Sekanie spojky Cruze 1.8 2011

Moderátor: Blue Lanos

imperator
Příspěvky: 57
Registrován: pon čer 16, 2014 12:25

Sekanie spojky Cruze 1.8 2011

Příspěvek od imperator »

Takto som to spravne nasiel na internete - nakolko som sa presne nevedel vyjadrit :D

napriklad tu http://forum.autobazar.eu/nova-alhambra ... 48322.html
http://www.vw-club.sk/viewtopic.php?t=41297

nabehane mam 50tis.

Skusil som jazdu s mechanikom a aby som mu to ukazal ako to robi tak som daval uuuplne malo plynu a pustal spojku a zacalo trhat...ale to som len simuloval...hovoril som ze aj ked dam viac tak to robi...tak hovoril nieco o nejakom tanieri alebo tak...co sa tyka spojky a ze robota na par dni a cena dokopy snad 2000e...
to vtedy ak to bude robit aj ked dam 1500 alebo 2000 otacok a stale to tak bude trhat

skusam davat viac a pokial ju pustim rychlejsie tak tam mierne potrhavanie citim...ak pomalsie tak to je ok...ale na nizsich otackach je ta sanca ze zacne sekat ovela ovela lepsia...

zevraj sa podla manualu mam pohynat tak ze dam nad 1200 otacok a pustam spojku... ja som manual pozrel a ziadne minimalne otacky tam niesu spomenute vobec...okrem toho niesom az taky zaciatocnik tych 1500 som pri rozbehu urcite daval... snad chybicka len ze napr na krizovatke zvyknem uz zaradit jednotku a cakam ze nabehne a nenabieha zelena tak mam spojku dlhsie stlacenu ale tym by sa to snad cele nemalo takto pokazit... tak neviem no... na ocovom cruzi ktory ma ale 15tis nabehane a ma rok nerobi nic a mechanik povedal ze urcite pri nizsich otackach neskor bude...lebo sa tam meni ten tlak ci co...

Nema s tym niekto podobny problem ci uz co sa tyka chevroletu alebo inych aut alebo skusenosti ? Auto uz nie je v zaruke zaruka ostala len na motor a spojka s tym nic nema ale ked som na internete cital prispevky tak tam kde kto vymenil aj spojku celu a sekanie ostalo atd...
Reklama
 

Uživatelský avatar
VIP
Příspěvky: 1020
Registrován: stř črc 13, 2011 00:35
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele: