Reštartujúce sa hodiny

Osvětlení, signalizace, audio, pojistky.

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět
Uživatelský avatar
hemendex
Příspěvky: 131
Registrován: pon dub 06, 2009 12:08
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od hemendex »

Stalo sa mi teraz také, že vždy, keď naštartujem auto, nabehnú mi tie vstavané palubné hodiny na čas 1:00. Aj keď ich počas jazdy nastavím, pri ďalšej jazde sú znovu "vynulované". Niekedy si ale držia čas aj dva-tri dni správne. Má s tým niekto skúsenosti a vie mi poradiť, čo s tým?
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Reklama
 

Uživatelský avatar
slidil
Příspěvky: 1126
Registrován: pon úno 06, 2012 22:04
Bydliště: Koštice, okr. Louny

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od slidil »

Možná jen volný kontakt (trvalé +) v konektoru na zadní straně hodin. A nebo "studený spoj" uvnitř hodin.
Hodiny, podle mě, prostě po vytažení klíčku ztratí napájení a vynulují se, jako kdyby jsi vyndal autobaterii.

hodiny.jpg
hodiny.jpg (40.03 KiB) Zobrazeno 6987 x
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)

Bylo:
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Uživatelský avatar
Eugo
Příspěvky: 792
Registrován: úte led 13, 2009 21:04
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Eugo »

hemendex píše:Stalo sa mi teraz také, že vždy, keď naštartujem auto, nabehnú mi tie vstavané palubné hodiny na čas 1:00. Aj keď ich počas jazdy nastavím, pri ďalšej jazde sú znovu "vynulované". Niekedy si ale držia čas aj dva-tri dni správne. Má s tým niekto skúsenosti a vie mi poradiť, čo s tým?
Presne toto iste robilo aj mne.hodiny sa mi prehrievali.tatko ich rozobral a vymenil v nich nejaku suciastku a frcia dodnes.moje sa citelne prehrievali.po jazde ked vypnes zapalovanie vyber ich a skus ci su vrele.
Nissan NV200 1,6 81kw
Mazda 3 2,0 benzin 121kw r.v.2014
Kia Pregio 2,7 D
Chevrolet Aveo 1,4 74 kW r.v.2008+LPG
Honda Shadow vt 750 c6
člen AVEO Fanclubu
Uživatelský avatar
hemendex
Příspěvky: 131
Registrován: pon dub 06, 2009 12:08
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od hemendex »

Eugo píše:
hemendex píše:Stalo sa mi teraz také, že vždy, keď naštartujem auto, nabehnú mi tie vstavané palubné hodiny na čas 1:00. Aj keď ich počas jazdy nastavím, pri ďalšej jazde sú znovu "vynulované". Niekedy si ale držia čas aj dva-tri dni správne. Má s tým niekto skúsenosti a vie mi poradiť, čo s tým?
Presne toto iste robilo aj mne.hodiny sa mi prehrievali.tatko ich rozobral a vymenil v nich nejaku suciastku a frcia dodnes.moje sa citelne prehrievali.po jazde ked vypnes zapalovanie vyber ich a skus ci su vrele.
Teraz zase par dni funguju v poriadku. Mam pocit, ako keby to ich restartovanie bolo iba vtedy, kedy prsi alebo je vlhko...
1.4 SEDAN KOMFORT, r.v. 2008, KOVA BB (4/2009)
Krepi
Příspěvky: 179
Registrován: pát kvě 01, 2015 13:25
Bydliště: Plzeň

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Krepi »

Nebudu zakládat nové téma,u přítelkyně se občas přeštelují hodiny,neresetují!Zajímavé na tom je,že včera byla po týdnu pryč a hodiny byli v pořádku,já jel večer po cca 8h a místo 9:37 tam bylo 6:26.Už se jí to stalo jednou,také po delší době jela a nic a z práce je měla přeštelované na jiný čas.Co s tím?Horkem to není,včera bylo dost chladno.
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015, černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l / průměrná 6,3l
Krepi
Příspěvky: 179
Registrován: pát kvě 01, 2015 13:25
Bydliště: Plzeň

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Krepi »

Dnes jsem do oblasti motoru a je tam ukostření na M10 šroub,kde je keramická kostka,do které jdou 2 drátky,nevím od čeho,jeden možná bude od hodin,druhý netuším. M10 šroub jsem povolil,hodiny po vypnutí klíčku ale zachovali stav nařízených hodin,tak nevím zda je to ono,bohužel ty šroubky v té keramické kostce jsem nepovolil,jsou zarezlé až moc,ale ono se tam může dost těžko,začlo pak pršet,tak jsem to namontoval rychle zpět a prostříkl sprejem na kontakty,tak vidíme,ale vyměnit ty šroubky a M10 bych chtěl. Pokud by někdo věděl od čeho je to ukostření nebo co to vlastně je za drátky,budu rád,když se o to podělí zde.Nevím sice proč je to přes keramickou kostku řešené,to by pak muselo být uvnitř propojené ven na plech,co je připevněn ke krosérii,nebo to pak nemá být ukostřené,ale to by nedávalo smysl.
Přílohy
20151008_154641.jpg
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015, černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l / průměrná 6,3l
Servisman
Příspěvky: 79
Registrován: úte úno 10, 2009 22:41
Bydliště: Bratislava

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Servisman »

Toho odporu sa nechytaj ,je to odpor k ventilátoru chladiča ten má dve rýchlosti a mohol by sa pri rozoberaní zlomiť a si nahraný a máš problém s chladením ale prestriekavať kontakty sprejom môžeš. :lol: :lol: :lol:
Chevrolet Orlando 1,8 16V 104KW r.v.2012
Chevrolet Aveo 1,2 16V 62KW r.v.2010 predané
Daewoo Espero 1,5 16V 66KW r.v.1996 predané
Škoda Felícia 1,3 50KW LPG post mortem
Škoda 105 LS 37KW post mortem
Krepi
Příspěvky: 179
Registrován: pát kvě 01, 2015 13:25
Bydliště: Plzeň

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Krepi »

Aha díky,ale to jsem zase na začátku,proč se hodiny někdy přeštelují na náhodnou hodinu,někd to udělá třeba jen při zastavení na pár minut,jindy drží i týden bez jízdy.
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015, černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l / průměrná 6,3l
Uživatelský avatar
slidil
Příspěvky: 1126
Registrován: pon úno 06, 2012 22:04
Bydliště: Koštice, okr. Louny

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od slidil »

Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)

Bylo:
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Krepi
Příspěvky: 179
Registrován: pát kvě 01, 2015 13:25
Bydliště: Plzeň

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Krepi »

To je jako návod na opravu studených spojů?
AVEO sedan 1.4 16V, 74KW, r.v 2009, koupeno 6/2015, černá-karbon metalíza
Spotřeba: Nejlepší 5,6l / průměrná 6,3l
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od Petr S. »

Prostě klasickej studeňák,ale že dokáže potrápit? :lol: :lol: :lol:
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Uživatelský avatar
slidil
Příspěvky: 1126
Registrován: pon úno 06, 2012 22:04
Bydliště: Koštice, okr. Louny

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od slidil »

Krepi píše:To je jako návod na opravu studených spojů?
Přesně tak. Jedna z možností, proč by mohli hodiny blbnout. Dal jsem to sem, protože je to tam pěkně "popsaný" krok za krokem. Podle těhle fotek by to měl zvládnout i začátečník.
Captiva 2,2VCDi LTZ 135kW - 2012 (4x4 - 7míst)

Bylo:
Chevrolet Aveo 1,4 74kW - 2010
Hyundai Santamo 2,0i 102kW - 1999 (4x4 - 7míst)
Uživatelský avatar
sampus
Příspěvky: 70
Registrován: ned srp 12, 2012 20:14
Bydliště: Brno

Re: Reštartujúce sa hodiny

Příspěvek od sampus »

Taky mě začaly zlobit hodiny. Předevčírem na noční jsem si s nima pohrál dle návodu, které jste zde dali a zatím šlapou jak mají. Snad to vydrží :) .
Aveo sedan 1,2 62 kW,barva červená "Blesk"
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Elektronika“