CENY PHM

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Odpovědět
Uživatelský avatar
mzprx
Příspěvky: 651
Registrován: čtv bře 23, 2006 12:37
Bydliště: doma

Re: CENY PHM

Příspěvek od mzprx »

Schumacher dostal za to, co povedal pekne zaplatene... :lol:
Je to placebo efekt. Oktanove cislo neznamena vyssi obsah energie - vyhrevnost, ale odolnost voci detonacnemu horeniu. Cize motor skonstruovany pre benzin N98 dovoli motoru vyssiu kompresiu oproti motoru konstruovanemu na N95. Zvysenie kompresie by viedlo k miernemu narastu vykonu. V technicakoch k chevroletom zvycajne pisu pozadovany benzin N91, cize tie motory su konstruovane na istotu, aby nedoslo k detonacnemu horeniu.
Navyse pri natankovani do nie uplne prazdnej nadrze po N95 je tam zmes, ktora ma samozrejme menej cize ako N96-N97.
Preto dobry pocit pri drahsom N98 je ciste placebo.
CAMARO Bumblebee 6.2 V8 AT, MALIBU 2.4 AT, Lacetti LX "datel", Mitsuishi Outlander PHEV, New Nissan Leaf
ex. ESPERO, NEXIA, LEGANZA, LANOS, EVANDA, LACETTI SX, EPICA 2.5 L6 AT, CAPTIVA 3.2 V6 AT LPG
Reklama
 

Topol-1
Příspěvky: 251
Registrován: sob črc 22, 2017 19:54

Re: CENY PHM

Příspěvek od Topol-1 »

Pěkný den.
Ještě jednou a víc to už nebudu komentovat. Ještě sem přidávám jednu stránku a nevím jestli jste ji procházeli .
Ještě jednu otázku . V jaké minimální vzdálenosti máte jet za vozidlem před vámi ? Kdopak správně si řekl ne žádný metry ale DVĚ SEKUNDY !!! Tato otázka sem patří proto, že rychlostí se pochopitelně mění i vzdálenost !
No a já když jedu tak si občas tyto odhady dělám a tím si vlastně měřím i rychlost a podle toho i posuzuji použitý benzin. Nemám v ruce stopky ale vyberu si u silnice nějaký bod /strom,sloup,kaplička cokoliv no a potom jen si řeknu :dvaadvacet,dvaadvacet no a to jsou ty dvě vteřiny .Ještě když auto přede mnou míjí tento bod a já k němu dojedu za víc jak ty dvě sekundy tak je to v cajku. Opravdu se jen nedívám a nepočítám ale občas když mohu tak to používám . To mě můžete říkat, že je to třeba placebo Ale já v autě třeba radio používám výjimečně proto abych auto slyšel !!! Taky zásadně nepoužívám potahy na volant abych cítil jak jede. Víte já jak se říká "najedu na sirku"
a autu se omlouvám, že jsem ji přehlídl. Možná jsem cvok ale já si i s autem povídám /potichu aby na mě nehodili síť/
Tak vážení ať nám jezdí a nezlobí !!!

https://www.autorevue.cz/zmerili-jsme-b ... -prekvapil

https://www.bing.com/search?q=rozd%c3%a ... &FORM=PERE
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

Re: CENY PHM

Příspěvek od Serpico »

... no Topol více méně Tvoje přílohy autorevue ap. potvrdily, to o čem diskutujeme. K těm faktorům přibude ještě lidský faktor pajčování. Dříve v minulém století se mě nestalo abych natankoval nekvalitní benzín, Benzina držela svoje pumpaře na uzdě. Jasně byly " průšvihy " šedé ekomomiky viz. nákup talonů 1litr nafty / 1,5 DM pro zahraniční kamiony, to bylo veliké pokušení pro pumpaře, když navíc naši řidiči NA jim nechali 1 litr nafty za 1 Kč / prodejní cena byla 2 Kč. To se ale nás řidičů netýkalo, dostávali sme kvalitní palivo. A odhalené případy končily trestem vězení. Pumpaři si svého povolání víceméně vážili i přes oficiálně nízkou mzdu, prostor pro její zvýšení měli, řekněme na hraně zákona ale nenastavovali - nepančovali benzín. Po revoluci se mě stějně jako vám stalo, že jsem natankoval sračky. Co k tomu dodat dějě se to i v Německu, bavil jsem se o tom s řidičem cisterny z německa, potvrdil mě tyto problémy i řešení, majitelé okamžitě zaplatily pumpaři pokutu. Aneb za vším hledej především zisk.

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
Petr S.
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 21:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: CENY PHM

Příspěvek od Petr S. »

mzprx píše:Schumacher dostal za to, co povedal pekne zaplatene... :lol:
Je to placebo efekt. Oktanove cislo neznamena vyssi obsah energie - vyhrevnost, ale odolnost voci detonacnemu horeniu. Cize motor skonstruovany pre benzin N98 dovoli motoru vyssiu kompresiu oproti motoru konstruovanemu na N95. Zvysenie kompresie by viedlo k miernemu narastu vykonu. V technicakoch k chevroletom zvycajne pisu pozadovany benzin N91, cize tie motory su konstruovane na istotu, aby nedoslo k detonacnemu horeniu.
Navyse pri natankovani do nie uplne prazdnej nadrze po N95 je tam zmes, ktora ma samozrejme menej cize ako N96-N97.
Preto dobry pocit pri drahsom N98 je ciste placebo.
Tak natankuj do Camara 98,místo 95 a uvidíš ten rozdíl. A takový V100 Racing ten už je sakra znát!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz
Odpovědět

Zpět na „POKEC“