Captiva - ANO nebo NE?

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Evča
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: čtv dub 21, 2016 06:39

Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Evča » čtv dub 21, 2016 06:49

Ahoj všem, chci si koupit Captivu, rok výroby ideálně 2010 a výš. Prodává se teď všude jen nafta... Zajímali by mě plusy i mínusy, vaše zkušenosti i rady a tipy ...Jestli vůbec do toho jít...
Našla jsem jednu, které mě zaujala, vychází na 224tis, rok výroby 2010, nafta, 7míst najeto 130tis km...

Děkuji všem předem za radu ;)

Reklama
 

JTR
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 113
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od JTR » čtv dub 21, 2016 08:32

Mám již druhou Captivu obě vcelku bez problémů. Na první najeto 180000km a druhá má 160000km (brzo půjde z domu). Doporučuji kupovat pouze "novější" model. Ten má 6 rychlostí a o 100% lepší motor (výkon, spotřeba a rozvodový řetěz). Jezdím za 7,4l/100km (30% Praha).

Marek_LTZ
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 12
Registrován: pon zář 30, 2013 21:08

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Marek_LTZ » pon dub 25, 2016 21:14

Mám Captivu 4 rokem, celkem spokojenost, i když na spotřebu, o které píše kolega JTR, bohužel nedosáhnu, jedzím tak za 8.3 l/100 km ( 2.2 diesel 4x4 ). V podstatě bez poruch. Před koupí té ojeté bych pátral po stavu filtru pevných částic - má ho ? Původní nebo měněný nebo renovovaný ? Oceňuji výkon klimatizace ( před tím jsem měl VW Passat, Captive je v tomhle lepší ). Jestli jste fanda do hudby v autě, tak z toho, co najdete v Captivě moc unesená nebudete, ale to se dá celkem snadno vylepšit. Já koupě Captivy nelituji.

Uživatelský avatar
Hanzy
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 7197
Registrován: ned led 21, 2007 13:16
Bydliště: Frýdek-Místek - Baška/Hodoňovice/Velké Karlovice

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Hanzy » úte dub 26, 2016 17:39

3.2 V6 radost jezdit :D
Klepčmoudtřep jen nutná přeprava :D
Alhambra+Sharan 4x4 klepotřepčmoud Taxi Valach
VW Transporter T4 2.5 TDI klepačotřepočmoud
Captiva 3.2 V6 LPG
Opel Combo CNG
Evanda 2.0 CDX LPG - už ji prohání brácha
CRUZE 1.6 LS+ moja na kolem chalupy od 9/2016 LPG
Ex Captiva zlatá metla 2.0 klepočmoud rachotila šla pryč
Ex Leganza 2.0 CDX LPG

prcek1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 132
Registrován: pát kvě 13, 2011 12:35

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od prcek1 » úte dub 26, 2016 20:08

Hanzy píše:3.2 V6 radost jezdit :D
Klepčmoudtřep jen nutná přeprava :D
No jo, ale to je snad vzácnější než bílá velryba...
A "obyčejná" benzínová po faceliftu jakbysmet.
Tacuma 2.0 CDX, LPG D.T.Gas, 2004
Praha 9

Uživatelský avatar
mzprx
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 648
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od mzprx » ned kvě 01, 2016 04:25

Ani nie... :lol:
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG

Emfai
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 16
Registrován: ned srp 17, 2014 16:43
Bydliště: Vysoká nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Emfai » pon črc 03, 2017 15:04

No Captivku máme už asi 2 roky a nutno říct, že první rok po koupi byla v servisu více než by měla. Odešlo nějaké čidlo, teď už nevím jaké a díky tomu svítila polovina červených a žlutých chyb na palubce bylo to zajímavé. Pak problém s ovládání ventilace foukalo to na max a našlo to korigovat ani stáhnout. Jedině restartovat tzn vypnout motor a znova nastartovat a to bylo vždy off. Během 5ti let života se měnilo i ložisko u předního kola. Auto neumí česky někomu to může vadit. Navigace a aktualizace ano ale za peníze a taky mluví jen anglicky. Máme právě 2010 r.v. 2.0 v Dieslu. Palubní počítač pohání archaický Windows CE 5.0. V interiéru to lehce povrzává. Pokud jsou sedačky z té koženky a bez vyhřívání v zimě to studí.

Ale jinak je krásně prostorná, když jí přišlápnete tak jede, spousty lidí tvrdí že ta stará 2.0 nejede já tvrdím není to pravda v táhlých kopcích předjedete kdejakou felicii apod. Hlavně top je možnost absolutní roviny po sklopení zadních sedadel. Na zadních sedačkách je prostoru na rozdávání. V tomhletom je to skvělé auto.

