Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Marone
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: úte led 03, 2017 13:15

Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Marone » úte led 03, 2017 14:17

Zdravim.
Kupil som Leganzu, a vobec netopi. Mohli by ste mi stym pomoct? Dostal som tip na vymenu radiatora, alebo ze by to mohol byt este aj termostat. Auto pekne nastartuje, po nejakych 5tich minutach drzi teplotu, nevsimol som si aby na budikoch klesala, priblizne je stale rovnaka. Teraz je tam v aute velka kosa, citit velmi vlazny vzduch, nic moc pre vytopenie. Dakujem za pomoc.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Petr S.
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 20:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Petr S. » úte led 03, 2017 20:39

Marone píše:Zdravim.
Kupil som Leganzu, a vobec netopi. Mohli by ste mi stym pomoct? Dostal som tip na vymenu radiatora, alebo ze by to mohol byt este aj termostat. Auto pekne nastartuje, po nejakych 5tich minutach drzi teplotu, nevsimol som si aby na budikoch klesala, priblizne je stale rovnaka. Teraz je tam v aute velka kosa, citit velmi vlazny vzduch, nic moc pre vytopenie. Dakujem za pomoc.
Vyměn termostat a mezi chladiče si dej karton,ale pozor,jen tak do pulky chladičů!
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz

Uživatelský avatar
Slam
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 2686
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Slam » stř led 04, 2017 11:03

Mně sice topí, ale když porovnám třeba s Escortem nebo Cliem, tak pocitově méně, rozhodně to nijak nehicuje.
A taky se mi oproti oběma jmenovaným po nastoupení do studeného auta vytváří víc vlhkosti na čelním a zadním okně zevnitř, než se auto zahřeje.
Tak jen jestli nejsi z předešlého auta moc rozmazlený. ;)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio II 1.2 RT (02/2001) • černá metalíza • 16V 55kW (D4FB7)

Marone
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: úte led 03, 2017 13:15

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Marone » čtv led 05, 2017 07:36

Vymenil som termostat, dal karton na pol chladica karton a nepomohlo. Ak dam ruku na fukare citit vlazny vzduch ale nic moc. Pri jazde mi mrznu nohy a to tal urcite nema byt. Su este nejake moznost? Vdaka :)

Uživatelský avatar
Petr S.
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3871
Registrován: stř zář 20, 2006 20:37
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Petr S. » čtv led 05, 2017 21:03

Marone píše:Vymenil som termostat, dal karton na pol chladica karton a nepomohlo. Ak dam ruku na fukare citit vlazny vzduch ale nic moc. Pri jazde mi mrznu nohy a to tal urcite nema byt. Su este nejake moznost? Vdaka :)
Ucpaný radiátor. Sáhni na hadici co vede do něj a ven,měli by být vařící,pokud jedna není,tak je ucpaný.
Hyundai Tuscon 1.6 TGDi alias tučnák
BMW F 800 GS
Ford Transit Connect T200 SportVan 1.8TDCi
ex Daewoo Leganza 2.0 16V CDX
http://www.czdrafel.cz/
http://planickasystem.webnode.cz
www.autobardo.cz

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 11:29
Bydliště: Praha

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Richard » pát led 06, 2017 12:48

spíš bych petra malinko poopravil vstupní hadice od motoru do radiátoru musí být vařící a vracečka musí být na dotek teplá o něco míň, je to znatelné rozdíl třeba 15-20 stupňů , opravdu to lze rozpoznat rukou snadno. V tom případě je to v pohodě a radiator by měl být průchozí a mělo by to topit.

Pokud jsou obě hadice horké stejně svědčí to o ucpaném radiátoru voda si nechala nejkratší cestu a ostatní je zarostlé, tudíž to netopí , nebo je malinko....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Uživatelský avatar
xidex
Stále na netu
Stále na netu
Příspěvky: 157
Registrován: úte kvě 08, 2007 09:12
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od xidex » pát led 06, 2017 22:03

Take se pridam: Vymenit radiator.
Z me zkusenosti absolutne nemaji cenu zadne pokusy o pruplach a podobne.
Rezzo 2,0 CDX LPG, r. 2006, černá | 4/2015-????
Lanos 1,5 SOHC LPG, r. 2000, červená | 10/2013-????
ex Leganza 2,0 CDX LPG, r. 1997, hnědá-základní | 5/2007-9/2014

Marone
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 13
Registrován: úte led 03, 2017 13:15

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od Marone » sob led 07, 2017 11:06

Dakujem velmi pekne. Kupil som nejaky prasok na precistenie systemu. Takze neviem ci to ma zmysel skusat? Alebo radsej rovno vymenit radiator? Chcem sa spytat mate nejake skusenosti aky rozmer radiatora tam ma ist?

kesko
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1293
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Daewoo Leganza 1998, 2.0, 16V, 98kw. Netopi

Příspěvek od kesko » sob led 07, 2017 18:03

EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05

Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“