Kvalita je otřesná

Nový nástupce Matize zde nesmí chybět

Moderátor: Blue Lanos

LubosekZUsti
Příspěvky: 14
Registrován: stř bře 17, 2010 20:53

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od LubosekZUsti »

Taky vznesu trochu moudra ke spotřebě, vzhledem k tomu, že jsem měl možnost jí posoudit ve 4 kusech 0,8 tříválcích. Ve městě to pod 6,5 nejde ani se superlehkou nožičkou, průměr města je spíše kolem 7,5 - takže upřímně ani já nevěřím báchorkám o 5 litrech. S dojezdem už je to sporné, Spark žere dle stylu jízdy a okolnostem od 4,2 do 11 litrů a nádrž 35 litrů jde při spoustě trpělivosti natankovat cca na 47!!! Osobně odzkoušeno na několika kusech! Při tom jde poté dosáhnout slušného dojezdu cca 900 km na dálku. Tankovat ale doporučuji u nevytížených benzínek, neboť nalití tolika litrů vyžaduje velmi pomalé dopouštění, trvá dobrých 10 minut.
Jinak ze zkušenosti nemám problém jet se Sparkem na dálku, ovšem nesmí to být velmi kopcovatý terén, to už pak je fakt znát, že jde o slabého prcka. Klimoška je spíše na jízdu dolů, do kopce sežere značné množství už tak mizerného výkonu.
V zimě spotřeba stoupá o dobrý litr i víc, takže jako s klimoškou.
Všeobecně ale motory vydrží i dle mého okolí totální prd, v porovnání s ostatními auty. Se Sparkem jsou pořád jen motorické potíže, Matizové na tom asi jsou lépe, ale i tak neznám nikoho, komu by po 100000 km nežral olej, nečudil atd. bez zásahu do motoru. Favoritovej pickup u nás má najeto bez zásahu skoro 200000 km, většinu po městě, často s plně naloaženým autem i vozíkem 700 kg.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od Krtek »

Palikxi našeho Sparka jsi viděl a servisoval. Jsem rád, když s nim žena stahne průměr na dálky k 7 litrum. Spíš bych řek k těm 7,5l. Mojí celou statistiku můžete najít na sprintmonitoru, v zimě po měste něni problém atakovat těch 11 L. Dojezd máme do 500 km, to už svítí hladový woko, tankujeme spíš po cca 400 km a vždycky do plný. Ale máme litráka - podle mně nejnepovedenější litrák co existuje. Nejede, žere, měnili nám v záruce EGR ventil (kalsika paskvilů od GM) a lambda sondu (můžná 2?). Felda 1.3 40 kW žrala míň a jezdila čilejš i s větší zátěží. Holt papírový kW jsou na nic, je teda pravda že krouťák tyhle pidimotory nemaj, zlatá HaŤaPa.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Uživatelský avatar
Jajuska95
Příspěvky: 1569
Registrován: úte led 13, 2009 19:51
Bydliště: Ostrava

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od Jajuska95 »

LubosekZUsti:
Ty píšeš o spotřebě u 0.8l Sparka, my máme tyhle: (Peter-1.2, Janik- 1.0, já s Ivošem 1.0), tohle se nemůže srovnávat, takže si věř čemu chceš, my se Sparkem jezdíme denně a víme jakou máme spotřebu.. 8)
Volkswagen Polo Classic, tmavě zelená metla, 1.6 benzín
Ford Mondeo, 2.0 diesel
Uživatelský avatar
PeterF
Příspěvky: 277
Registrován: úte bře 16, 2010 07:59

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od PeterF »

Ahoj Krtek mrzia ma tvoje negativne skusenosti so sparkom je mozne ze pri to starsom mohla byt spotreba taka vysoka nemam s tym skusenost.Aj mna osobne Palix vystrasil co sa tyka spolahlivosti netusil som ze boli chevrolety na tom az tak zle.Ale pride mi to tiez ze to asi plati kus od kusu sused ma starsieho sparka a neda na neho dopustit.......aj ostatne skusenosti ktore som zistoval od majitelov tychto aut este pred dodanim mojho boli skor pozitivne.

A ta spotreba na novom sparku plati ako pise janik a jajus.......hawk dohovoril som :lol:
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od palikx »

starsi sparky byly asi nepovedeny.jako matiz to bylo jeste dobry.tedy kdyz si clovek zvykl na bezne bolesti jako nic moc razeni a spotreba.ale s 0.8 se da jezdit kolem 5.5 l.
ten litr nevim nemel jsem moznost zmerit.ale vojta je s tim spokojenej takze asi vsichni co nadavaj maji patecni auta
uvidime co spark II zatim se to tvari dobre.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Vojta

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od Vojta »

palikx píše:...ten litr nevim nemel jsem moznost zmerit.ale vojta je s tim spokojenej ....
Ke Sparku se nemíním vyjadřovat - odmítl jsem si sednout už do jedničky a u dvojky je to stejně tak (protože se mi nelíbí ani jeden). Já jsem s dvojkovým litrovým Matýskem už šest let naprosto spokojenej po všech stránkách. A pro Miloshe - na dálnici nemám problém :lol: :lol:
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6630
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od milosh »

Protoze po ni Vojto nejezdis vid :lol: Dnes mi rikal kolega ze jel z Brna a videl na D1 cyklistu, tak nevidim problem jet i s matysem ci sparkem -i
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3598
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od JRD McLAREN »

..ja teda neprevadzkujem ziadneho sparka ani matiza..
..ale mal som moznost sa tomu pozret "pod kapotu"...

a tato kategoria vozov je konstruovana na popojizdanie do prace a s5..
z predpokladanym dojazdom cca 50km denne..
cize rataju ze niekto bude mat auto cca 5-6rokov, najazdi na nom nieco okolo 150tis.km
..a potom... (ho preda) ...

co som opravoval par motorov, ...no...
kvalita pouzitych materialov, nic moc, "servisne" moznosti - co sa tyka vybrusov a pod. velmi obmedzene...
(dokonca mi raz nesla zrovnat hlava, ktora este predtym nikdy nebola brusena, uz pri prvom zrovnani o 0.15mm to bralo sedla ventilov)
casto lietali ojnice von z motora, (uz) zname podpalene sedla ventilov, "nekvalitny olej" pouzijete len "raz", a kruzky su tataaam..
to su vsetko poruchy, co naznacuju, ze uz vo vyrobe je kladeny hlavny doraz na nizku cenu a nie na kvalitu...

