Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis

Pokec o všem, co se jinam nehodí.

Moderátoři: Blue Lanos, pejee

Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ servis

Příspěvek od lomngi »

Tu píšte svoje pripomienky a nápady.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Reklama
 

666
Příspěvky: 492
Registrován: sob črc 24, 2010 11:38
Bydliště: okres Rychnov nad Kněžnou

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od 666 »

To by chtělo vymyslet nějaké konkrétní body a známkovat, sečíst a vyhodnotit. Např.
1. Zda je k dispozice náhradní automobil po dobu opravy.
2. Čekací lhůty na opravu nebo ND
3. Připomínky k práci sevisu /ochota, vstřícnost atd. /
4. Ohodnotit úroveň servisu /čistota, pořádek atd.
Vymýšlejte další
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
-peha-
Příspěvky: 9225
Registrován: stř říj 04, 2006 18:33
Bydliště: Rožňava-SR,pôvodne Teplice-CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od -peha- »

Tak jo pridám sa ...........................najlepší servis sú moje ručičky je to lacný a velmi spolahlivý servis :lol: :lol: :lol: Moju Krásku by som nikomu len tak lahko nezveril na to ju velmi milujem Obrázek
666
Příspěvky: 492
Registrován: sob črc 24, 2010 11:38
Bydliště: okres Rychnov nad Kněžnou

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od 666 »

No tak to je jasná věc a vše je splněno:
1.náhradní auto k dispozici - za 1
2.čekací lhůty - za 1
3.ochota a vstřícnost za 1
4.úroveň - za 1 a navíc auto ještě umyté a vypulírované.

Výsledek - NEJ servis ´= -peha-
Daewoo Nubira, Chevrolet Cruze 1.8LT, čtyřkolka SMC Jumbo R5
J.Bad
Příspěvky: 738
Registrován: ned črc 16, 2006 22:24
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od J.Bad »

Nominuji PALIKXE...
Matizek modrej - jak jinak 5/2003 najeto 120 000 defend lock,radio Pioneer 2x airbag,posilovač,ABS,tónovaný skla,elektrika,central a navíc od 8/2010 čipnuté na 51KW!! - člen Matiz clubu č.27
Uživatelský avatar
PETO
Příspěvky: 1170
Registrován: ned pro 30, 2007 17:53
Bydliště: POPRAD

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od PETO »

:( Ale sa to tu Jožkovy niejak zvrháva . :( :( Asi to myslel inak . :(
Daewoo Matiz SE,r.v.2001 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 8V Direct,r.v.2008 -> ex
Daewoo Tico SX,r.v.1996 -> ex
Chevrolet Aveo Sedan 1,2 16V,r.v.2011,edícia 100 -> ex
Uživatelský avatar
lomngi
Příspěvky: 4540
Registrován: čtv bře 19, 2009 09:19
Bydliště: okr.Galanta . Slovensko

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od lomngi »

Pánove viem že sú tu samí šikovný ľudia a dokážu opraviť všetko na svojich autách. V četne Palixa aj Peha a veľa ostatných. Aj ja urobím všetko čo sa dá aj pre druhých . Ale je nás tu dosť ktorý musia do servisu kvôli záruke. Tak celá táto súťaž je zameraná kvôli tomu. Možno sa podarí zlepšiť prístup servisu knám zákazníkom. O súťaži bude informovaný aj dovozca Chevrolet.
Aveo sedan 1.2 16 V
2DIN rádio -7" obrazovka, , cúvacia kamera,
handsfree, cúvacie senzory,
GPS, tmavé fólie, interier - Red and Black.
exterier podsvietený

Aveaci pridajte sa a rozšírte aveofanclubb


Kód: Vybrat vše

http://aveofanclub-sk.webnode.sk/o-nas
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4357
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od alvin »

Ale mnohí z nás chodia aj chodili do servisov,ktoré nie su VÝHRADNE autorizované pre Daewrolety resp. GM,ale opravujú aj tieto vozy,ako napr ja,je autorizovaný pre Citroen a Hyunday,ale opravia úplne všetko,od trabanta po Rolls-royce :lol: ,plná spokojnosť z mojej strany
http://www.autostangl.cz/sk/autoservisy ... a-duchon-m
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od dizl »

