DPF

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Klidas
Příspěvky: 2
Registrován: stř říj 12, 2011 18:47

DPF

Příspěvek od Klidas »

Zdravím všechny majitele Captivy, mám jeden dotaz vlastním Captivu 2,0 r.v. 2007, najeto 47000 km a nedávno se mi rozsvítila kontrolka č. 15 dle manualu ( kontrolka závady ). V servisu jednoduše odstraněno diagnostikou, nejspíše zapřičiněno filtrem pevných částic. Chci se zeptat jakou máte vy zkušenost s DPF a jestli již si někdo nechal tento nesmysl z auta odstranit a na kolik to přijde. Díky
Reklama
 

Bullmastiff
Příspěvky: 112
Registrován: úte led 13, 2009 21:38
Bydliště: Praha - Východ

Re: DPF

Příspěvek od Bullmastiff »

Problémy jsem měl spojené s chipem (moc velkej tlak na common railu) + odešel senzor teploty výfukových plynů, takže auto mělo problémy. Jinak se problém může objevit při pojíždění - tj. filtr se nevyčistí.

Určitě bych to nevyndával - je to prasárna. To si chtělo koupit benzínovou verzi .... Navíc se pomalu začíná uvažovat, že technické to budou kontrolovat takže teď auto ještě prošlo projde a je otázkou co za 2 nebo 4 roky. Novej není levná záležitost ...
Klidas
Příspěvky: 2
Registrován: stř říj 12, 2011 18:47

Re: DPF

Příspěvek od Klidas »

OK bohužel jsem jenom běžný uživatel auta a tak každý názor je pro mě přínosem. To že je to prasárna mě nenapadlo jelikož pokud dá člověk do google odkaz DPF vyběhne na mě fůra odkazů na odstranění tohoto filtru a každý to tam vychvaluje ale musím uznat že na tom co na to řeknou na technický za dva roky něco bude to by potom mohl být fakt velký problém . Dík
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: DPF

Příspěvek od Matsonic »

Chtel bych se zeptat zda maji vsechny diesely DPF
Na strankach Chevroletu je to jen u nektere vybavy :?:
Luking
Příspěvky: 29
Registrován: ned čer 26, 2011 20:08

Re: DPF

Příspěvek od Luking »

DPF není podle výbavy , je to záležitost emisí takže je u každého diesla alespon chevrolet
Pivson
Příspěvky: 177
Registrován: pon lis 23, 2009 13:03
Bydliště: Praha

Re: DPF

Příspěvek od Pivson »

Luking píše:DPF není podle výbavy , je to záležitost emisí takže je u každého diesla alespon chevrolet
Tak tak každý chevrolet nafta to má.
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: DPF

Příspěvek od Matsonic »

Nema nekdo povedomi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz kontrolka sviti a blika?
Uživatelský avatar
camilo
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 06, 2012 14:37

Re: DPF

Příspěvek od camilo »

Matsonic píše:Nema nekdo povedomi, jaky je rozdil mezi tim, kdyz kontrolka sviti a blika?
Když bliká, tak právě probíhá regenerace filtru. V tom případě jet a nezastavovat pokud je to možné.
Ideálně dle doporučení ze servisu dát za 3 a držet 3000 otáček. Heh, zkuste to ve městě :D.
Osobně mi regenerace probíhá v nejlepší dobu - když přijíždím ke škole a vyzvedávám děti, když přijíždím domů a parkuju, tak to spustí a podobně. Snad jen jednou se mi to povedlo, že spustila, když jsem byl na dálnici.
Funguje to prý tak, že při regeneraci se pouští do motoru víc nafty, která se nestihne spálit v komoře a projde až do filtru, kde se spálí a vypálí i bordel v něm. Je k tomu ale potřeba dostatečný výkon, teplota a tlak aby to proběhlo OK.

Vše výše uvedené není z mé hlavy ale ze servisů, tak jestli píšu něco špatně, tak se omlouvám.

Když svítí stále a nezhasíná, tak šup s tím do servisu.
Camilo
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: DPF

Příspěvek od Matsonic »

No me to dela naopak, zacne svitit tak vic jak 2000 ot dokud nezhasne, coz se me stalo 2x, ale ted jednou zacala blikat a po vypalovaci jizde zase prestala.
hladik2
Příspěvky: 112
Registrován: úte črc 20, 2010 17:31
Bydliště: Stará Boleslav

Re: DPF

Příspěvek od hladik2 »

U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Captiva 2.0 crdi/2007/automat
Malaguti Phantom 100
První vozítko Škoda 1100 MB de Luxe,r.v.1969
Uživatelský avatar
Maska35
Příspěvky: 421
Registrován: pát pro 09, 2011 23:20
Bydliště: Otrokovice

Re: DPF

Příspěvek od Maska35 »

Twe toho se děsím. Přimém štěstí měto potká taky buď před příjezdem do práce, nebo příjezdu ke školce :( moje nervy... M :roll:
Honda CBR 954 RR Fireblade
Orlando VCDi 163
Fiat Ducato 2,3 JTD 130
Nissan Juke 1,5 dCI
Blata Origami B1
čajna minibike
sekačka AL-KO :-)
Matsonic
Příspěvky: 587
Registrován: sob říj 01, 2011 14:45

Re: DPF

Příspěvek od Matsonic »

hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
V praci to na IVECU delaj kluci stejne :)
Uživatelský avatar
camilo
Příspěvky: 17
Registrován: pon úno 06, 2012 14:37

Re: DPF

Příspěvek od camilo »

hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla

Normálně nesvítí, mám taky starší verzi. V servisu mi to tam nějak naprogramovali.
Camilo
Uživatelský avatar
smire666
Příspěvky: 4087
Registrován: stř srp 17, 2011 20:24
Bydliště: Bratislava IV.

Re: DPF

Příspěvek od smire666 »

hladik2 píše:U mne taky regeneruje když zrovna nemůžu jet.Nedávno jsem přijel do práce a ventilátor v běhu,otáčky přes 1000 a divný zvuk,a smrad.Zůstal jsem sedět v autě,dal jsem 2500 otáček a čekal 10 min.Po té době najednou přestal jít ventilátor a volnoběh spadl na 800 ot.Tak nevím ale asi to lze vypálit i na místě.Jinak doplním kontrolka u mne nesvítí,ještě jsem ji svítit neviděl (r.v.2007)
edit:spotřeba na pc stoupla takže regenerace to byla
Jasné, už som tak "vypaľoval" Caddyho v robote. Na parkovisku 3000 a do troch minút bolo po všetkom...
Chevrolet Orlando LT benzín, olympic white
EAGLE SQUADRON
Portal-Orlando-Forum.de ( premium Mitglied )
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF

Příspěvek od Krtek »

Sorry že rejpu ale kupovat "úspornýho" diesláka abych pak naftu pálil na místě.... no tomu řikam pokrok, hlavně že máme turba, comonraily a nevim co ještě.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“