Parkovací systém

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

Tak tohle jsem do wagona montoval hned po CD rádiu a alarmu a jde o to že s tímhle zaparkuju o 50% rychleji než před tím a do míst kam bych se před tím s bídou dostal, ale je fakt že ty moje senzory jedou od 1.7m do 20cm pomalu se už ani nedívám dozadu a pravdu stály 1250 v akci na www.levnealarmy.cz montáž vlastnoručně a ani jsem nesundával nárazník
tak čus Mike :P
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Reklama
 

Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 2002
Registrován: stř zář 29, 2004 14:54
Bydliště: KLECANY

Příspěvek od Tomáš »

Taky jsem o tom uvažoval , našel jsem dokonce i pod 1000,- , ale ten je jen akustický , nemá tu optickou kontrolu , co se dává někam na palubku .

Mám na tebe jeden dotaz : kam jsi umístil čidla , pod nárazníkem je v tom nejexponovanějším místě vložka z polystyrenu , tu jsi vyndal , nebo jen odvrtal ? Měla ta sada v ceně i frézku na nárazník ?
MATIZ SE 0.8 r.v. 2000 modrá metla a NUBIRA Wagon SX 1.6 , 16V r.v. 1998 červená, příležitostně s bílým bydlíkem N126e
Mikewone
Příspěvky: 88
Registrován: sob čer 03, 2006 14:58
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikewone »

tak hele frézka byla u toho je dost ostrá i na železnou výztuhu ,ale nacpal jsem to do toho polystyrenu akorát je krátká tak jeto třeba párkrát vydlubnout šroubovákem, pod každou kapsou je průchodka, ř.j. k rezervě a napojení tamtéž kostra a zpátečky já eště tahal tu kapličku až pod př okno.
PS:nevyndávej ten polystyren nebo budeš mít nárazníkjako brzdící padák, a hlavně když budeš vrtat nárazník tak jeden kolmý přesný vrt jinak ty čidla nebudou držet ta frezka je přesná žadne kvedlání. Jinak mě levných alarmech zklamali ty moje senzory tam už nemají a nejpodobnější je phantom bs 415 ale ten má jen min 40 cm
tak mnoho zdaru mike -i
Nubira I. Wagon 1.6 16v stříbrná ful výbava
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“