílu Bosch levněji než v autodilech
Uživatelský avatar
vaculcim
Příspěvky: 200
Registrován: stř kvě 02, 2007 15:21
Bydliště: Dolní Kounice

Příspěvek od vaculcim »

Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Uživatelský avatar
n3oklan
Příspěvky: 423
Registrován: pon dub 10, 2006 23:41
Bydliště: Rumburk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od n3oklan »

vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
Nebe a dudy, aspon muj lososek s VPower/VPower Racing jezdi uplne jinak. Necha me bez problemu seslapnout plyn bez poskakovani uz od nejakejch 1200 otacek (s klasikou musim dostat aspon 1600-1800 abych neskakal). Nemluve o vyssim vykonu motoru (prece jen to je o par oktanu vic). Na spotrebu se dostanu tak o pullitr dolu, jelikoz si benzin uzivam a docela casto jesterku honim :lol: Myslim ze kdybych ho nehonil, tak se dostanu prumerne o 1-1,5 litru dolu... A ted navic je akce pro majitele Shell karet (-2Kc/l), takze se urcite vyplati natankovat lepsi benzinek za stejny prachy :lol: Urcite VPower/VPower Racing doporucuju natankovat aspon jednou za dva mesice, udajne to i cisti motor (imho to vypali usazenej bordel ze specialu).
UPDATE - Škoda Octavia TOUR 1.9 TDi-PD
Ještěrka ][. aka "baby-jaguar" má najeto poctivých 138 tKm (k mání) a Ješterka I. je definitivně po smrti... R.I.P holka... :(
Jezdím s TomTom GO730 a Prestigio MultiPhone 4500T DUO.
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

vaculcim píše:
Slavek píše:poskakovat to zacalo protoze sme meli na 3 nizky otacky, nechapu jak auto pozna jestli je tam dvojka nebo trojka, jedu na dvojce 1300 a na trojce taky 1300 jaky je rozdil, jak to ta RJ pozna, nuze mi nekdo vysvetlit????
ja si myslim, ze je to blbost, to auto to proste nepozna.
Chlapci! Říká vám něco význam slov " převodová zátěž"? Motor má sice stejné otáčky, ale k tomu aby jel stejnou rychlostí na 2 a na 3 , musí vyvinout diametrálně se lišící sílu! Jinými slovy: Na 3 převodový stupeň, je motor daleko víc zatížen při stejných otáčkách než na 2 převodový stupeň, který je "lehčí". :roll: ;) :) Takže motor a jeho kontrolní systém to spolehlivě pozná.
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
vaculcim
Příspěvky: 200
Registrován: stř kvě 02, 2007 15:21
Bydliště: Dolní Kounice

Příspěvek od vaculcim »

Nastesti nerika :lol: To by se mi uskvaril mozek :lol: Zjednodusene, ja myslel, ze cim vyssi otacky, tim vetsi zatez a tim i spotreba :?:
Naposledy upravil(a) vaculcim dne pát úno 01, 2008 07:15, celkem upraveno 1 x.
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Uživatelský avatar
vaculcim
Příspěvky: 200
Registrován: stř kvě 02, 2007 15:21
Bydliště: Dolní Kounice

Příspěvek od vaculcim »

To n3oklan: Me se to snizeni spotreby prave moc nezda, motor je klidnejsi, ale spotreba mi zusatla na stejne urovni :oops: a jezdim porad stejne...
2x Škoda Felicia, Seat Cordoba, Škoda 105L, Škoda Favorit a konečně Lanos 1,6 SX r.v.98, 195/50 R15, na zimu 185/60 R14
Uživatelský avatar
JIRKAToR
Příspěvky: 43
Registrován: úte črc 04, 2006 15:14

Příspěvek od JIRKAToR »

vaculcim píše:Tak po prezuti na zimni gumy mi sla prumerna spotreba z 7.2 na 7.4L. At jezdim jakkoli a kdekoli. Muzete nekdo zkusit dat dohromady sve zkusenosti s V-poverem, jestli se vyplati jej tankovat?
Diky! Michal
Přidávám se k názoru, že V-Power má něco do sebe... ;) Osobně beru V-Power Racing, pokud je zrovna nějaká Shellka v dohledu. Subjektivní názor je takový, že to jezdí o trochu lépe (minimálně v nižších otáčkách), ale statistikama to doloženo nemám...
Daewoo Lanos SE, 1998, 1349 ccm, stříbrná metla, 13ky kolesa...
Uživatelský avatar
vado
Příspěvky: 1026
Registrován: pon srp 16, 2004 07:20
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vado »

Ono to nieco s benzinom ma. Klasicka 95-tka je najrozsirenejsia, vyraba sa jej najviac, tak to mozno trochu flakaju. Ja som naposledy omylom (naozaj som si nevsimol) natankoval do svojho 98-cku. Zistil som az pri plateni, ze ten benzin " je dnes nejaky drahy" :roll: . Ale auto jazdi ovela lepsie, netrha, necuka, taha od nizsich otacok, spotreba o pol litra dole - citelna zmena. Tak neviem, skusim natankovat zase 95-tku a potom zase 98-cku. Uvidim, ako sa to prejavi. :?:
V.

S100, rok vyroby asi 1972. Nech je jej magnet na srotovisku lahky.
Lanos SX sedan, r.v. 1998, 1.6/16V, modra metaliza - ma noveho majitela
Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, cierna metaliza Phantom Black

Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Odpovědět

Zpět na „LANOS“