Prosím o radu

DaewooForum pro Nubiry 1 a 2 generace

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Odpovědět
torych
Příspěvky: 5
Registrován: stř lis 29, 2006 17:51
Bydliště: UL

Prosím o radu

Příspěvek od torych »

Mám Nubiru 1.6.16V rok 1998.O výkendu mi na křižovatce zdechla
a už jsem ji nenatočil.Na palubce svítí co má,ale auto nemohu nastartovat.
Starterem to točí ale auto se nečapne.
Nevíte někdo čím bych měl začít než to budu muset odtáhnout do servisu.
Předem díík. :?
Reklama
 

Uživatelský avatar
simone
Příspěvky: 1795
Registrován: ned kvě 22, 2005 13:27
Bydliště: Drienovec okr.Košice okolie
Kontaktovat uživatele:

aaa

Příspěvek od simone »

svieti ti pri štartovaní červený zámok?? ak ano tak imobilizer nespoznal kluč,k inak toho može byť vela ťažko to tak moja rada ten imobilizer alebo odtiahnuť na scanner
Leganza strieborna metalíza CDX hifi JBL,Magnat,Blaupunkt , LPG,
maxi skuter Kymco Xciting 500
torych
Příspěvky: 5
Registrován: stř lis 29, 2006 17:51
Bydliště: UL

aaa

Příspěvek od torych »

při startování žádný zámek nesvítí.,ale mám dotaz ""když odejde jeden kabel ke svíčce tak jde auto nastartovat nebo ne__
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ten imobilizér je jedna možnost, když ti odejde jeden kabel ke svíčce, asi to poběží ale nepravidelně, motor se bude klepat. Další možnost je benzínové čerpadlo (zadřený motorek, nebo přepálené vinutí, nebo pojistka) Není benzín - nejede se. Dá se to poznat podle toho, že když se čerpadlo vyndá a připojí se na 12V mělo by se rozběhnout (zavrčet) Když se nerozběhne, ale kontakty jiskří je zadřené a když kontakty nejiskří je spálené. V obou případech následuje výměna. Zkus poslouchat jestli při prvním startu po ránu je zezadu od nádrže slyšet takový zavrčnení - zabzučení asi 3 vteřiny. Pokud ne bude to čerpadlo. Jinak se dá i změřit tlak benzínu ve vstřikovací liště. Jakej by tam měl bý tlak nevím přesně ale určitě by tam měl být, je tam takový ventilek jako u kola tak z něj by měl stříkat po stlačení benzín, pokud ne = čerpadlo v háji.
Další možnost je zapalování - tedy to trafo pokud to odejde taky to nejede a nestartuje. No a pak asi jen servis a diagnostika. :cry:
Naposledy upravil(a) Richard dne čtv lis 30, 2006 11:05, celkem upraveno 1 x.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

no a nebo jednoduše odešla pojistka nebo relé.... pojistková skříň... asi nejpravděpodobnější..

ještě je tu možnost poklesu tlaku v paliv. okruhu, to se pak šprajcne řídící jednotka.. buď vlivem úniku paliva, poškození tlak. trubek, čerpadlo nejede, ...

- odstranění: zkus vedle sedadla řidiče dole ten spínač (kulatý v gumové krytce) zmáčnout při zapnutém klíčku a pak nastartovat....
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

Ještě doplním Pavla, to tlačítko nemají všechny Nubiry, myslím, že ty prodané např. u nás ho nemají, a je to tlačítko, kterým se uvede po havarii s vystřelenými airbagy zase čerpadlo benzínu do provozu.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
torych
Příspěvky: 5
Registrován: stř lis 29, 2006 17:51
Bydliště: UL

hubira

Příspěvek od torych »

Díky všem za radu o víkendu až budu mít volno všechno co jste poradily tak zkusím. :)
zatím dík podám zprávu.
torych
Příspěvky: 5
Registrován: stř lis 29, 2006 17:51
Bydliště: UL

nubira

Příspěvek od torych »

Tak auto již fachá,závada byla na vysokonapěťové cívce,dvě vynutí vypáleny a dvě napáleny.Objednáno v origo daeewoo cena cívky 6400 Kč.
Pěkná darda za kousek zalité umělé hmoty. :roll:
kitt2002
Příspěvky: 209
Registrován: pon dub 18, 2005 23:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kitt2002 »

To se mi kdysi taky stalo, prakticky pri koupi NUbiry asi po mesici, mi to jelo na dva valce. Pokusil sem se s tim dostat do servisu ,to sem se tada dostal, ale ucpal se mezitim katik :( Coz me taky mohlo napadnout, ale stalo se.

Tehdy mi odesla taky civka, ale pouze ta jedna cast, Kdyz mi rekli tu cenu a jak dlouho by trvalo, nez by ji dostali, zavolal sem do vrakarny a do 4 dnu sem ji mel za 2500,-

Jezdim s nim uz 2,5 roku a zatim je klid :)
Daewoo Nubira I 97 2.0 16V sedan , 2-litru zdar !!!
Pavel Beneš
Příspěvky: 310
Registrován: pon črc 04, 2005 19:56
Bydliště: Sokolov - Oloví

Příspěvek od Pavel Beneš »

A to máme štěstí v tomhle ... nechci sypat popel na ochcávky 1.8, ale ty mají cívky přímýho zapalování (4) a když je tady jednomu po 18000 měnili už 3 (ze 4!!!) tak mu málem jeb... Pak měl tak 2 roky pokoj a 2 v háji. Teď už na to jen vzpomíná s úsměvem na tváři... Oktávku už nemá (teda 20V), teď má TDI a po 180tis říkal, že ho údržba stála míň než 3 roky a 90tis. km s benzínem. Takže když se to stane nám, zamrzí to, ale vyměníš a jedeš. Tak ať slouží do skonání světa.. :lol:
Černá met. Nubira Wagon SX 1998, 2 airbagy, ABS, Klima, komplet v el.
Odpovědět

Zpět na „NUBIRA“