Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
Romi
Příspěvky: 8
Registrován: pon dub 25, 2011 11:40

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od Romi »

Palikxi, já všechny tyto názory použiji při psaní reklamace - DOUFÁM, ŽE TO NIKOMU Z VÁS NEBUDE VADIT?? - ráda bych spoustu věcí odtud citovala..
Třeba to bude k ničemu a reklamaci mi neuznají - vymyslí si zase nějakou blbost, aby to vyvrátili, ale já budu mít dobrý pocit z toho, že jsem pro to udělala maximum ;)
TAKŽE VŠEM MOC DĚKUJI!! :)
"prostě ŠVIHÁK"
Reklama
 

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od JRD McLAREN »

kua ja si asi kvoli vam kuknem katalog nd a servisny manual..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
radelin
Příspěvky: 1
Registrován: pát čer 03, 2011 06:35

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od radelin »

Taky jse měl ten problém,ale jen do doby,kdy jsem přestal jezdit do autorizovaného servisu v Kuníně.
V jiném servisu se mechanik vyjádřil dost lapidárně "který bl.ec tam dal ten olej".
Zkrátka vyměnil olej (75W80) a bylo po problému.
Ještě jsem si nechal udělat přestavbu na LPG a jsem :D :D
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od palikx »

na nekterych autech se dalo hodne pomoci olejem.
vetsinou se daval ridsi pro vetsi zatizeni-hydraulicky do serva.nebylo ale jedno jaky je jich vic typu.
pokud se tam nalil 75 w 80 mohlo to asi pomoci proti puvodnimu oleji nebo nejake huste srajde.
ale takovych prevodovek bylo malo.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
st_Andy
Příspěvky: 87
Registrován: pon říj 25, 2010 11:26
Bydliště: Košice

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od st_Andy »

ten synchron 2-3 je stara (za)vada este z matiza, urcite to ale vyrobcu neospravedlnuje - je to trapas, chce to trochu cviku a nie vzdy to vyjde, ale radit plynulo (nie cez zuby) sa da, akurat to chce citlivejsi pristup, proste tam 2 nezarazit nasilu ale postupne 3-N-2, pricom tam 2 fuknut jemne, ona tam vie s jemnym pristupom skocit sama potichu
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
BaronVonCzech
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 20, 2012 13:47

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od BaronVonCzech »

Stejný problem u Chevrolet Spark...řazení ze 4 na 3 jde přez zuby..řazení s meziplynem moc nepomáhá kvuli synchronu..musí se trefit přesně otáčky.
BaronVonCzech
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 20, 2012 13:47

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od BaronVonCzech »

To je pravda problém začal až po první garančce jak měnili olej v převodovce a ještě ho tam dali málo!!! A to byl autorizovaný prodejce!!!
Uživatelský avatar
st_Andy
Příspěvky: 87
Registrován: pon říj 25, 2010 11:26
Bydliště: Košice

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od st_Andy »

tak opat otvorim tento folklorny problem, mam pocit ze mi synchron odchadza ulne, radim naozaj casto, jazdim prevazne mesto a casto podradujem, vacsinu rohov beriem cez 3-2 kde bol problem uz od vyroby. Tieto dni ale radim Jednotku ci Spiatocku vylucne nechciac cez zuby! Myslite ze tomu vie pomoct ten hustejsi olej ktory vymedzi vole? 75W80? alebo je to uz na vymenu synchronneho kolesa?

PS: olej bol vramci garancky pri 15 000 vymeneny, auto ma teraa cca 50 tis.
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Uživatelský avatar
st_Andy
Příspěvky: 87
Registrován: pon říj 25, 2010 11:26
Bydliště: Košice

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od st_Andy »

vse vyreseno - nastavenim lanka a vracenim tim spojkoveho pedalu (byl zkleslej) do polohy brzdoveho :) -i
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
Uživatelský avatar
evca
Příspěvky: 4
Registrován: sob led 11, 2014 13:18
Bydliště: Únanov/Znojmo

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od evca »

Zdravím,
tak s tímhle jsme měli taky problém. Máme sparka r.v.2007 a v roce 2009 nám začala blbnout převodovka. Na opravu jsme čekali více jak měsíc a zaplatili přes 6000Kč. Jenže to pomohlo na chvíli a teď, když chci podřadit na 2 nebo teď už začíná blbnout i 3, tak ikdyž mám pořádně sešlápnutou spojku a vše jak má být, tak to prostě tak divně zaškrčí :roll:
Uživatelský avatar
st_Andy
Příspěvky: 87
Registrován: pon říj 25, 2010 11:26
Bydliště: Košice

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od st_Andy »

a urcite mas lanko od pedala spravne nastavene vpredu pri spojke? Mne to vyriesilo vsetky problemy so synchronmi.
Chevy SPARK 0,8i '06 / 56 ps (manzelka) / Chevy SPARK 1.0i '10 (pani mama) / Matiz 0,8i '99 (ex)
Volvo V70 R AWD 2,4T 20V / 250 psss
BaronVonCzech
Příspěvky: 8
Registrován: pon úno 20, 2012 13:47

Re: Opakovaný problém se synchrony v převodovce u Sparka 0,8

Příspěvek od BaronVonCzech »

U mě stejný po 3 letech odešel synchron na 3. Jelikož byl v záruce vyměnili a dobrý. Dělá to myslím vadný olej v převodovce. Lejou tam při servisu nějaký sračky a ještě šetří na množství. Chce to kontrolovat!!
Odpovědět

Zpět na „SPARK“