Aký motor na AVEU

Moderátoři: Blue Lanos, Scorpion.11, lomngi

Odpovědět
sanko12
Příspěvky: 14
Registrován: sob úno 24, 2007 16:22

Aký motor na AVEU

Příspěvek od sanko12 »

Chcem si kúpiť AVEO, no neviem sa rozhodnúť s akým motorom. Preto sa chcem spýtať majiteľov týchto áut aké majú skúseností s týmito autami. Je motor 1,2 dostačujúci? Bol som na predvádzacej jazde s motorom 1,2 a zdalo sa mi to slabé oproti mojej Š Felícia 1.3. Ďakujem za informácie.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Dam ti všeobecnou radu.... pokud ušetříš na výbavě, dá se lecos dokoupit. Ale jak ušetříš na motoru, tak ten už nevyměníš. Já se klonim vždycky k nejlepšímu možnýmu motoru co je za danou cenu k dispozici, pak teprve výbava a zbytek. Takže pokud máš na 1.4ku peníze, neřeš a kupuj.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
mipo
Příspěvky: 1507
Registrován: úte kvě 10, 2005 18:47
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mipo »

Záleží na tebe ako jazdíš, či jazdíš dlhé trasy alebo mesto a pod. Ak dlhšie trasy jedine 1,4ku.
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Tak tak...centrál, elektrický okýnka, klimatizaci a já nevím co jde bez větších problémů dodělat...ale motor je nafurt...jinak teda já jsem nějakou dobu jezdil s Kalosem 1.4 a přišlo mi to výkonově tak akorát...ani málo ani moc...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
peter NR
Příspěvky: 1081
Registrován: sob dub 30, 2005 22:25
Bydliště: Nitra

Příspěvek od peter NR »

dost velka nevyhoda je ze ti ponuknu iba dva motory 1,2 8V a 1,4 16V... preto som sa ja rozhodol pre 1,2-ku, nechcel som do mesta 16V... 80% kilometrov, ktore rocne najazdim su po meste, takze... keby som mal moznost kupit 1,4 8V, bola by to jasna volba...
ex: Chevrolet AVEO SE pearl black
ex: Espero 1.5 16V
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

Já bych se toho 16V nebál. Objem udělá víc než ventily a rozdíl bude markantní. Sám to vidim na Soptíkovi a Žužlíkovi. Soptík 1.6 16V a jsem zvyklej jezdit od cca 2 tis otáček a celkem to jede. Zato Žužlík 1.0 8V a musim ho točit nad 3500ot. Takže výsledek u tebe ve městě bude asi stejnej. Obojí aby jelo musíš točit a když nechceš točit, větší obejm to zvládne líp. Malej motor když točim, mi připadá jako že ho trápim.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Akri
Příspěvky: 4273
Registrován: stř zář 10, 2003 18:50
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Akri »

No na mesto je je ta 1,2 idealni, na jezdeni delsich tras a ve vicero lidech je to spis katastrofa, jakmile prijde kopec, je to takovy trapeni :D
ObrázekAKRI - (byl) Muž z Ria !
:!: AVEOtici všech zemí, spojte se :)
Uživatelský avatar
mino
Příspěvky: 1471
Registrován: čtv pro 22, 2005 22:41
Bydliště: Rimavská Sobota

Příspěvek od mino »

Tak, tak 1,4 8V sa už neponuka, lebo nespĺna emisne normy. Ja mam doma aj 1,2 a 1,4 16 V a je to fakt rozdiel, hlavne to predbiehanie je
bezpečnejšie.
Škoda Roomster TSI
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

ááááá pán je sběratel 8)
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Pacoš
Příspěvky: 20
Registrován: čtv úno 08, 2007 21:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Pacoš »

taky nemůžeš chtít, aby ti 20 let starej motor plnil normu EU4. :roll:
Pacoš
Uživatelský avatar
Kessler
Příspěvky: 1676
Registrován: úte lis 08, 2005 10:43
Bydliště: Brno-střed Československo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kessler »

Ale ano, můžu... :D

...škodovce se to podařilo u motoru 2.0/85 KW...akorát za tu cenu, že jsou tam dvě lambdy a dva katalyzátory, což zvyšuje provozní náklady...nicméně i ten historický dvoulitr tím plní EU4...
'89 Daewoo Racer 1.5 -> '98 Škoda Felicia 1.3 -> '77 Mercedes-Benz W123 240D - Das Auto
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krtek »

he, he ... My máme u Sparka psáno v TP Euro I :x
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Pacoš
Příspěvky: 20
Registrován: čtv úno 08, 2007 21:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Pacoš »

T se máš KRTKU čím chlubit. No vlastně ten tvůj motor je asi taky už historiský(SUZUKI ALTO) jemn mu přidali jeden válec. :shock:
Pacoš
Uživatelský avatar
Pacoš
Příspěvky: 20
Registrován: čtv úno 08, 2007 21:34
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Pacoš »

To byla sranda :D
Pacoš
Rastos
Příspěvky: 449
Registrován: pát dub 07, 2006 15:27
Bydliště: Sk

Příspěvek od Rastos »

1,4 8V ma vysoku spotrebu v meste, a preto je len logicke, ze ho z ponuky vyradili, netreba nad nim plakat. Zabehnuty 1.4 16V (po 20.000 km) je delo a chodi dobre aj v meste, taha odspodu rovnako dobre ako Lacetti 1.6 16V.
ex: Matiz, Kalos, Lacetti
Odpovědět

Zpět na „Aveo - Motory“