Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Krásné SUV od Chevroletu

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Radek122
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv črc 04, 2019 08:55

Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Radek122 » čtv črc 04, 2019 09:10

Zdravím všechny, mám problém-při nastartování motor naskočí,zvuk je jakoby to běželo na 3 válce a po zařazeni 1.stupně a následném rozjetí motor chcipne.Olej a filtry měněny před měsícem.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3487
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Richard » pát črc 05, 2019 08:40

Chtělo by to diagnostiku, nejlépe original Chevy. Nejspíš něco s palivem - klasika - čerpadlo, vstřiky, regulátor tlaku v railu
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Radek122
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv črc 04, 2019 08:55

Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Radek122 » pon črc 15, 2019 19:24

Ahoj včera tu byl mechanik s diagnostikou a jedinou chybu to ukázal,že je vadná váha vzduchu :? a když jí odpojil tak s motorem ani nehnulo.Ještě je hodne hlučné podávací čerpadlo v nádrži,jde slyšet při chodu motoru.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3487
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Richard » úte črc 16, 2019 08:55

No těžko radit, zkus nahodit motor "na sprej" když to nacákneš do sání měl by motor na chvilku naskočit hned, samo skoro okamžitě chcípne.... pokud běží víš že mechanicky není nic v háji a musíš hledat v palivu a čidlech
Váha vzduchu může být v háji, po odpojení by mělo svítit grilované kuře, ale mělo by auto běhat aspoň v nouzovém režimu (snížený výkon a otáčky)
Připadá mi to jako problém s nějakým vstřikem možná dává moc do přepadu a v railu se nevytvoří tlak potřebný k aktivaci vstřiků.
Jak změřit přepady ze vstřiků si najdi na netu.... velký přepad snižuje tlak v railu , jde o to, že v railu se musí vytvořit tlak asi 200-300barů a pokud čidlo tlaku toto zjistí aktivuje vstřiky - pokud nějaký propouští do přepadu tlaku se nemusí dosáhnout.......
V railu je tlak proměnný, dle zatížení, požadavků řidiče , nejvyšší je při požadavku na vysoký výkon třeba 1500 -2000 barů, při běžném provozu je třeba poloviční - o to se stará regulátor tlaku v railu a čidlo tlaku v railu. Např. to funguje tak: motor chce 800barů regulátor to tak zreguluje a čidlo stav zkontroluje - vše funguje ;) Jiná situace nastává pokud motor chce 800 barů regulátor to nareguluje a čidlo potvrdí např. 500 barů a hned je problém.....
Jestli ti mechanik dělal diagnostiku staticky, je to zbytečné , abys mohl něco najít , potřebuješ data z běžícího motoru ;) když motor stojí najdeš max. nějakou chybu v čidle kliky nebo vačky.......
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Radek122
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: čtv črc 04, 2019 08:55

Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Radek122 » úte črc 16, 2019 10:56

Díky za odpověd,ale pro mě jako laika je to moc komplikované :) auto nastartuje bez problému,jen když přidám plyn tak se to jako hadá a v motoru jde slyšet jakoby cvakání,tak to udělám takhle 3x a pak se to chytne a pak motor beží v pohodě i na volnoběh -i.Nechci s tím moc jezdit aby se něco nepokazilo :?.Kdyz jsem odpojil váhu tak se nic nerosvítilo a ani na otáčkách to nebylo znát.Spíš bych to viděl na vyměnu vstřiků a seřízení čerpadla :evil: Jestě jednou díky -i

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3487
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Captiva 2.0d 2007 porucha motoru

Příspěvek od Richard » úte črc 16, 2019 11:11

No , ještě mi napadá baterka jak na tom je? Zkus i očistit a pořádně dotáhnout svorky na baterce a když i rozebereš očistíš, nakonzervuješ a zas složíš všechny kostřící body co v motoru najdeš nemůžeš ničemu uškodit, spíše naopak ;) a když při tom rozpojíš a zas spojíš všechny konektory na motoru co uvidíš, taky se nic nestane, ale mnohdy tohle pomůže ;)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Odpovědět

Zpět na „CAPTIVA“