Právě je sob srp 24, 2019 03:30





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2017 13:15 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
mozno mi niekto poradi lebo nenasiel som nikde napovedu co sa mohlo stat mam nubira/lachety 1.8automat benzin89kw r.v.2008 z dna na den my auto vyskocilo do otacok a pod 2500 neklesne ani za tepla ani za studena, vpodstate stale ide nad 2500rpm a viac, diagnostiku som robil cez chevrolet explorer a nenaso ziadnu chyba iba p0703 nieco k brzdam, kontrolka motora svietila uz pred touto poruchou no po odpojeni baterie a vyresetovani rj, kontrolka motora nesvieti ani neblika a ziadna chyba v rj nieje. auto pri danych otackach sa rozbieha a bezproblemov sa dostane na cca 70km/h "automat", pri stati soms spozoroval jendnu vec ak pridam na plynovy pedal razny otacky vyskocia k 3000rpm a padnu na niekolko sekund k 1200rpm ako keby sa chcelo vsetko vratit do normalu (vid graf z diagnostiky). aj jemne slpanutie na plynovy pedal znamena otacky nad 4500rpm

skusal som:
-kable, koncovky som hybal a bez padania otacok,
-vycistil som klapku ta je stale zavreta a doviera ju stale aj podla diagnostiky a aj podla realneho stavu.
-cistil som krokovy motorcek a aj klapku,
-voltaz sytemu pri nastartovani 13,5V
-odpajal som aj krokovy a aj snimac polohy klapky pri nastartovanom aute, bez zmeny
-chcel som udusit motor "upchatim" privodu vzduchu cez skrtiacu klapku, neuspesne motor bezal dalej..
-podtlakovu hadicu k posilnovacu brzd som skusal a falosny vzduch nesaje cez nu

este som neskusal:
-egr som necistil
-mam natlakovane vodne hadice, davam tomu zavinu ze mozno je tesnenie pod hlavou chytene(voda nemizne, ani olej v vode nieje a ani voda v oleji) tie hadice cca 2r su vtakom stave


Přílohy:
Screenshot 2017-07-10 14.00.09.png
Screenshot 2017-07-10 14.00.09.png [ 481.17 KiB | Zobrazeno 1710 krát ]
Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: úte črc 11, 2017 08:36 
Offline
Chevy master
Chevy master
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Příspěvky: 6229
Bydliště: Praha 4
tak jeste jednou popisu sem co by to mohlo byt
dira v sani!!!!
budto tesneni pod sacim potrubim nebo za skrtici klapkou nebo nekde vypadla hadice pripadne o krouzky u vstrikovacu.
nejvetsi tip mam na trubku od egr ventilu do sani je kovova ma nestastny kolinka a v tech trubka praskne.
voda z rozprasovace nebo benzin z cistice brzd by mely problem odhalit.
hodne stesti

_________________
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv črc 13, 2017 10:27 
Offline
Nováček
Nováček

Registrován: pon črc 10, 2017 12:25
Příspěvky: 6
tak nakoniec som odviezol auto do servisu, udajne bola chyba v neakom snimaci zozadu sania a neaka podtlakova co ide knemu ze to vymenil, precistil, ze musel davat dole aj karter(podla mna karter je olejova vana) atd. celkovo som platil 30E a presnu zavadu neviem :D sa mi zda ze ide az na nizke otacky auto cca 600rpm jedine ze ten krokovy nezvysuje kedze som ho cely vytiahol a naspat nasunul :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz