Zadrety motor

Moderátor: Blue Lanos

Uživatelský avatar
LordMMX
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1298
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadrety motor

Příspěvek od LordMMX » stř čer 06, 2018 07:19

preplachol si okruh? najlepšie octovou vodou a potom vypustiť radiátor.
a servo jedine točiť volantom z ľava do prava a z prava do ľava a dolievať kvapalinu. ajkeď bohvie v akom stave je servočerpadlo pokiaľ si ho nemenil z pôvodného motora.
Daewoo Evanda 2.0 LPG - Výpravcova
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea

Reklama
 

esperkac
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59

Re: Zadrety motor

Příspěvek od esperkac » pon črc 09, 2018 11:05

Ano preplachol a teraz sa toho octu neviem zbavit
Stale mi v nadrzke vyraza hnusny hrdzavy hnedy kal. Kde je najlepsie vypustat okruh aby vytieklo co najviac?
Inak kuri skoro po 600m. Spravna teplota je pri troska zatazi a teraz kedi cez netesnu hadicu zmizlo trosku destilky.
Povodne servo bolo tiche. To co bolo na kupovanom motore trochu huci ale co uz.

Ale objavil sa problem.
Volnobeh niekedy ostava na 1500 ot 1200 ale nie vzdy ide aj na 600-800 ako ma byt.
A za jazdy obcas trhne motorom okolo 1800 ot a pritom blikne kontrolka motora. Potom ide dalej.

To bude zase tou cievkou v rozdelovaci? Menil som ju pred rokom. Kolko asi vydrzi. Zeby uz davala zle hodnity a blbne rj na volnobeh aj zapalovanie?

Klapku som cistil aj s aktuatorom volnobehu.

Uživatelský avatar
LordMMX
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1298
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadrety motor

Příspěvek od LordMMX » čtv črc 26, 2018 10:00

najlepšie na čo najnižšie položenej hadici. prípadne odpoj hadicu z radiátora, pripoj na ňu záhradnú hadicu a pusti vodu a nechaj tiecť kým nebude vytekať čistá z nejakého iného otvoru , trebars z hadice pri nádržke na vodu alebo priamo z nádržky :) vtedy bude okruh prepláchnutý poriadne. dokonalé to síce nebude nikdy ale bude to lepšie.

s volnobehom to môže byť kadečím. skontroluj si podtlakové hadičky, vyšší voľnobeh u daewa je vtedy keď potrebuje dotlačiť posilovač bŕzd.
nevylučujem ani cievku, no ideálne by bolo DWScan použiť a urobiť diagnostiku aspoň základnú.
Daewoo Evanda 2.0 LPG - Výpravcova
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea

esperkac
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59

Re: Zadrety motor

Příspěvek od esperkac » čtv črc 26, 2018 20:17

Bud zly akumulator, vodice alebo alternator. Ked nabijem baterku ide tak 3 dni bez problemov. Na 4 zacne trhat a uz mi to skalapo uplne. Hned ako som prisiel domov som meral opet napatie na baterke a tusim 12.4V s beziacim motorom.

Uživatelský avatar
LordMMX
Chevy master
Chevy master
Příspěvky: 1298
Registrován: ned úno 20, 2011 05:06
Bydliště: Halič /SVK/
Kontaktovat uživatele:

Re: Zadrety motor

Příspěvek od LordMMX » pát črc 27, 2018 23:45

na 12.4V musí jazdiť. mne nexia jazdila pri 9.1V aj so zapnutými svetlami a bez trhania keď prdol alternátor.

ja som mal ku koncu problém s kostrou tak som zobral ešte jeden kábel, pripojil ho na baterku a na blok motora pod šrob ktorý držal prevodovku o motor a bolo po probléme.
Daewoo Evanda 2.0 LPG - Výpravcova
Daewoo Leganza "Areum" CDX 2.0, central + alarm, el. okna, digi klima, dualbag, ABS/TCS
Daewoo nie je len značka... je to životný štýl !! :)
ex: Lanos, Corsa, Nexia, Espero, Marea

esperkac
Začátečník
Začátečník
Příspěvky: 32
Registrován: sob kvě 28, 2016 16:59

Re: Zadrety motor

Příspěvek od esperkac » pon črc 30, 2018 16:39

Dnes som sa nato mrkol. Baterku som pred tyzdnom nabil. Auto stalo a meral som napatie. 12.8V. Zapol klucik a svetla 12.1V :? Cize mi ju nic nevybija ale so svetlami pokles pod 12.4V. Ma cca 4 roky. Ked sa zadrel motor asi dva tyzdne lezala vybita. Teraz sa nedobijala...no snad ju ozivi desulfator z Aliexpresu co mi dnes prisiel.

Natocil som motor v pohode. Na svorkach baterky aj kabloch 12.4V motor bezi bez radia scetla nic. Cize z alternatora tam neprichadza stava. :cry:

Idem odmerat alternator. 13.8V :twisted:

Super budu to kable. Presne tieto vodice ma drzali ked som vyberal motor. Museli sa poskodit. Este som ich aj skratoval ked som to skladal :lol: a neviem preco mi chyba matica na kabli co ide do startera ten tensi kabel.

Tahali ste uz niekto nove vodice od baterky po altik? Da sa kupit nieco hrubsie so svorkami?

Odpovědět

Zpět na „ESPERO“