Nicméně po všech tech servisech, výměně kotoučů destiček, náplně klimatizace, atd. Teď auto už dlouhodobě slouží a o nic si neříká.

Jo a pozor na podvozek auto se musí udržovat gumoasfaltovým nástřikem. Jinak rezne. Není to pozinková karoserie. Ale to jsem jí taky dopřáli jen dutiny jsme nedělali.

Tenkrát rozhodla cena a odlišnost. Rozhodovali jsem se mezi Dusterem, Kugou a Captivou.


Takže ANO -i
Chevrolet Captiva 2.0

Yarda1975
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv úno 07, 2019 08:41

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Yarda1975 » čtv úno 07, 2019 08:57

Zdravím vše vespolek. Jdu s prosbou o radu. Zajímám se o Captivu 2.2 183PS. Koupě přímo od 1 majitele, 09/2013 asi 70tis km. Auto bude používat moje paní na cestu 6km tam a 6 zpět, občas nakoupit, občas výlet, roční nájezd ca. 15-20tis km. Otázkou je, zda 4x4 n epřináší větší problémy než 4x2 , krom spotřeby samozřejmě, myslím tím jak spolehlivé je 4x4 a další otázkou zůstává motor. S italským VMmotori mám velmi špatnou zkušenost z Jeepa.

JTR
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 113
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od JTR » čtv úno 07, 2019 10:30

kupovat Captivu diesel na tento "druh" provozu (6km tam a zpět) je naprostá hovadina (DPF, spotřeba bude min 10l/100km, motor se ani neohřeje,....). Zkusil bych něco v benzínu (manželka má TRAXe a pohoda) :lol:

Yarda1975
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv úno 07, 2019 08:41

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Yarda1975 » čtv úno 07, 2019 11:15

Tak spotřeba je mi jasná. Spíše se mi právě jedná co jiného by mohlo stát investice. Byl jsem na tom, že dnes už se i nafty dělají i na krátké vzdálenosti. A pokud chci koupit něco většího, tak určitě ne s motorem1.2 atd.

JTR
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 113
Registrován: pon lis 26, 2012 15:11

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od JTR » čtv úno 07, 2019 12:19

stačí si zde najít sekci DPF a problémy a je jasné, že naftu na popojíždění si soudný člověk nekoupí. A on ten Trax je 1,4 Turbo má výkon 103 kW, což opravdu není málo a 100% dostačující a pokud najedeš 10 - 20 tisíc ročně tak musí bez problémů motorově vydržet "do smrti" :D

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3476
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Richard » čtv úno 07, 2019 12:22

Jakmile je tam DPF tak na časté krátké trasy zapomeň, nafta se dlouho ohřívá a to že voda je OK neznamené že je ohřátý i olej. ohřátý motor bude tak po 15 km, v zimně i dále. Spotřeba bude vysoká a navíc budeš motor trvale ničit - ředění oleje naftou, časté nedokončené regenerace DPF a tím jeho zanášení. Známá měla
C-Mercedesa v naftě a kombi ještě bez DPF a jezdila podobně - spotřeba 10-11 l na 100 to s 4x4 bude klidně i víc.
Prostě moderní nafťák na krátké pojížďky není. Jestli chceš velké auto, podívej se po Zafiře v zemním plynu.... zajímavé 7- mimístné auto se 150 koni co jezdí km za 1,20Kč .
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Yarda1975
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv úno 07, 2019 08:41

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Yarda1975 » čtv úno 07, 2019 12:47

Díky za radu. 7 míst nutně nepotřebujeme. Jsme 3 + pes. Teď jsme měli zapůjčenou Hyundai Kona. Místa málo a motorům 1.0 prostě ze zásady nevěřím. Po 100tis to začne u chladiče a přes motor a převodovku se dostaneš až k zadní nápravě. Podívám se tedy po něčem jiném.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3476
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Captiva - ANO nebo NE?

Příspěvek od Richard » čtv úno 07, 2019 13:29

Taky nejsem příznivcem malých motorků. ale ta Zafira je 1,6 turbo a je celkem solidní je samozřejmě 5místná s obrovským kufrem a v podlaze máš ještě 2 sedačky..... to se může někdy i hodit.
Jestli chceš solidní auto podívej se po Mazdě 6 s 2,0 skyaktiv motorem, to je asi to nejlepší co se dnes dá koupit v benzínu. Ceny budou podobné jako u Captivy.
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“