Captiva 2.2 automat 4x4 135kw

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
nikolaz
Příspěvky: 2
Registrován: čtv čer 17, 2021 09:19

Captiva 2.2 automat 4x4 135kw

Příspěvek od nikolaz »

Zdravím všechny, mám problém. Auto jede v pořádku jen při velkém přetížení tj při prudkém sešlápnutí plynu do kopce nebo při předjíždění po pár vteřinách auto spadne do nouzáku a následne kontrolka zhasne. ale bez vypnutí klíče a znova nastartování zůstává pořád v nouzáku, když je plynulá jízda tak auto bezproblému jede až na 170 ale pak zas vyhodí. Diagnostika ukázala že vyhodí celý okruh tj 1-váha vzduchu, 2-výřivé klapky, 3-egr ventil, 4- lamda sonda a poslední závada 5- velké el. přepětí. je blbost kupovat všechny tyhle díly když to všechno dělá jedna věc, všichni sází na chybu číslo 5 velké přepětí, že prý tam bude nějaké relátko na alternátoru při přetížení pustí hodně štávy do okruhu a relátko nestihne přepnout tak vyhodí. setkal se s tímhle už někdo? popřípadě jak to vyřešit, kde to relátko najdu abych ho mohl vyměnit , díky všem a prosím odpovědi typu zavez to do servisu slyšet nepotřebuji. Díky všem za pomoc.
Reklama
 

nikolaz
Příspěvky: 2
Registrován: čtv čer 17, 2021 09:19

Re: Captiva 2.2 automat 4x4 135kw

Příspěvek od nikolaz »

Tak díky všem za pomoc, problém vyřešen. auto mělo velkou spotřebu tudíš sem ho načipoval, dostalo výkon ale stále velká spotřeba, vytáhl sem váhu vzduchu a vyčistil. spotřeba najednou začala ukazovat o dva litry méně. Takže koupím novou váhu. snažil jsem se dostat k výřivým klapkám a egru že je také vyčistím. bohužel motor je oproti normálním autům vzhůru nohama a ještě naopak, tudíš to co má být ve předu jen u auta vzadu nahoře dole prostě všelijak. chci ještě zrepasovat turbo , zjistil jsem že má místo klasických 6 ti vývodů 8. Mechanik mi řekl že je vodou chlazené takže paráda, práce navíc. našel jsem egr ventil a snažil jsem se ho vyndat z auta. Hned po vyndání šroubů z něj začala téct voda. Myslel jsem že to bude ta chyba, jak se do egru může dostat voda no a mechanik mi řekl že je také vodou chlazený, paráda číslo 2 . nepodařilo se mi ho vyndat at sem rval sebevíc, ani se nehnul z místa. tudíš jsem ho zašrouboval zpátky, odpojil , nastartoval a zkusil co to udělá. motor jsem přetížil do otáček a nic se nestalo. motor držel , žádný výpadek, tak jsem egr opět zapojil, zkusil to ještě 4x a stále motor drží, problém vyřešen, asi vadné kontakty egru. jo a ještě tam byla už trochu jedlá hadička u konce někde ani nevím kam vedla cca vzduchová, tak jsem jí zalepil protože vypadala že je natrhlá . beztak to bylo ní , ale problém vyřešen a to sem chtěl do toho kupovat díly cca za 30 tisíc než abych hledal chybu, tak jsem ušetřil. Ted se pustím do toho turba, i když funguje tak při rozjedu je to takové vyskavé sičení prostě jak když se rozjíždí turbo ale jelikož to má nalítané skoro 160 litrů, a já chci maximální výkon i když je to čiplé tak to udělám- turbo je vepředu nahoře ale něco se musí odmontovat i zestpod, nevím jestli zrepasujou vodou chlazené milion plechových krytů na výfuk prostě lahoda. Jestli má někdo praxi s tímhle tipem vozu a turbem , hodte mi sem nějaké varování na co si dát pozor.. DÍky 8)
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“