Kotúče 30tkm

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
romanbb
Příspěvky: 71
Registrován: sob črc 28, 2012 19:48

Kotúče 30tkm

Příspěvek od romanbb »

chcem sa spytat ci mal niekto problem s kotucmi. Zadne mam pekne hladke ale na prednych som si dnes vsimol ze maju drazky a su zvlnene mierne ... proste vyjazdene. Je to vobec normalne ? Jazdim 80 % okresky a 20 % mesto. Dajte sem nejaku radu co im tam mam vynadat :)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od Richard »

tobě se při brzdění klepe volant ? nebo drnčí auto? když se klepe volant při brzdění cca nad 100km /h jsou zvlněné kotouče vpředu, jestli ti drnčí auto tak to jsou zadní.... ;-) jestli jsou tam jakoby drážky ty vznikaj od destiček, kotouč obvykle není úplně hladký.... Nejlíp zvlníš kotouč když třeba před křižovatkou prudce zabrzdíš a necháš po dobu červený noh na brzdě, celej kotouč chladne rychle akorát pod deskama ne.... tak bacha na to
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
romanbb
Příspěvky: 71
Registrován: sob črc 28, 2012 19:48

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od romanbb »

noo neklepe sa mi volant ani nic nedrnci vsetko ide potichu, akurat dneska mi hovoril kamarat ked sme stali pri aute ze vzadu mam hladke kotuce a vpredu mam drazky a pozeral som to aj ja tak som na pochybach ci to take ma byt alebo co ...
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od JRD McLAREN »

zachovaj paniku... je to normalne..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od Serpico »

drážky na kotoučích jsou způsobené nečistotou a to brusnou, která se dostane mezi destičky a kotouč při brzdění, je to běžné
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
romanbb
Příspěvky: 71
Registrován: sob črc 28, 2012 19:48

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od romanbb »

diky chlapci :) som ako baba ked co ma kramy ked sa jedna o moje auto :D
hama4tux
Příspěvky: 35
Registrován: pát čer 10, 2011 12:40

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od hama4tux »

Nic si z toho nedělej, já jsem kotouče při 60 000 měnil, Teda měnil jsem obložení, ale ty kotouče byli v takovém stavu, že jsem je vyměnil rovnou taky.
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od prcek1 »

hama4tux píše:Nic si z toho nedělej, já jsem kotouče při 60 000 měnil, Teda měnil jsem obložení, ale ty kotouče byli v takovém stavu, že jsem je vyměnil rovnou taky.
Kdo vlastně dělá prvovýrobu pro Chevrolet? Příjde mi že nic moc nejsou. Já měnil originál kotouče na Tacumě po 65 tisících. Kopaly až hrůza. S druhou sadou jezdím už 110 tisíc km a jsou v pohodě.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od JRD McLAREN »

prvovyroba je pravdepodobne VALEO a LUCAS (korea), v pripade "polska" je to DELPHI..
pride ti ze zivotnost kotuca 65tkm je malo ..??

"nechladene kotuce" su na hranici zivotnosti pri cca 35-40tkm
chladene "vdaka" vacsieho mnozstva materialu maju odhadovanu zivotnost do 60tkm.

..a to ze ti zacne "triast kotuc" a "kopat pedal" nieje vinou samotneho kotuca... (ale medzikusu)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
prcek1
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 13:35

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od prcek1 »

JRD McLAREN píše:prvovyroba je pravdepodobne VALEO a LUCAS (korea), v pripade "polska" je to DELPHI..
pride ti ze zivotnost kotuca 65tkm je malo ..??

"nechladene kotuce" su na hranici zivotnosti pri cca 35-40tkm
chladene "vdaka" vacsieho mnozstva materialu maju odhadovanu zivotnost do 60tkm.

..a to ze ti zacne "triast kotuc" a "kopat pedal" nieje vinou samotneho kotuca... (ale medzikusu)
Podle zkušeností co jsem měl s jinými auty mi to příjde dost málo. To i nechlazenýma kotoučema na starým Opelu Astra jsem po koupi najezdil 50 tisíc a to vůbec nevím kdy a pokud vůbec je měnil předchozí majitel. S chlazenýma na Citroenu Xantii přes 100 tisíc...
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od JRD McLAREN »

no..
a dalsiu vec ktoru treba zohladnit, ze priemer kotuca a vaha (vykon) vozu, styl jazdy
(tvrdenie ze "stale jazdim rovnako" je irelevante, pretoze kazdy vodic ktory presadne do ine vozu, snim zakonite jazdi "trochu" inac)

aj ked si mal na Xantii kotuce 100tkm, to neznamena ze este boli "dobre", ze uz neboli opotrebene pod ich minimalnu hrubku..

toto je vec co sa neda generalizovat...
ujkovi som musel vymenit aj dosticky aj kotuce po necelych 38tkm,
pretoze ich po jazde cez donovaly spalil ...
na dostickach uz bolo malo materialu, ktory sa proste po prehriati vysypal..
a nechladeny kotuc po prehriati tiez vzal za svoje...
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: Kotúče 30tkm

Příspěvek od Serpico »

...no vono rozlišujeme ještě destičky i kotouče podle použití, tedy například racing jsou odolnější ale vyžadují jiné destičky a neberu v potaz karbonové kotouče a to hlavní je styl jízdy. Ale to jsou pro JRD McLaren známé věci.

Mějte se fajn.
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Odpovědět

Zpět na „Cruze - Podvozek a řízení“