Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Moderátor: Blue Lanos

pepicheck
Příspěvky: 23
Registrován: ned bře 26, 2006 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od pepicheck »

Předem se omluvám pokud se to již zde řešilo, ale pořád mi to vrtá hlavou.

Problém je následující:

Odešlo mi palivový čepradlo, tak jsem ho vyměnil za fungl nový, komplet celý i s plovákem (jen tak mimoschodem sem ho sehnal za 700,-) a teď mi špatně ukazuje množství paliva.

Takže dotaz je následující. co s tím? Vyměnit destičku pod plovákem, vyměnit ten měřící elektrobazmek co tam je, a nebo je možnost to nějak seštelovat?


Díky moc za info a pomoc.....
Reklama
 

Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od HusarJan »

možno,že by to šlo dat tam neaký regulovatelný trimer a potom nastavit alebo je tam dačo kaput :D
pepicheck
Příspěvky: 23
Registrován: ned bře 26, 2006 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od pepicheck »

Tím poťákem by to samozřejmě šlo, ale je to prasečina. Nějaký jiný nápad na kalibraci???
Uživatelský avatar
HusarJan
Příspěvky: 1386
Registrován: čtv led 15, 2009 01:07
Bydliště: MARTIN

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od HusarJan »

pepicheck píše:Tím poťákem by to samozřejmě šlo, ale je to prasečina. Nějaký jiný nápad na kalibraci???
alebo prestav ručičku na budíku :D
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od palikx »

no a jak moc blbe ukazuje?
popis to presne
normalni je ze plovak je po smrti a po vymene cerpadla to zacne ukazovat spravne a proto se ptam jak moc blbe to ukazuje.
taky zalezi kde se cele cerpadlo vzalo (jestli cina tak to chapu a musi se vymenit potak ze stareho cerpadla)pokud original tak jestli se pri montazi nahodou nemohl lehce prihnout dratek s plovakem.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
pepicheck
Příspěvky: 23
Registrován: ned bře 26, 2006 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od pepicheck »

Mno, musim to jeste poradne zjistit, ale vec se ma asi tak, ze mi prestala sviti rezerva, ktera predtim svitila, a kdyz sem tam nalil asi 20 litru, tak se rucicka skoro ani nezvedla.

Bych hlavne potreboval zjistit, jak je to presne zapojeny (plovak a ten elektrobazmek), a co a jak co meri. Taky bych potreboval vedet rozsah hodnot potenciometru plováku. Pak bych to mohl aspon promerit.
pepicheck
Příspěvky: 23
Registrován: ned bře 26, 2006 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od pepicheck »

Tak jsem zjistil, že plovák ukazuje zřejmě správně, akorát mi nesvítí kontrolka rezervy, tudíž bych rád věděl jak funguje elektricky kontrolka rezervy.

Díky moc
Uživatelský avatar
palikx
Příspěvky: 6250
Registrován: ned úno 20, 2005 13:56
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od palikx »

no tyhle hodnoty jsem nekde mel.
zkusim se podivat.
rezerva se rozsvici az hoooooodne pozde tedy kdyz je v nadrzi temer sucho tedy cca 5 litru.
pokud to svitilo na starem byl mozna kousek posunuty -zamerne-
tam to funguje na principu vysouseni benzinu-cidlo hladiny se ohriva a jakmile vyschne zmeni se v nem odpor a rozsviti kontrolku-propoji napajeni cidla natrvrdo na kostru.(napajene je to pres kontrolku)
hodnoty palivomeru se daly vycist z manualu a jelikoz je tady nekde ke stazeni tak se muzes podivat taky sam.-ale zkusim to najit
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Patrick »

Jen mě tak napadlo jestli už někdo někdy zkoušel kolik ujede nebo kolik litrů zbývá v nádrži když se rozsvítí kontrolka? docela by mě to zajímalo, ale mě bohužel nesvítí kontrolka a za celou dobu co auto mám, tak mi nikdy ani nesvítila.
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3597
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od conpet »

