Dnešní čištění DPF filtru nastalo přesně po 1263 km od posledního čištění filtru, opět trvalo přesně 11 km, dojezd se podle palubáku snížil o těch 11 km + dalších cca 30 km (tzn oproti běžné spotřebě to sežralo ještě cca 2 litry nafty navíc). Začátek i konec se dá poznat na okamžité spotřebě (nejedná se o nouzové vypalování, kontrolka na palubní desce nesvítí), během toho čištění není nulová spotřeba ani když mám nohu z plynu a brzdím motorem - v tu chvíli to ukazuje spotřebu cca 3 litry/100 km. Myslím si, žeto není tak hrozné. Máte někdo zkušenosti s moderními diesly s DPF filtry od jiných výrobců - třeba od VW, jak probíhá čištění filtru u nich? Máme v práci dvě octávky, ale obě jsou ještě s 1,9 dieslem bez DPF filtru... jedna je Octavia I, druhá Octavia II, nemám to jak vyzkoušet pro srovnání...zajímalo by mě to...
Cruze 2.0 VCDi 110 kW, tažné zařízení A50-X, zástěrky, boční lišty, svítící prahy
Na všetkých motoroch je to skoro rovnaké. Aspoň čo som zažil. Nemyslím že by to bolo niečo strašné presne ako píšeš je to úplne v pohodičke a OK a nech sa len pekne vypaluje ved DPF filter je potrebná vecička
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Po 18800 km ukazuje palubní počítač průměrnou (nenulovanou) spotřebu 5,6 l. Skutečná průměrná od 0 je 6,4 l a za posledních 6000 km je skutečná průměrná asi 6 l. Takže papírovou spotřebu lze na cruzu dosáhnout aspoň na počítači, ta skutečná bude vždy zhruba o půl litru vyšší, ale to už tady bylo psáno mockrát, no ale i tak myslím super, vzhledem k tomu, že jezdím hlavně kopečky, roviny jen málo, tak jsem spokojený
Cruze 2.0 VCDi 110 kW, tažné zařízení A50-X, zástěrky, boční lišty, svítící prahy
Poprvé od srpna 2010, kdy jsem si pořídil cruze, jsem na nádrž najel víc jak 1000 km a zbylo v ní něco přes litr. Pro úplnost musím napsat, že jsem tentokrát jezdil více po rovinkách než jen ty samé kopečky, co jezdím pořád. Byl jsem v neděli v Brně na autosalóně, ale musím říct, že vystavovatelů tam moc nebylo, ani BMW ani Mercedes, největší výstavu tam měl celý koncern VW, FIAT, žabožrouti a korejci. Chevrolet tam nebyl vůbec, Opel tam měl miniaturní expozici.
Cruze 2.0 VCDi 110 kW, tažné zařízení A50-X, zástěrky, boční lišty, svítící prahy
Pridavam osobne skusenosti po 900km. Motor startuje ovela tihsie ako ked som ho kupoval, zda sami ze aj lahsie vybehne do otacok, a klepot pri studenom aute uz takmer ani necitit v interiery. Necakal som taky rozdiel po par kilometroch.
Uz jen tak 5 mesicu a budu se taky moct podelit o pocity to si jeste pockam Doufam ze to aspon dodaji podle toho co psali do smlouvy a o moc se to nezdrzi.
Hradec Kralove / Pardubice / Kutna Hora
Chevrolet Cruze 1,8
Co mate cruze 2.0 163k piste vasu spotrebu poprosim.Ci ta 6 stupnova manualna nieco pomohla oproti starsej 5 stupnovej 110kw.Chcem hatchback s tymto motorom ale zatial som nenasiel vela info od ludi co jazdia s tymto dieslom.Ale ako citam aj s tym 110kw motorom a 5 manualom sa da jazdit okolo 6,0 - 6,5.A benziny tu jazdia okolo 8,5 a viac ako citam.
Chevrolet cruze cierny 2vcdi 163k lt+
Ford Focus 1,6 74kw 2011
Ex:Skoda Fabia RS 1,9tdi 130k
Peugeot 206
Ted koukam na Jettu a Golfa, rozdil je 90 kg ve prospech hatche, takze rozdil tam bude, nicmene litr dolu bych neocekaval, to je moc velky optimismus Takhle, papirove hodnoty budou podle me stejne, v hatchi se k nim ale dostanes o neco vic
Chrudo, ja s tým spôsobom jazdím na Epice ktorá má 5.st prevodovku a 1630kg za 5,7-6,3 l/100km konbinovane. Záleží od hustoty premávky takže na tú spotrebu sa dostať je pohodka. Len tu si kopec ludí kúpi diesel a závodí na tom a myslí si že spotreba bude 4 litre... na závodenie je benzín diesel je na jazdenie.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI