technická kontrola vozidla

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
dominic7
Příspěvky: 56
Registrován: pon dub 22, 2013 20:41
Bydliště: Trnava

technická kontrola vozidla

Příspěvek od dominic7 »

ahojte, potreboval by som poradiť. Bol som na technickej kontrole s mojim chevroletom cruze combi 1.8.
Keď mi robil technickú, tak pri predných brzdách mi vravel, že ľavé koleso brzí viac ako pravé.
Potom tam ukazovalo hodnotu.
Toto by som potreboval vysvetliť. Keď zabrzdil, hodnota tam bola vyššia, cca okolo 40, ale mala by byť pod 30. Potom keď brzdil znovu, tak hodnota bola 29.
Viete mi to niekto vysvetliť, ako to je.

ďakujem za rady
Chevrolet Cruze SW 1,8 LT+, black carbon
Reklama
 

Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3597
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: technická kontrola vozidla

Příspěvek od conpet »

Souměrnost brzdového účinku na nápravě - rozdíl nesmí být větší než 30% . Možná už je to dnes méně , prostě kola na nápravě musí brzdit stejnou intenzitou.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2756
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: technická kontrola vozidla

Příspěvek od Slam »

Je to stále těch 30%, před měsícem mě na to taky vyrazili (u mě vzadu, a to jsem měl nové brzdové potrubí, kotouče, pístky atd.):

Obrázek

Doporučuji najít si servis, co ty válce na měření brzd mají, jinak to budou dělat naslepo a nemusí to být pak po opravě o moc lepší. :oops:

PS: Jinak při jízdě i brzdění jsem si vůbec ničeho nevšiml, rozhodně se auto nikam nevychylovalo ani nebrzdilo hůř než kdykoliv předtím... :roll:
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Hobol
Příspěvky: 153
Registrován: sob led 12, 2013 20:14

Re: technická kontrola vozidla

Příspěvek od Hobol »

Těch vlivů tam může být víc. Zarezlý pístek, nebo zarezlý nebo jinak drhnoucí vedení plavoucího třenu. Nějaký problém v hlavním válci nebo ABS. Drhnoucí nebo špatně opotřebený destičky. Někdy to může být neusazený brzdy po výměně nebo oprava pouze jedné strany. Nebo zamaštěný kotouče po uniku brzdový kapaliny nebo maziva z ložisek. Poškozený brzdový kotouče.
Odpovědět

Zpět na „Cruze - Podvozek a řízení“