Vážení, zdá se tento způsob hodnocení servisu dost nepřehledný.
Existuje zde na PhP možmost ankety a přidělení bodů v hlasování. Takže nechápu jak chce někdo objektivně hodnotit data , která jsou každým respondentem vložena jinak za jiných podmínek i pod jiným názvem. Je to zmatečné. To co jsem četl zatím v anketě píše každý jiným způsobem.
Za druhé na co zde dávat kopie faktur za provedené práce. Jedná so o anketu spokojenosti a ne o prověřování důvěrihodnosti zda vůbec dotyčný byl v inkriminovaném servise. Pokud jsem spokojený nebo ne dejte my možnost vyjádřit , to smrdí černou istinou kde už stejně jsem jen proto že si někdo stěžuje. Pro takovéto účely slouží přímá stížnost do Prahy na centrálu - pan Samek , který má na starosti právě záležitost práce servisů. Ale múžu vás ubezpečit že se stejně nic dít nebude. Dále máte možnost volat Public relation Chevrolet pan Fiala. No a ještě další způsob je napsat přímo do USA na GM.
Pokud chce někdo tady vytvořit anketu o spokojenosti nechť nechá každého vyjíádřit zda je nebo není spokojen .
Rozhodně takto komplikovaný způsob ankety je sám o sobě neprůhledný jako v MISS , a komise na závěr vybere a rozhodne. A pan Chevrolet bude spokojený protože bude mít 100 % spokojenosti pod kontrolou. A zákazník ?? ten je až na druhém místě.
Časem zákazník přijde na to že GM je nejhorší automobilový HEALER prodejce v Evropě, a může poděkovat hlavně servisnímu zázemí a autorizovaným prodejcům OPEL CHEVROLET a dalších . Vůbec bych jejich práci nehodnotil a příští vozidlo bude jakékoliv jiné , jen ne GM.
Pokud se někomu nebude líbit mé hodnocení , věřte že je to hodnocení velice pravdivé a má své právo zde být s ostatními hodnoceními. Byl bych velice rád, kdyby si udělal konečně pan Chevrolet pořádek se svými autorizovanými servisy a ve svém systému záručních oprav .
Dám příklad, je zde uveden servis Auto Horečka v Kunině , kde jsem na radu jednoho člena klubu byl na záruční opravu . Po třídenním pobytu vozidla v servise my bylo oznámeno panem Horečkou st. osobně , že bohužel dieselům v servise nerozumí a že to nemohou opravit. K tomu nemám víc co dodat. A do zakázkového listu do kolonky provedené opravy k této závadě bylo dopsáno velké ZERO . NO COMMENT
V Moto Morava Olomouc přijdete do servisu a ve vozidle na sedačkách se na novinách povalují díly z demontovaného vozidla. NO COMMENT.
Přijedete do dalšího servisu a při výměně olejové vložky nedají nové těsnění tak jak je předepsáno, a ani jej netzaúčtují a to že vám potom rosí filtr oleje si již odstraňte sám. NO COMMENT
Je to vše o profesionalitě, kterou bohužel Chevrolet i Opel stratil již dávno jelikož není schopen zaplatit slušné pracovníky.
Ještě jedna perlička na závěr. Zavolejte asistenční službu v sobotu a chtějte provést výměnu žárovky, protože z nějakého důvodu nemůžete potáhnout světlo ven, Stojíte u autorizovaného servisu kde dříve bývala služba , a ejhle vy musíte volat asistenci protože servisní služba již neexistuje , a oni vám pošlou 150 km asistenta na výměnu žárovky v záruce. NO COMMENT
Ne . toto nejsou služby hodné světové značky a tím pozbývá Chevrolet podle mně kvalitu světové značky. Pokud to půjde tak dál tak prodejnost vozů GM půjde k nule. Jako že ve skutečnosti tímto směrem jde.
Děkuji za možnost vjádření k problému spokojenosti se servisy. jelikož toto není jen problém servisů ale i GM jelikož ta si vybírá své autorizované servisy které jsou představiteli GM.
Každá ryba páchne od hlavy . ( staré rybářské přísloví )

Ještě dodatek pro LOMNGNI - za pár let si budeš řipadat jako Done QUIOTTE - Tvá snaha nejen že nebude ohodnocena , to jsem taky nečekal v mém případě. ale tvá snaha padne do břečkovitých frází Marketing managerů a techniků , napíší si tě na černou tabuli, a raději auto prodej a kup si škodovku , s Chevroletem si už ani neškrkneš v servisech, Oni chodí totiž na TZV. TEAM BUILDING lidově se tomu říká tým blbink , kde jim chevrolet zaplatí perličkové koupele , masáže a oni mají mezi tím si čas probrat který zákazník je otravný.
Takže LOMNGNI být tebou tak tuto anketu nějak šikovně zahraj do autu a vůbec se k tomu problému nevyjadřuj jinak sáhneš do stejného problému jako já. Spokojenost zákazníka je jen marketingový trik. Důležité je dosáhnout minimum záručních a pozáručních oprav, z důvodu hodnocení ve světových tabulkách kvality vozidel.
Důležité je přesvědčit zákazníka že je hloupý amatér že nemá nikdy pravdu, a vše skrýt za to že zákazník nevidí nic z toho co se děje v servise s jeho vozidlem, v podstatě vám mohou vybrat hned v novém vozidle autobaterii a nemáte odvolání.
Pokud se bude chtět Chevrolet GM ohradit může, mám velice pádné doklady o tom jak to Chevrolet provádí.
Otevřeně píši - NEJSEM spokojen se starostí o záíkazníka u firmy GM.
Uživatelský avatar
alvin
Příspěvky: 4357
Registrován: pát črc 13, 2007 23:11
Bydliště: Bratislava ,pôvodne Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od alvin »

Ja mám šokujúcu skusenosť tiež z GM servisom,konkrétne OPEL MaH Nitra.
Vlani 15.12. som pomocou odťahovky tam dopravil moje auto. Prijímaci technik mi nevedel ani povedať,kedy sa na to pozrú,kedy to bude hotové,čo sa mi nestalo nikdy v inom servise,naopak napr v Remesloservise (Daewrolet Nitra) boli vždy hneď ochotní,ale toto by bolo ešte najmenej. Po 15.h mi volali,že auto ide,nijaký chybový kód ani nič nezistili. Pri preberaní auta mi chcel ukázať technik,čo mám urobiť,keby sa to zopaklo,tak,že mi nič neukázal,ešteže mám knižku "jak na to" :lol: a perličkou bolo,že hoc bolo dosť pod nulou,auto nechali stáť s vybitou baterkou na mraze,vyštavila sa opakovanými pokusmi o štart,ale stačilo len nechať bežať motor cca 10-15 min,benzínu som tam mal dosť,ale čerešničkou na torte bola zatiahnuta ručná brzda,jasné,že zalepila a mal som problém sa vôbec pohnúť z dvora servisu. Holt,nakupujte u odborníkov.Zaplatil som 23 € za diagnostiku a za odťah 42 €. závada sa samozrejme zopákla ,tentoraz som sa už ale neobrátil na MaH ale členov Opel clubu,tam sú tiež doktori ako Palikx a čo je dôležité pre mňa,v našom meste priamo,závada bola diagnostikovaná Dr.Langdonom behom 15 minút aj to možno preháňam a bude sa v najbližších dňoch riešiť jej odstránenie.Ak to budem mať konečne v richtigu,potom napíšem viac o samotnej závade,ktorú som už párkrát riešil,ale vlastnými silami a ani s pomocou MaH Nitra nedoriešil,nuž chvalapánu a hlavne Miloshovi,že existujú tieto fóra a nájde sa na nich veľa ochotných ľudí.
Dizl má pravdu,filozofia väčšiny značkových servisov je "zákazník neotravuj a zaplať to,čo ti mi naúčtujeme" :P :P
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

Dizl k tomu len toľko napíšem, toto je presný príkald toho prečo sú tie servisy aké sú a prečo je ich prístup taký ako je. Pretože sa nikto neozve, každý len čuší a keď ho niečo riadne naserie alebo príde na to aké sračky sa na neho v servisoch kujú, tak proste odcvála a ide inam. Poviem to pár najbližší pri pive si zanadáva a ide sa ďalej. A chudáci chevroleťáci nech si na to prídu sami. Šak čo ? Čo keď volakto príde o prácu ? Keď chceme aby platilo náš zákazník náš pán tak nech prídu o prácu ! Je mi to totálne u RITI ! treba si uvedomiť že ludia tu na fóre za tie autá vyhadzujú obrovské sumy peňazí a zaslúžia si poriadny prístup. A pokiaľ nezačnú robiť bordel masovo zákazníci kto iný ? Pokiaľ sa nezačnú bojkotovať servisy ktoré sú najhoršie tak sa to nikdy nezlepší. Taká je realita. Mne je totálne jedno či ten servis skrachuje a či tam príde o prácu 10-20 ludí. Ak sú šikovný prácu si nájdu v inom servise. Treba to brať z pohľadu toho, že niekto tu vyhodí pol mega za auto a teraz keď mu niekde neposkytnú adekvátne služby resp. totálne ho naserú tak si povieme budem ticho aby ho náhodou nevyhodili. Ja viem že situácia je zložitá. Toto píšem paušálne nie priamo na teba dizl lebo fakt neviem čo je vo veci a tak ďalej. Ale ja bych sa s nimi nesral aj keby ich mali na Sibír vyviezť. ;) Treba si uvedomiť že pol mega sú kurva LOVE na ktoré tu niektorý makajú dlhú dobu a za to sa im má dostať sračiek ? Treba sa už konečne začať ozývať jak Češi tak Slovač a to vo všetkom. Prečo si mi dva národy stále necháme skákať po hlave ? Každopádne nechal som sa uniesť ale ako píšem DIZL toto nie je smerované priamo na teba pretože fakt neriešim veci do ktorých hovno vidím ;).
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od dizl »

správně Dimco , takto som sa aj ja naštval raz.

