1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Na co vše si dát pozor, rady při koupi ze zahraničí a další

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Mike Mad
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 115
Registrován: čtv říj 18, 2012 16:20
Bydliště: Sleepy Hollow - Dux
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Mike Mad » čtv lis 15, 2012 21:43

4600 najeto. vypalovani 1100-2200-3300-3600!-a ted jeste nic. kontrolka nic.
spotreba 6.6 at delam co delam :D, jezdim s lehkou nohou, tempomat 90-100-110-120 jak kde, normalne otacky do 2200, obcas predjeti nebo to protahnu kdyz se lepi naka oktavka.
po ranu je u nas ted kolem 0 C.
trasa je 2km mesto, 4km okreska, 10km rychlostka ... pak uz je voda skoro na 90, a pak 15km dalnice. dokud neni 90 tak netocim vic jak 2000ot.
tankuju pouze Benzina Verva diesel
Chevy Cruze SW 2.0 Vcdi LTZ Carbon Flash

Reklama
 

Uživatelský avatar
Joztar
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 605
Registrován: pát srp 10, 2012 13:50
Bydliště: Kosice

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Joztar » pát lis 16, 2012 10:23

Orlando 2.0 vcdi nabehane 3000 km zatial 3x vypalovanie .. cca to vychadza raz za nadrz cize v rozmedzi 700 az 1000 km ... teraz jazdim kratsie trasy ale zatial pohoda ... co je chladnejsie nahriatie motora trva cca 13-15 km v lete to bolo podstatne menej studeny motor idem tak do 2000 otacok ked je nahriaty tak 2500... po meste nejazdim ... vatsinou je to mestsky okruh potom okresky, rychlocesta, spotreba podla palubaka priemerna je od 7,4 do 7,7 ... zatial ziadne problemy, ale na to je asi este priskoro ...

co sa toho motoru tyka .. ta neviem ako pre cruze ale pre orlando to bude podla mna slabota ... do orlanda tak skor 1,8 turbo keby bolo ... :D skoda ze sa tu na trh nedodava ta 2,4 jak v kanade pre vela ludi by to bola jasna volba samozrejme s LPG.
Chevrolet Orlando MY2012 LTZ 2.0 VCDi 120KW M6 CarbonFlash !
Obrázek

Uživatelský avatar
jezevec
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 18:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec » pát lis 16, 2012 16:59

Joztar: jj, taky jsem přemýšlel, kdyby byl silnější benzín, není co řešit... ta 1.4T v cruzovi by měla být v poho. parametry má velmi podobné, jako moje 1.8T a ta jezdí docela hezky. zkusím ji projet a uvidím. ;) dám sem pak vědět.
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej

Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 » pon lis 19, 2012 07:27

Motor TSI a T od GM sú parametrami veľmi podobné. Papierovo je trošku T od Oplu nadhodnotené (alebo TSI podhodnotené) lebo zatiaľ všetky oplácke 1.4 T som vyprášil, dokonca, čo sme boli všetci velmi prekvapený, kamarát má toledo 2.3 V5 150hp, a na šprintoch div sa svete, 1.4 TSI ho do 110 km/h mierne odbiehalo pri 120 sa vyrovnal a potom už ma predbehol cca pri 140. Ale veľmi vyrovnané jazdy boli a to sme ich spravili tušim 8. Dokonca keď som vypal TCS tak to bolo ešte o trochu lepšie. Tie T-motory sú veľmi dobré, akurát pri svižnej jazde v meste trošku spapajú. Mimo mesta ok, dnes ráno, mrhlenie celú cestu do práce (20km) som predbiehal, zásadne predbieham podradením do 3 stupňa aby to bolo rýchle a bezpečné, trošku som meškal tak som išiel cca 110-120 (cesta bezpečná, väčšina rovinky) a do práce som prišiel z priemerom 6.8l/100km. Takže vážení kolegovia, verte tým motorom a vyskúšajte ich :)
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI

Uživatelský avatar
jezevec
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 18:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec » stř lis 21, 2012 20:02

tak jsem napsal o názor prodejci a v mém případě by se přikláněl k benzínové verzi...
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej

vilem
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 84
Registrován: úte dub 03, 2012 20:20
Bydliště: KOUŘIM

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od vilem » sob lis 24, 2012 17:39

MÁŠ PENÍ ZE NA NAFTU TAKJI KUP!JEDNOZNAČNĚ ČAS MI DÁ ZA PRAVDU

Uživatelský avatar
jezevec
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 18:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec » sob lis 24, 2012 22:41

http://www.youtube.com/watch?v=nJinklQaQMs

dle toho videa, co píšou pružné zrychlení u motoru 1.4T vs. moje naměřené zrychlení u 1.8T LPG

na čtverku:
60 - 100: 10,2 sec vs. 9sec
80 - 120: 9,9 sec vs. 9sec

na trojku:
80 - 120: 7sec vs. 6 sec

v sumáři to moje zrychluje cca o 1 sec +/- rychleji v pružném, i z nuly na sto (papírově), což v konečném důsledku v reálu je nic... ;)
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej

Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 » pon lis 26, 2012 07:28

Práve naopak, aj keď má peniaze na naftu, nejde o to či na ňu má, ale či ju využije. Potom by plakal keď mu odíde DPF filter, keď mu odídu vstrekovače a tak podobne. Práveže nafta nie je sen, nafta je buď nutnosť alebo "vďakabohu" že ju netreba. Naftu buď využiješ a je ti v prospech alebo nevyužiješ a všetko sa obráti proti tebe. Budeď na ňu len nadávať. Krátke trasy, studené štarty, jaj jaký som rád že som si nekúpil naftu ;)
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI

Kjub
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1975
Registrován: ned kvě 16, 2010 15:50

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Kjub » pon lis 26, 2012 11:55

Alebo si kupis naftu ked nieje v ponuke k autu ktore chces adekvatne vykonny benzinovy motor.
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ

Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 » pon lis 26, 2012 12:26

Alebo, preto som napríklad skončil u SEATU a nie v Chevy pretože naftu som nechcel (samé mesto) a benzín som nechcel, lebo doteraz mali len staré zastarané motory ECOTEC.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI

Kjub
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1975
Registrován: ned kvě 16, 2010 15:50

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Kjub » pon lis 26, 2012 12:31

Ano, potom urobis kompromis ze kupis ine auto... Ale ked chcem Chevy tak si predsa nekupim Seat...uplne ine auto
Chevy Cruze Black´n´ Black 2.0 diesel power LTZ

Uživatelský avatar
Krtek
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3381
Registrován: sob zář 18, 2004 12:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Krtek » pon lis 26, 2012 12:51

Já jsem taky chtěl 6hrnek v neoffroudu a tak jsem udělal kompromis :-)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram

Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 » pon lis 26, 2012 13:50

Auto sami musí páčiť, musí ma osloviť, ale stále je to pre mňa "výrobný prostriedok" ktorý pre mňa musí plniť účel čo možno najlepšie v rámci zadaných kritérií a parametrov. Nekúpim si predsa na 2x2 metre trávy veľkú pojazdnú kosačku, keď viem že ju nevyužijem a bude mi zbytočne zaberať miesto, jednoduché prirovnanie. Takisto si nekupuješ 5 izbový byt, len preto že taký chceš, keď tam budeš bývať sám, alebo ano ? A len preto, že to je iná značka to je zlé auto ? Ale kdeže, práve naopak, moc si pochvalujem, pretože mal by som živiť smädnú kravu 1.8 atmo od chevy k čomu ? Lebo Chevrolet je pekný ? Aj chrysler 300C je krásny a dá sa kúpiť za pár šupov 3 ročný, ale benzín majú najmänší 3,5l, kúpim si ho aj tak ? Aby som mal ? EE ja rozmýšlam účelovo :) koľko ludí toľko chutí a SEAT mi pasuje po všetkých stránkach. Keby chcevy mal 1.4T vtedy v ponuke pre sedan, mám Chevy, bohužiaľ, nedám veľa penazí za prahistorický motor, možno keby bol naozaj dobrý, ale to nie je.
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI

Uživatelský avatar
jezevec
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 47
Registrován: úte říj 16, 2012 18:28
Bydliště: Valašsko

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od jezevec » pon lis 26, 2012 19:58

Dimco Nubira 97: rozumné názory. díky :PP:
Audi A4 B5 1.8T LPG - na prodej

Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: 1.4T (103kw) vs. 2.0VCDI (120kw)

Příspěvek od Dimco Nubira 97 » úte lis 27, 2012 07:22

Neni za čo, rado sa stalo :)
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI

Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Cruze“