LPG STAG4+ nebo Magic3?

Chevrolet Lacetti (Daewoo Nubira 3)

Moderátoři: Blue Lanos, koniQ

Uživatelský avatar
ChevyEpica
Příspěvky: 189
Registrován: pát čer 15, 2012 13:05
Bydliště: Pelhřimov

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od ChevyEpica »

Vypravca píše:
ChevyEpica píše:Já mám na Epice Magic 3 najeto 15 tis km a zatím pohoda
A preco nanapises do popisu aky mas motor, a odkial si.
V sekcii Epica mozes aj napisat skusenosti s LPG, spotrebu a tak.
Napraveno.

JInak k LPG Na predchozim aute Opel vectra sem měl BRC na plyn sem najel cca 270 tis km, doma máme ješte Dácia Sandero lpg od Elpigas najeto zatím 30 tis km a na Epice Magic 3 sem najel zatím 10 tis km. Osobně sem nikdy problém s LPG nikdy neměl, je ale pravda že sem vždy na doporucení vyrobce pravidelně měnil membrany v reduktorech, filtry plynne a kapelné fáze lpg a svíčky a samozřejmě pravidelné revize. Myslím si pokud je prováděná udržba jak má byt tak je jedno jaky vyrobce LPG se použije.
A k umístění plnícího otvoru u Opla a u Epici sem to měl (mam) v nárazníku a u Dacie je to pod víčkem na benzin, krasne se tam hrdlo na lpg vešlo. Pokud je možnost (prostor) tak bych plnici otvor schoval pod víčko nádrze.
A jak tu někdo píše o narušení skeletu, to snad nemyslí važně - hloupost. Neřeknu uříznout střechu to by bylo narušení skeletu ale otvor o prum. 4cm nic nenarusí
Až napíše někdo kdo má špatné opravdu osobni zkušenosti s timto umistením.
Chevrolet Epica 2.5 V6 + LPG Magic 3, r.v. 2006, automat, modrá metal., naj. 193 000 km
Dacia Sandero 1.4 +LPG Elpigas, r.v. 2010, modrá metal., naj. 77 000 km
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Jura »

Slušná firma vyvrtané otvory ošetří, stejně tak jako samořezy pročuzený spodkem při montáži toroidu do díry pro rezervní kolo, napatlaj to zhusta nějakým černým sajrajtem. Alespoň mě to v GERA v Hradci Kr. důkladně ošetřili a kamarádovi tam udělali do Civica 8. generace hrdlo LPG u benzínovýho taky moc pěkně, žádná prasárna s vrutama do dřeva, jak říkáš. Ale to je celý hlavně o výběru montážní firmy. Takže u hrdla to asi nebude reznout víc než zespodu auta, kde samořezama fixovali nádrž a trubky vedoucí dopředu k reduktoru, že. A plnění LPG tedy jen s redukcí, to považuju za mírnej vopruz. A poprskanej lak od LPG bude u plnění na nárazníku asi tak stejně jako u benzínovýho hrdla. Níkdy jsem si nevšiml, že bych měl nějak naleptanej lak. A i kdyby, tak se tak stane jen za předpokladu že si neplním sám. A pokud je pumpař dement a poblije si plynem kromě vlastních rukou taky moje autovíc než jednou, už k němu krom případů nouze nepojedu.
Plnění zespodu pod nárazníkem je na h.vno - furt zaprasený od bordelu ze silnice, v zimě zalepený břečnou, pumpaři maj problém se tam trefit a plyn jim fučí všude možně a to celý jen za předpokladu, že se tam dolů vůbec dokážou ohnout.
Já mám koncovku LPG v plastovym nárazníku a moc mi to nevadí, auto už dávno není nový ani krásný, ale příště (pokud někdy bude) zvolím plnění u benz. hrdla. Je to čistší a rozhodně hezčí. Nevidím v tom extrémně zvýšený riziko koroze kastle ani "naleptání" laku, stačí to nenechat dělat kdejakýmu diletantovi.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Jura
Příspěvky: 318
Registrován: stř čer 29, 2005 11:25
Bydliště: Borohrádek, okr. Rychnov nad Kněžnou

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Jura »

ChevyEpica píše: A jak tu někdo píše o narušení skeletu, to snad nemyslí važně - hloupost. Neřeknu uříznout střechu to by bylo narušení skeletu ale otvor o prum. 4cm nic nenarusí
Až napíše někdo kdo má špatné opravdu osobni zkušenosti s timto umistením.
Taktak. Otvor u benzínovýho hrdla se ale nedělá ani ty 4cm, ale cca 10mm + dva šroubky. Koroze se jistě může objevit, ale jen tehdy když montáž provede dement.
Jura Obrázek
Lacetti (vlastně "přechodný typ" Chevrolet Nubira) Sedan 1.8 CDX, MY 2004, barva 68U Melange Beige, od 2/2008 LPG
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: LPG STAG4+ nebo Magic3?

Příspěvek od Krtek »

Já mam prostě heslo do plechů nevrtat pokud nejde o život a nejsi hasič u havárky. O nárazník strach nemam, vždyť špunt je malej a neni skoro vidět aby to kazilo vzhled auta. Holt každej to vidíme jinak no :PP:
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „Lacetti (Nubira 3)“