Mě svítí :D rozsvěcuje se postupně , nejdřív v zatáčkách a později i na rovince. Latrele to už testoval 2x a vždycky jsem mu musel dovézt kanistr s benzínem :lol: . Svítí až hodně dole skoro pod červeným polem.
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
Slam
Příspěvky: 2756
Registrován: čtv úno 23, 2006 13:07
Bydliště: Hradec Králové

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Slam »

U mě je to teda jinak, u mě začne svítit a postupně svítí se stále větší intenzitou a začne na červené rysce. Ještě nikdy jsem nádrž nevyjel do sucha, což by se ani nemělo...
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Uživatelský avatar
Patrick
Příspěvky: 262
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:21
Bydliště: Praha 4 - Modřany

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od Patrick »

Nevšimli jste si náhodou u vašich Leganz, že když máte ručičku paliva pod polovinou, tak klesá mnohem rychleji než z druhé poloviny? a jak mile se u mé Legy dostane ručička na poslední čárku, resp první bílou odspodu, tak stačí ujet cca 20 km a ručička je uplně na červeným, ale v nádrži mi zbývá tak 10-15 l benzinu určitě..čím to může být? plovákem? či něčím jiným. Také stačí když jedu táhlejší levotočivou zatáčku a v ten moment je ručička dole..U bráchové Mazdy jsem toto nikdy nezpozoroval..a u mé Legy je to normální, jenže pak ani nevím kolik mam zhruba benzinu v nadrží :/

Kontrolka paliva mi nesvítí vůbec, nikdy jsem ji ani neviděl rozsvícenou a to tam může být benzinu kolik chce i úplné sucho :(
kesko
Příspěvky: 1312
Registrován: sob úno 07, 2009 15:11
Bydliště: BA,SC

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od kesko »

Ten pohyb ručičky do pol pomaly a od pol rýchlejšie je asi normálne, robil to Matizek, aj Lega kým som nenamontoval LPG, od tej doby som už plnú ani nenatankoval aby bol čerstvejší benzín v nádrži a robí mi to teraz aj Lanos. Ale nerobím si z toho ťažkú hlavu, keď sa blíži k červenému tak dotankujem. Ešte sa mi nestalo aby zasvietila kontrolka, nedostala šancu.
EX strieborná Leganza 1999 + LPG Lovato
Dacia Sandero 0,9TCe, Easy R, LPG STAG 05
Uživatelský avatar
conpet
Příspěvky: 3597
Registrován: čtv dub 21, 2005 22:59
Bydliště: Jaroměř
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od conpet »

To já hladový voko občas vyzkouším , rozsvěcí se postupně , ne hned naplno . Je dobrý vědět že funguje -i
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Uživatelský avatar
_Mailo_
Příspěvky: 133
Registrován: stř lis 27, 2013 16:59
Bydliště: Dubnica nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Re: Ukazatel paliva a plovák v nádrži.

Příspěvek od _Mailo_ »

Nesvieti náhodou hladové oko pri zapalovaní ? Lebo ak áno, tak to moje je vypálené :? Nieje to podstatná chyba, bo vždy tankujem hneď, ako sa dostanem do červeného poľa. Skôr ide o princíp :)
Inak mne funguje palivomer tiež tak, že v druhej polke padá rýchlejšie, ževraj sa to tak vyrába. A u mňa osobne najrýchlejšie padá benzín od toho najspodnejšieho bieleho dieliku po asi cca. polovicu medzi červeným a prvým bielym, tam sa to nejako čarovne zastaví a ide to dalších 50 km :lol:
To je asi tá rezerva :D
Chevrolet EPICA LS 2.0 24V LPG (2008)
Chevrolet EVANDA CDX 2.0 DOHC LPG (2005)
Daewoo NEXIA GLX 1.5 DOHC (1998) - forever in my heart
Daewoo LEGANZA CDX 2.0 DOHC (1998)
Odpovědět

Zpět na „LEGANZA“