daewoo minimální problémy

Moderátor: Blue Lanos

Odpovědět
gloso
Příspěvky: 2
Registrován: stř zář 18, 2013 19:16

daewoo minimální problémy

Příspěvek od gloso »

dobrý večer , jak jste? Jsem z Venezuely , nedávno koupil 2,0 daewoo 97 synchronních a když představil Typickou koupit selhání IAC , protože smlouvat a státu bylo koupit , protože vím, že to trvá déle, než 1000bs nekoupil , ale před čištění celého těla a zrychlení ventilu IAC ( to byl výborný dirty) lepší prendi něco znovu a po chvíli problém byl ještě ( mívá poruchu s klimatizací na plném tepla ), zapálit a nechat upravuje 900 - 1000 i několik dní jsem válcování jako 2h a zastavil se asi 15 minut v autě se vzduchem a všechno a přišel 700-800 ot .. běžím , k rozřezání a urychlit , pokud nechcete dát čas, aby krok na pedálu embraje jakotáčky spadnou , kupte si zcela původní Delphi ventilu IAC , je místo, kde se tyto kroky

auto , vyjměte šrouby , vyjměte , vložte nové a restartujte počítač ( Bylo mi řečeno, přečtěte si nový kód )

okamžitěauto výrazně zvýšila, když svítí a mimo vysílání a pouze 50 nebo 80rpm upravena velmi dobře regulovat minimální , šel to zkusit na2 km rovně tam mého domu a bez problémů , druhý den odejít stejné , snížit ji , nebo se snaží jít ven , mám kontaktovat chlapa q je mechanik a řekl, že když to na lehce povolte TPS a q absolvoval urychlit , jsem udělal a přicestoval 1500rpm , vyšel ven , aby se pokusila šperk opětdalší den pravidelně se zastavil v roce 1500 a všechny stejné, i když je ventil vypadá stejně starý jako nový IAC jak XQ nepracuje ani odpojit aauto se chová stejně s ventilem nebo bez ventilu ( q patří selhání zvýšení q zvyšující se teplotou ) upravuje zhoršuje a výpadky , aby se staly kontinuální pěstování

 

z tohoto problému jsem četl něco na fóru a narazil jsem na něco, q Zkuste vyhledávání a nic a ten zatracený potenciometr (to se děje za vzduchový filtr ) je q poté, co jsem si přečetl jsem si uvědomil, q , aniž by manocie chcete paletu pomocí šroubováku a zjistěte, zda to byla chyba, ( všimněte si, že jsem to udělal s autem běh a repsondio na nic ), ani si nevšiml žádné změny a perfektní odezva při zrychlování , opravdu si nevzpomínám , pokud dal jsem mu dvě střídavě vpravo nebo vlevo , nebo i když se otočil k odchodu , jak to bylo 2 otáčky -strana, která následně připojit

a omezení ( není jistý, jestli to má co do činění s problémem na minimum ), na Vacum , která je ve středu sacího potrubí vedle vstřikovačů jako q XQ vypínač nefunguje a auto nedělá nic , a dal jsem prst a nemá sání , a doufám, že mi může pomoci , protože je to opravdu velmi náročný , že je zrychlování vozu pokaždé, když jsem krok na spojce

naději a pomozte mi prosím. a pokud můžete napsat zcela naplněna by mi pomohl hodně překládat :cry:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Krtek
Příspěvky: 3382
Registrován: sob zář 18, 2004 13:12
Bydliště: Příbram / skoro Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: daewoo minimální problémy

Příspěvek od Krtek »

Hallo, I think its better to ask in english language. Because this seems like joke. Here is english coner too.
Jezdim:
Modrá Suzuki Vitara 2017 alias Vitoušek alias Mastodontek
ex
Zelenej Soptík - Daewoo Nubira 3 alias Lacetti sedan LPG

Manželky:
Modrej Žužlík - Chevrolet Matiz alias Spark 1.0 SE Elite.
http://www.krtkovo.estranky.cz
Bydlim - skoro Píbram
gloso
Příspěvky: 2
Registrován: stř zář 18, 2013 19:16

Re: daewoo minimální problémy

Příspěvek od gloso »

Krtek píše:Hallo, I think its better to ask in english language. Because this seems like joke. Here is english coner too.
I'm sorry, I thought you spoke Czech

good evening , how are you? I am from Venezuela recently bought 97 2.0 Daewoo synchronous and he presented a typical buy IAC failure , because the state was a bargain buy , because I know that it takes more than 1000bs buy , but before cleaning the body and accelerate the IAC valve (that was super dirty) , induce something better again and after a while the problem was there (they malfunction with air conditioning on full heat ) , light and let regulates 900-1000 several days I'm rolling like 2 hours and stopped for about 15 minutes in the car with the air and everything and lost 700-800 rpm .. I run to cut and accelerate , if you do not give time to step on the pedal embraje jakotáčky fall , buy a completely original Delphi IAC valve is the place where these steps

car , remove the screws , remove , insert new and restart the computer ( I have been told , read the new code)

okamžitěauto significantly increased when the light is on and off the air and only 50 or 80rpm adjusted very well to regulate minimum , went to try for2 km straight there my house and without problems, the next day go the same , cut it , or try to go out , I contacted a guy q is a mechanic and he said that if it lightly to loosen the TPS aq completed faster, I did stay at 1500rpm and went out to try and jewel opětdalší day regularly stopped in 1500 and all the same, even if the valve looks as old as new IAC as XQ does not even disconnect aauto behaves the same with or without valve ( q q belongs failure increases with increasing temperature ) regulates worse and failures to become continuous cultivation

 

of this problem, I read something on the forum and I came across something that q Try a search and not a damn potentiometer (it happens with air filter) is q after I read I realized q, without manocie want variety using a screwdriver to see if it was a mistake (note that I did with the car running and repsondio to nothing) , he did not notice any change and the perfect response when accelerating , I really do not remember if I gave him two right turns or left, or even when he turned to leave, as it was 2 - speed side , which in turn connect

and restrictions (not sure if that has anything to do with the problem at the minimum) , the Vacum , which is in the middle of the intake manifold next to the injectors as XQ q switch is not working and the car does nothing , and I put a finger does not suck , and I hope that can help me , because it is really very difficult to be accelerating the car every time I step on the clutch

hope and help me please. and if you can write completely filled would help me a lot to translate
Odpovědět

Zpět na „ESPERO“