chyba P1166, co je to přesně za chybu?

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět
1king1
Příspěvky: 13
Registrován: čtv kvě 21, 2015 20:46

chyba P1166, co je to přesně za chybu?

Příspěvek od 1king1 »

Ahoj, nevíte někdo, co znamená sporadická chyba P1166-No description(kód chyby specifický podle výrobce)?

Mohlo by to být něco s kyslíkovou lambdou protože to hlásí až po výměně za novou lambdu. Před výměnou auto jednou za den ztratilo na minutu výkon, motor se klepal jako na 2 válce a chtěl chcípnout. Byla tam chyba P0300-náhodné výpdky zapalování na jednom nebo více válcích.
S novou lambdou už výpadky nejsou, jen chyba P1166.

Díky za odpověď
Reklama
 

Uživatelský avatar
petaK
Příspěvky: 22
Registrován: čtv bře 07, 2013 19:11
Bydliště: Ruská 333,Holýšov,34562

Re: chyba P1166, co je to přesně za chybu?

Příspěvek od petaK »

Ahoj
Tady je popis ze servisního manuálu :)

Diagnostický poruchový kód (DTC) P1137, P1166


Popis DTC

DTC P1137 : Obvod HO2S, nízké napětí během zvýšení výkonu, snímač 2
DTC P1166: Obvod HO2S, nízké napětí během zvýšení výkonu, snímač 1

Popis obvodu/systému

Vyhřívaná lambda-sonda (HO2S) se používá pro řízení paliva a sledování katalyzátoru. Každá vyhřívaná lambda-sonda porovnává obsah kyslíku v okolním vzduchu s obsahem kyslíku v proudu výfukových plynů. Jakmile je vozidlo poprvé nastartováno, řídicí modul motoru pracuje v režimu otevřené smyčky, a při výpočtu poměru vzduchu/paliva ignoruje napětí signálu HO2S. Řídicí modul napájí HO2S referenčním nebo předmagnetizačním napětím přibližně 450 mV. Jakmile je motor uveden do chodu, HO2S se zahřeje a začne generovat napětí v rozsahu od 0 do 1 000 mV. Toto napětí se bude pohybovat nad a pod předmagnetizačním napětím. Jakmile je řídicím modulem zjištěn dostatečný pohyb napětí HO2S, systém vstoupí do uzavřené smyčky. Řídicí modul využívá napětí HO2S ke stanovení poměru vzduchu/paliva. Napětí HO2S, které se zvyšuje nad hodnotu předmagnetizačního napětí směrem k 1 000 mV indikuje bohatou směs paliva. Napětí HO2S, které se snižuje pod hodnotu předmagnetizačního napětí směrem k 0 mV indikuje chudou směs paliva.
Topné články uvnitř každé sondy HO2S ji vyhřívají tak, aby ji rychleji uvedly do provozního stavu. To umožňuje systému vstoupit do uzavřené smyčky dříve a řídicímu modulu vypočítat poměr směsi paliva vzduchu rychleji.
AVEO,1.2 sedan klas. 53 KW,r.v. 2009
1king1
Příspěvky: 13
Registrován: čtv kvě 21, 2015 20:46

Re: chyba P1166, co je to přesně za chybu?

Příspěvek od 1king1 »

Skvělá odpověď, díky. To by odpovídalo. Nová lambda je nefunkční, píše to i jiné chyby o lambdě.
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Elektronika“