Zanesený filtr pevných částic

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Domak
Příspěvky: 4
Registrován: stř srp 19, 2020 19:45

Zanesený filtr pevných částic

Příspěvek od Domak »

Zdravím všechny nemáte někdo zkušenosti s čištěním filtru pevných částic ? Mám 2,2 diesel z roku 2012, najeto 152000,- několikrát se mi rozsvítila kontrolka regenerace filtru a vždycky pak zhasla, ve čtvrtek zhasla ale rozsvítila se mi kontrolka motoru na levé straně přístrojovky a pak kontrolka poruchy motoru na pravé straně přístrojovky. Diagnostika mi načetla že je zanesený filtr pevných částic. Domluvil jsem se se svým mechanikem že filtr vyndá a nechá vyčistit.
Budu rád když mi někdo napíše nejaké zkušenosti, já pak dám vědět jak to dopadlo.
Petr
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mefisto
Příspěvky: 523
Registrován: stř lis 07, 2012 20:38
Bydliště: Brünn

Re: Zanesený filtr pevných částic

Příspěvek od Mefisto »

Koupil jsem novy
Domak
Příspěvky: 4
Registrován: stř srp 19, 2020 19:45

Re: Zanesený filtr pevných částic

Příspěvek od Domak »

Tak jsem filtr nechal vyčistit, stálo to 6300 a za odpoledne bylo hotovo. Dostal jsem k tomu záruku na 100.000 km a protokoly z diagnostiky a měření tlaku ve filtru pře vyčištěním a po vyčištění. Za necelý týden a ujetých asi 300 km se zase rozsvítila kontrolka že se dělá regenerace fitru a už nezhasla i když jsem jel dlouho po dálnici a v otáčkách nad 2000. Tak jsem zajel do servisu kde dělali čištění a ti zjistili diagnostikou že je vadná váha vzduchu a čidlo teploty spalin. Protože mám svého mechanika přes ulici tak jsem mu auto dal a ten si udělal podrobnou diagnostiku a žádnou chybu nezjistil ani když s autem jezdil celé dopoledne v různých režimech - město, dálnice. Tak jsme zatím žádná čidla neměnili a čekám jestli se závada zase projeví. Zatím jsem za výměnu čidel ušetřil cca 10.000,-. Tak uvidím.

Domák
Uživatelský avatar
Mefisto
Příspěvky: 523
Registrován: stř lis 07, 2012 20:38
Bydliště: Brünn