A nie je to v norme??...nepýtal si sa v servise? Ja len kvoli tomu hovorím v norme,lebo kolega si kúpil Opel Astra r.v.2000 a má nabehaných asi 120000km a po kúpe čumel ako puk,ako často musí dolievať olej.Má tam nejaký dosť drahý olej(cca 500/L)a musí dolievat každých 1000km skoro celý ten liter. .Tak zo srandy mu hovoríme,že aspoň sa mu ten olej stále obmeňuje,takže nemusí meniť .Ale v OPEL servise sa smozrejme pýtal ako v BB ,tak aj v BA a tvrdili mu,že je to OK(tiež sa nám to nezdá,ale ked už v zn.servisoch nezavislo na sebe v iných mestách to tvrdia,tak asi hej...)Tak to len na porovnanie .
Vlastnil som Kalosa(2006),terazky mám TOYOTU yaris VVTi 1.0 /51kW
Zrýchlenie z 0-100km/h : nestíham to zmerať.. )
Preťaženie : od xxxG do - xxxG a aj viac - nedá sa to vyrátať
Reálna spotreba - priemer cca 5/L
+DAEWOO mikrovlnku od r. 1996-do dnes
....ztrátu oleje - spotřebu ponejvíce způsobuje ztvrdlá a zestárlá guma na guferech ventilů - je ale pravdou že 16V 1 600 OPEL ( Opel je výchozí i pro naše deawoo-a ) byly a jsou známy svou vyšší spotřebou oleje, zvlášť při větší zátěži dálniční provoz .... trochu se snažím nahradit palikxe dovolená...
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
jasne kazdej motor si trosku vezme.1,6 nubi pokud je vse v poradku seberou na 15 tis tak pul litru az litr.pokud ale maji uz neco za sebou neni problem 2 litry na 15 tis km
normalni spotreba auta se simerinky ventilu a s najetymi kilometry do 100 tis by nemelo vzit vic jak pul litru od vymeny do vymeny.
ovsem oficielni spotreba je 0,3l na tisic km
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
No, mě ten můj dvoulitr taky docela papá olej.
Po 10 tis jsem dolil skoro dva litry, což mě dost překvapilo, ale po přečtení tohoto vlákna to asi tak neobvyklé nebude.
Mám na tach. 115 tis, ale to bude asi kachna. Podle toho jak to žere olej a jak sákne motor tipuju tak dvojnásobek.
Pěkný den
Tak taky se svou troškou se přidám.Když jsem měl Škodu 120 tak 1-2 do výměny/15000/.Po převratu jsem naletěl na ty sajrajty do oleje a hned to bylo 1l/1000km a motor šel na GO!Potom když jsem měl Espace 2,9 a ten měl ke konci než jsem ho prodal najeto 260 000 tak max.necelý litr na 15000 a když mě sákly prsa tak jsem nechal přejet ventily a ty byly jak když je pozlatí .A mechanik který mi to dělal tak říkal klidně ještě bez problému 200 000 najezdí.Teď mám Kolouška a najeto 35 000 a zatím jsem nemusel ani jednou dolít ani kapku Tak uvidíme jak mu to dlouho vydrží
Tak ať nám jezdí a nezlobí a nepapá olej
zdravim Vas, tak prave teraz mením olej a som zvedavý po kolko km. budem alebo nebudem musieť dolievať. Inak chcel som sa spýtať, neviete kde sa nachádza čidlo tlaku oleja? Než som vypustil olej tak som to išiel dávať na kanal a pri štarte kontrolka oleja ani len neblikla, tak neviem čo to može byť. Neviem kde to mám hladať lebo je tam toho požehnane no a neviem ktoré. Dik za radu.
....a palikx na nás nezapomíná ani na dovolený ( nelze ho nahradit ! ) - ten oficielní údaj 0,3 je taková pojistka na případné výrobní tolerance, že ???....dříve alias škoda třídění A - B - C a pak 0,25 - ( a hlavně výrobně - toleranční problém ) ...jo kdysi dávno jsem dělal GO na škodě s leteckým mechanikem - originál sady rozdíl na pístech ( drážky pro kroužky ) 0,5 mm!!! - v prodejně jsem měl známýho a tak jsem vyzbrojen měřidly ( trojbodový úchylkoměr ) vložky nepřesnost 0,002 mm v pohodě, ale písty no taky jsme vybrali...ventily my zabrušoval, až mi ho bylo líto...pointa na závěr postavili jsme motor s minilmálníma vůlema....nešel nastartovat...no pak mi došla trpělivost - zápřah za avií a děj se vůle boží - chytil.....a aspoň 10tisíc jsem ho zabíhal...von když se zastavil, tak se musel nechat vychladnout a pak teprve šel znova nastartoval - na závěr po dvaceti tisících jezdil jako víno - Š 100 a 150Km / hod....no jo ale na to zase nestačil podvozek zvedal předek se a ukočírovat ji při přímé jízdě to bylo náročný....
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
....ještě pro hasiče - zezadu na bloku motoru - vícehran povoluje se sikama a stojí okolo 300 Kč....
Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...
Pre Serpico..........
Vďaka za radu, ale už to mám vonku. Nakolko bola sobota a všetko pozatvárané idem to kúpiť až dnes. Dúfam že to bude v tom čidle lebo kontrolku na olej bude asi sranda meniť. Zatial čaf a dik.
Približne 2.000 Sk semeringy plus robota a či sa to oplatí? No to neviem ale menil som si to na felke sám a pomohlo to. Len neviem čo by stála robota, je to predsa len tocha viac práce ako na felke.