..takze... :arrow:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Uživatelský avatar
PeterF
Příspěvky: 277
Registrován: úte bře 16, 2010 07:59

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od PeterF »

Tak mozno preto ma novy spark taku vysoku cenu bo je to najkvalitnejsie spraveny chevrolet na europskom trhu :lol: Co sa tyka motora neda sa porovnavat 0,8 alebo 1,1 s 1,2kou na ktorej jazdim teraz.Matiz je paradne auto mal som moznost sa previezt a nenormalne som si to uzival nehovoriac o jeho peknom dizajne.Spark prvej generacie sa nepaci ani mne tie predne svetla su divne a interier tiez mohli to radsej nechat tak.....Spark druhej generacia je uplne ine a uplne nove auto a tazko pri nom hodnotit kvalitu.Na to je este skoro.Zatial co som mal auto na zdvihaku tak som nasiel vela miest kde sa evidentne setrilo ale tyka sa to skor izolacie a odhlucnenia.Ostatne veci mi prisli spravene kvalitne a na take male auto aj celkom robustne.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Uživatelský avatar
milosh
Příspěvky: 6630
Registrován: stř črc 02, 2003 10:27
Bydliště: Ústecko

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od milosh »

Ja jsem na vas zvedav, ale nikomu to nepreju, pokud by doslo k bouracce co budete rikat na kvalitu tohoto auta, teda pokud by z nej neco zbylo. Osobne bych se bal v tom po dalnici vubec jet ;)
SLEDUJ MŮJ CHEVROLET-OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Uživatelský avatar
ladinek
Příspěvky: 6582
Registrován: úte srp 04, 2009 19:49
Bydliště: Brno

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od ladinek »

:D milí sparkaři já bych si nedělal těžkou hlavu o aveo si hodně lidí otřelo taky nos a jezdí a prodává se pořád.Uznávám že havarie v takhle malým autě na dálnici je dost ......ale viděl jsem v televizi už honosnější značky a nedopadlo to vždycky dobře -P Když bude Chevy aveo bez opravy tak 6 let pak řeknu že je to dobrý auto,jezdím denně :PP:
Aby zlo zvítězilo, stačí, když slušní lidé nedělají nic.
Edmund Burke

[color=#FF0000]Chevrolet Aveo 1,4, 101hp, 74 kw [/color]
Uživatelský avatar
PeterF
Příspěvky: 277
Registrován: úte bře 16, 2010 07:59

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od PeterF »

Jaj a ja ze je spark najbezpecnejsie auto vo svojej triede 4 hviezdy v testoch.Sice zase obhajujem ale berme to tak ze celovica s kamionom a clovek moze mat aj land rover a je jasny.V dnesnej dobe sa neda divat na auto ze cim je mensie tym horsia je bezpecnost.Uznavam ze by spark pri naraze zozadu dopadol zle ale predok je rieseny dobre su tam slusne deformacne zony dokonca ovela lepsie ako v octavii tour s ktorou som to porovnaval.Dalej tu mame kopec airbagov a bocne vystuhy pozeral som aj zaznam zo skusok a nedopadol az tak zle.

http://www.euroncap.com/results/chevrol ... 9/377.aspx

a video http://www.euroncap.com/Player.aspx?nk= ... fd244362f7
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Vojta

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od Vojta »

milosh píše:Ja jsem na vas zvedav, ale nikomu to nepreju, pokud by doslo k bouracce co budete rikat na kvalitu tohoto auta, teda pokud by z nej neco zbylo. Osobne bych se bal v tom po dalnici vubec jet ;)
Pokud bych měl uvažovat pouze tímhle směrem, tak ani nevylezu z baráku a pokud ano, tak s neprůstřelnou vestou a na jakoukoliv cestu pouze v OTéčku :lol: Divím se lidem, že se nebojí sednout na kolo.
Uživatelský avatar
PeterF
Příspěvky: 277
Registrován: úte bře 16, 2010 07:59

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od PeterF »

Ako som tak pozeral tie videa z ncap tak je mi jasne ze co trochu silnejsi tukes tak to totalka ale pokial to ochrani posadku je mi to jedno.Kolko beha po cestach felicii a dalsich ovela nebezpecnejsich aut a nemam pocit ze sa majitel takeho auta permanentne boji o zivot.
CHEVY SPARK 1,2LT biely
Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Kvalita je otřesná

Příspěvek od Krtek »

Felda je sice pojízdná rakev ale čelně proti Matesum a Sparkum... Přinejmenšimve Feldě jsem neměl motor s pedálama někde nad kolenama, prakticky v palubce. Když kouknu z boku na tyhle pidiauta, je mi jasný že chodidla mam skoro v nárazníku a to ve mně stejně dobrej pocit nebudí. Nicméně já věřim na náhodu a štěstí. To prostě neovlivníš ať máš jakýkoliv auto. Taky jsme přežili 5 kotrmelců přez boudu v trabantovi a přežili jsme to 4 bez škrábnutí.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
Odpovědět

Zpět na „SPARK“