No a dopadlo to tak, že jak jsem tady byl registrovaný posledně , pod jiným nickem taky jsem vyvolal takovéto hodnocení, bohužel všichni na to kašlali, Tak jsem toho tenkrát nechal.
Já jsem se ozval ve třech servisech a řekl bych že jsem se chtěl slušně dohodnout a požadoval jsem jen to aby to bylo uděláno tak jak to má být.
Tak si mně ti darebáci podali navzájem mezi sebou a napsali si mně na černou tabuli, takže jsem nejen nenadělal nic ale pěkně si mně prohodili v servisech mezi sebou. Proto jsem psal o jejich společných školeních tzv. TEAM BUILDING lidově tým blbing, A tam si mezi sebou podávají různé informace i zákazníky.
A nyní když vidím co dokážou a vím že by třeba vyletěl mechanik za to že my řekl o tom kde je přesně závada kterou našel. Nemohu napsat kde se to odehrálo. Že by vyletěl technik který my pověděl jak se to má s Chevroletem a jeho systémem chybových kódů. Nechci právě těmto hochům ublížit.

Proto ti povím jen jedno k čemu jsem dospěl a co bude největší trest pro GM celkově. Prostě vozidla GM nekupovat a hotovo. On to někdo v USA pochopí a dojde mu že něco je špatně už ve vedení českého GM. A začne to lítat , pak pochopí v USA že s lemplama v servisech to taky nejde a začne měnit dealery a servisi.

Proto výsledek mého hlasování :
bohužel nepochopil jsem systém bodování ,
1 je nejhorší ??
10 nejlepší ?
Zapište si tedy body mého hodnocení podle svého.

Nejlepší servis ochota a spolehlivost , poctivost práce, nízká cena jsou ,
v Česku servis Palikx ,
na Slovensku Peha

A jsem zvědavý jestli pokud tito dva dostanou nejvíce preferencí , jestli je dovozce GM po zásluze vyhodnotí a odmění. Tím by ukázal dovozce GM ostatním servisům jak se má pracovat.

Tím končí mé hodnocení . Palikxi a Peho fandím vám a očekávám že dostanete oficielní zastoupení na autorizovaný servis GM .
A boha chran ak se potem pokazite.
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

V tom máš pravdu ale tým najhorším je že my sme pre nich také malé položky že tu keby sa nepredal ani jeden Chevy tak si to ani nevšimnú. Preto je aj prístup taký ako je pretože ich nezaujíma pár stoviek ich vozov predaných na slovensku alebo v čechách ale 1000-ky či 10 000-ky vozov predaných v Číne USA Nemecku a podobne. To je na tom to najhoršie že nám GM ako také nepomôže oni sa na nás z vysoka vyserú tak ako je to vždy vo všetkom. Preto píšeš že buď si to vydobijeme samy alebo vôbec. :(
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Uživatelský avatar
dizl
Příspěvky: 117
Registrován: čtv dub 08, 2010 19:16

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od dizl »

Neznáš filozofii obchodu, i kdyby se my podařilo prodat jen jeden kus někde je to prodej a další rok chci víc a víc a nejvíc. Je to neustálý boj o prodejnost a je jedno kde.
Je jedno jestli v čechách na slovensku nebo ve francii. Každý rok na konci se spočítá finiš a ti nejlepší jsou hodnoceni. A ten prodejce který patřií mezi nejhorší odchází bez pocty , zákon trhu . Takže pokud strýček SAM z GM si všimne že tu něco nehraje tak si pořádek udělá, on chce i u nás být lepší než frantíci s peugeoty nebo renoltíky. GM má vozy a ceny v ažuru, jen ty servisy jim to kazí.
Uživatelský avatar
Dimco Nubira 97
Příspěvky: 903
Registrován: pon úno 08, 2010 14:49
Bydliště: Trnava

Re: Pripomienky a návrhy k Česko - Slovenská súťaž o NAJ ser

Příspěvek od Dimco Nubira 97 »

Nepovedal by som. Stačí im zdvihnúť cenu o 1€ na svetovom trhu adiera po nás je zaplátaná
Daewoo Nubira 1.6 SX 106hp :)
Otieckova Epica 2.0 VCDI 110kW v mojom užívaní aby ste ma toľko nehanili :D
Seat LEON 1.4 TSI
Odpovědět

Zpět na „POKEC“