Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
Uživatelský avatar
JOMAT
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 320
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od JOMAT » pon dub 11, 2016 17:21

Pri volnobehu su O.K.Ale pri vyššich otačkach ma dvojnásobne CO.Vie niekto čo to može sposobovať?JOMAT :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
ADAMOTO CETOS 125,r.v.2009,červený,KAWASAKI 650 er6f.

Reklama
 

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od Richard » úte dub 12, 2016 10:00

Vezmu to logicky, pokud máš hodně HC tak ti to blbě pálí......
Směs u atmosfericky plněných motorů s nepřímým vstřikem je optimální kolem lambda = 1 (0,95-1,05) zplodiny uhlíku vznikají více při bohaté směsi tedy CO naopak zplodiny dusíku NOx při směsi chudé takže dle mě lambda nefunguje jak má, může ukazovat sice dobré hodnoty ale může pomalu reagovat na změny ve složení plynů ......... proto by se lambda měla kontolovat ne voltmetrem ale osciloskopem....

A abych jen nekecal hodím sem své emise z ledna tr. najeto 170000km původní kat, původní lambda, původní vstřikovače, původní palivové čerpadlo.
otáčky - obsah CO benzin - obsah CO LPG - HC benzín - HC plyn
770 - 0,06 - 0,04 - 20 - 16
2640 - 0,05 - 0,03 - 19 - 14 - lambda ben. 1,012 lpg 1,007

povolené množství CO je 0,3
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Uživatelský avatar
JOMAT
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 320
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od JOMAT » úte dub 12, 2016 18:21

Objednal som novú lambda sondu.Tak uvidíme či pomôže. :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
ADAMOTO CETOS 125,r.v.2009,červený,KAWASAKI 650 er6f.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od Richard » stř dub 13, 2016 21:38

no jsem zvědav. Egr máš zaslepenej ? čidlo teploty nasávaného vzduchu je OK ? čidlo teploty motoru je OK? Všechny ty podtlakový hadičky jsou zasunutý a OK ? Ono těch příčin proč je bohatá směs může být víc. Ani diagnostika ti nemusí říct co přesně je špatně, ale většinou jen naznačí oblast hledání - je to hlavně o zkušenostech. Kolik máš najeto ?
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Uživatelský avatar
JOMAT
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 320
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od JOMAT » čtv dub 14, 2016 20:27

Mám nabehaných 230 000.Dal som zavarit malu prasklinu na zvodoch.A ta lambda bola leniva odkedy mam Leganzu.To ukazala aj Palixova diagnostika.Ale pokial to prešlo cez EK tak som to neriešil. :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
ADAMOTO CETOS 125,r.v.2009,červený,KAWASAKI 650 er6f.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od Richard » pát dub 15, 2016 18:02

a nemáš ty svody zas prdlý ? ono pokud je díra před lambdou tak se tam dostává falešnej kyslík a ten ti mate lambdu a ta ochuzuje směs je to začarovanej kruh ...... no pokud máš najeto 230k km tak to už by lambda mohla mít své lepší roky za sebou .....
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Uživatelský avatar
JOMAT
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 320
Registrován: úte bře 03, 2009 19:55
Bydliště: Bratislava,SLOVENSKO

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od JOMAT » čtv dub 21, 2016 20:45

Tak a máme po emisnej.Dal som nové sviečky a lambda sondu.Parametre splnuje O.K.A fičíme dalej. :D
Daewoo LEGANZA CDX 2.0L,r.v.1997(2002 SR),modrá metalíza,kožený interiér,aut.clima,hlinikove disky, Na úprave sa stále pracuje
Daewoo NEXIA,1.5 8V,r.v.98 ,zelenošedá metalíza(exla K.O.vrakovište)
ADAMOTO CETOS 125,r.v.2009,červený,KAWASAKI 650 er6f.

Uživatelský avatar
Richard
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 3515
Registrován: čtv zář 16, 2004 12:29
Bydliště: Praha

Re: Vysoke CO pri vyššich otačkach.Príčina?

Příspěvek od Richard » pát dub 22, 2016 14:20

no vidíš ..... a je to ;-)
Hyundai IX55, V6 3,0 CRDI, automat, 4x4, Yamaha Majesty 125
bylo: Nubira wagon 2.0 CDX 1998 , Pontiac Le Mans (americkej Racer),
Mitsubishi Space Vagon, Favorit, Moskvič 2140, Moskvič 403, Skůtr ČZ 175 typ.502

Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“