Musim sa pochvalit. Od dneska mam druhe espero

1.5 16V GLX, strieborna metaliza, s LPG, 129 000 km najazdene jedina korozia na nom je iba povrchova a uplne minimalna. Este som take espero na zivo nevidel

(pred rokom bola komplet odstranovana korozia). S ani nie rocnym novym alternatorom, palivovym cerpadlom a kopu inych veci

Jedine na com treba pracovat su: brzdove trubky, palivova trubka (ku tej palivovej trubke: musi byt kovova? lebo som nenasiel kovovu trubku taku hrubu) klucku opravit, vysuvaciu antenu bud odpojit alebo opravit, tycky stabilizatora, gulove capy a snimac teploty nasavaneho vzduchu. Cena bola 350€ + k tomu este kolesa s novymi zimnymi gumami. Ale uz aj boli prve problemy. Ostal som visiet v krizovatke s tym, ze mi ani vystrazne smerovky nesli. Nedobijalo. Uz som sa bal ze ten alternator odisiel. Nastastie chyba bola iba v tom, ze bol odpojeny kabel do regulatora napatia. Jedina smola co sa stalo, ze postupnym hladanim chyby a skusanim sa resetovala jednotka LPG. Az potom som si nastudoval ze pri 3x odpojeni baterie a pripojeni sa resetne. Prejavovalo sa to tak, ze ak som pridaval islo to na plyn, v okamih ked som dal nohu dolu z plynoveho pedalu tak preplo na benzin, pri dalsom pridani zase na plyn. Takze coskoro mierim na nastavenie LPG. Inac spokojnost nadovsetko
