Elektrické schémy rôznych áut a katalógy elektro

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Blue Lanos, pejee, lomngi

Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Když já nemám nabíječku, proto to musím řešit takhle :lol: Zkusím to...díky ;) P.S. Předpokládám, že kostrou z auta myslíš mínus z baterky a kostru skútru :oops: asi....
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Příspěvek od Richard »

No jasně na kostře máš mínus všude, je lepší nepřipojovat minus na baterce protože ti může plynovat a při odpojování může zajiskřit a chytne ti ten vodík :!: :!: Při zapojování nejdřív spojit + na obou baterkách a pak teprv kostry. Při odpojování nejdřív odpojit kostry a nakonec + (kvůli jiskření)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Kludne daj štartovacie káble a môžeš točiť. Nič nepoškodíš. Rozdiel je len ten, že ti stačia tenšie káble. A ešte čosi. Netoč dlhšie ako je to normálne, lebo baterka vydrží síce dlho,ale štartér po niekolkých minutách môže zhoreť.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Tak se nepovedlo....baterka je totálně mrtvá...nebyl tam skoro ani elektrolit, takže musím koupit nabíječku...nakopávačka je ještě víc v háji, než jsem si myslel, takže jsem dal celý ústrojí pryč, jelikož by ty odlamující se kousky :!: udělaly víc škody, než užitku....děkuju za rady ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

Ivoši! Vzhledem k tomu, že přes startovací kabely potečou vyrovnávací proudy, nenechávej to dlouho propojený. Jen po dobu nezbytně nutnou k nastartování skutru, pak to hned odpoj. Stačí z jednoho pólu. A zkontroluj, zda i skutr má na kostře mínus! Někdy je to u jiných výrobců jinak.Tak bacha na to, to by byl průser!
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

Ono to stejně nešlo.....ta baterka byla totál vybitá, navíc dlouho bez elektrolitu, takže ten jsem dolil, ale nic se nedělo....nabíječka to vyřeší....až jí koupím ;)
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Totálnevybitá baterka ked stojí dlhšie ako 3 hodiny tak sa znehodnocujú články . Tak moja rada je vyhodiť.Obrázek
IBM Research [Bot]
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od IBM Research [Bot] »

peter NR píše:ak mas zujem, mozem ti poslat nejake ople vw a tak, aj novsie rocniky, nieje toho vela, len to co som uz potreboval...
AHOJ VOLAM SA LUDKA SOM Z POPRADU MAM DAEWOO ESPERO 1,5 16V MAM HO 2TYZDNE V SERVISE A NEJDE NASTARTOVAT MENILI MI CERPADLO LEBO NESIEL BENZIN,NEDAVA ISKRU A NEJDU VSTREKOVACE VIAC OD MECHANIKA NEVIEM NEVIES PORADIT DIK
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Je nutné načítať zaávady z riadiacej jednotky.
IBM Research [Bot]
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

NEVIES PORADIT???

Příspěvek od IBM Research [Bot] »

peter NR píše:ak mas zujem, mozem ti poslat nejake ople vw a tak, aj novsie rocniky, nieje toho vela, len to co som uz potreboval...
AHOJ VOLAM SWA LUDKA SOM Z POPRADU MAM DAEWOO ESPERO 1,5 16V R.V97 MAM HO ASI 2 TYZDNE V SERVISE NEJDE NASTARTOVAT MENILI MI CERPADLO LEBO NETLACILO BENZIN NEDAVA ESTE ISKRU A NA VSTREKOCH JE LEN PLUSOVE NAPATIE NEVIES PORADIT
IBM Research [Bot]
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od IBM Research [Bot] »

dedo.miki píše:Je nutné načítať zaávady z riadiacej jednotky.
DAKUJEM ZA RADU MOZEM SA ESTE OZVAT KED SI NEBUDU DAT MECHANICI RADY?,??
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Najčastejšie je to snímač otáčok.A pýtať sa môžeš vždy.
IBM Research [Bot]
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od IBM Research [Bot] »

dedo.miki píše:Najčastejšie je to snímač otáčok.A pýtať sa môžeš vždy.
MOZE TO SPRAVIT AJ TO ZE NEDAVA ISKRU A NA VSTREKOVACOCH SU OBIDVA KABLE PLUSOVE??,
Uživatelský avatar
dedo.miki
Příspěvky: 1253
Registrován: stř led 10, 2007 19:50
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dedo.miki »

Samozrejme, ved to dáva signál riadiacej jednotke a potom nejde ani iskra ani benzín.
IBM Research [Bot]
Příspěvky: 6
Registrován: úte led 13, 2009 15:32

Příspěvek od IBM Research [Bot] »

dedo.miki píše:Samozrejme, ved to dáva signál riadiacej jednotke a potom nejde ani iskra ani benzín.
benzin nam ide ale nemame iskru a na vstrekovacoch na obidvoch poloch mame plus preto neotvori vstrekovace co teraz hm
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“